Brynäs IF

727872 inlägg · 7962 ämnen

HV-BIF

« · 139726 · » Till forumet

Sv: HV-BIF
Huge: Vi som ser hur verkligheten och sanningen ser ut för Brynäs småflinar uppgivet åt dina patetiska inlägg här på forumet. Att Brynäs ligger sist i tabellen och har en handlingsvägrande klubbledning är väl inget att bli arg på, va´? Men oss är du sur på. Uj, uj, uj...
Kommentera

Lilljanne: Klaga på Kommun.. Klaga inte på dom som bor här.. Dra inte alla över en kam.. Jag tycker att Brynäs ska satsa på den nya arenan dom hade planer på att bygga.. Har inte hört något mer men tvivlar på att det går igenom.. Kommunen har inte råd....
Kommentera

Hur många gånger har inte Brynäs blivit tippade att hamna i botten men gått och vänt allt till det bättre.

laila: Varför inte samla in pengar till klubben, tycker det är en bra idé. Funkar det i fotbollen så funkar det väl i hockeyn med. (Tänker på GAIS suporterna)
Kommentera

laila: Vet du, laila, jag tror att landets största brynäshjärtan finns utanför Gävle. Brann gävleborna lika mycket för klubben som vi ute i exilen skulle Brynäs ha en ekonomi som Färjestad. Nå?
Kommentera

Lilljanne: ja brynäsare i resten av landet kan juh inte göra nått dom bor juh för långt bort...
Kommentera

Lilljanne: Om nu Eskilstuna är så bra så får väl dom fixa ett eget lag.. Brynäs ger dom f-n i... :-/
Klart det inte är skoj att det går dåligt.. Men alla har svackor.. Det är bara att hoppas att det kommer att vända.. snart... Hur vi än klagar så kan vi inget göra.. Vill vi göra något så får vi väl börja gå runt på stan med bössor och samla in pengar till vårat lag.. Vi får väl hjälpa till så Brynäs har råd att köpa in dom här toppspelarna som behövs... GÖR NÅGOT.. KLAGA INTE BARA... Det hjälper inte........
Kommentera

70 Rodrigues: Vi leder ju iaf skottstatistiken 18-10.YES!!!
Kommentera

Lilljanne: Återigen så vinner vi skotten, denna gång med 5-11!
Kommentera

laila: Äntligen nån som reagerar!
Kommentera

Lilljanne: Nu bor jag inte i Gävle utan nere i Sollentuna, så det är för min del ganska svårt att engagera sig s a s kroppsligen. Jag kan bara känna och tycka om och kring mitt favvolag, som alltid - vad som än händer - kommer att vara Brynäs IF, föreningen som inte längre vill vara elitmässig.
Kommentera

Lilljanne: Vi är väl inte bortskämda.. NÄ.. O varför ska brynäs flytta till Eskilstuna ? Är inte Brynäs Gävle ? Skulle Brynäs flytta ner så är det inte Brynäs längre....
Kommentera

Lilljanne: Way to go,Lill-janne!!
Kommentera

Huge: Märk att jag inte påstår att nån är en klantskalle. Jag lutar mer åt att hela Gästrikland är delaktiga i kräftgången.
Kommentera

65 Selander: Vi får hoppas det, kör försiktigt!
Kommentera

70 Rodrigues: Nu loggar jag ut och drar hemåt och hoppas att siffrorna är till vår fördel när jag kommer hem.
Kommentera

Ni gävlebor är så j-vla bortskämda, det tror jag är en del av förklaringen. En annan förklaring är fattiggävle med större utflyttningsproblem och arbetslöshet än Albanien. Satsa på konserthus och fiolspel går bra. Flytta Brynäs till Eskilstuna där guld och gröna skogar finns!
Kommentera

HV har dragit upp tempot och Brynäs har svårt att hänga med!
Kommentera

Lilljanne: Rösta bort klantskallar?
Ingen dum idé, om man applicerar förfarandet på en del supportrar här på HS istället.... ;-)
Kommentera

KentaK: håller med dig KentaK...
Kommentera

KentaK: Hoppa över att läsa det jag skriver då !
Kommentera

Då var det dags igen då. Molin 2 min
Kommentera

Snart kommer 3:an
Kommentera

Sylf: Jag klarar mej personligen bra utan dina "sop-inlägg"..
Ja vet inte hur det är med alla andra, men lite jobbigt måste ja säga att de är..
Kommentera

Lilljanne: Om Gävle vore en stad full av Brynäsälskare så skulle det sitta fler än 3500 apatiska människor på läktarna.Men å andra sidan får man vad man förtjänar,det är ju den krassa sanningen.
Kommentera

Bright: Men om det nu är så i en stad full med brynäsälskare och hockeykunnigt folk varför görs inget. Det betyder ju att vi alla är medskyldiga. I en förening kan man rösta bort klantskallar.
Kommentera

70 Rodrigues: Dom är sopor allihopa !
Kommentera

Intressant match mot Leksand på tisdag. Brynäs sämst i Boxplay, Leksand bäst i pp...
Kommentera

Sylf: Den största sopan är egentligen den sk sportchefen Anders Bäckström!
Kommentera

Någon som vet hur många mål Brynäs har släppt in när dom haft en mindre spelare på plan ? Borde vara mer än hälften av alla insläppta... Eller ?!
Kommentera

Lilljanne: Det finns inget skäl. Det är svaret. Klubben vill ingenting bara.
Kommentera

65 Selander:Tillskillnad från Brynäs IF så Färjestad har ett bra lag och en styrelse som fattat värdet av att ha ett elitlag i staden!
Kommentera

Sylf: Dif leder mot LIF,snart är vi akterseglade,,,,men det är lugnt,Bäckis säger att vi har ett skitbra lag.
Kommentera

Tydligen har inte Brynäs problem bara i slutet av boxplay. Mål efter 14 sek...suck!
Kommentera

Go natt! Brynäs kommer inte att reda ut denna kris föräns det värvas ett par nya spelare, det går inte att spela elithockey på för kort med folk hela tiden!
Kommentera

70 Rodrigues: Det tog 14 sek ??!!
Kommentera

70 Rodrigues: Jo men idag så blev jag klar strax före 1900 så jag kollar onlinen här.

Varför kan inte BIF göra som FBK, dom har vänt 0-2 till 3-2 på lite mer än 2 min.
Kommentera

Nu har Brynäs vaknat till och pressar tillbaka HV71 men Liv har spikat igen, och precis nu så drar Johansson ner en HV spelare när HV kontrar! 2-0 i powerplay! Brynäs visar återigen obefintligt boxplay!
Kommentera

Va f-n håller dom på med.. Nu har dom ett mål till i BP... Dags o finslipa det lite eller ?!
Kommentera

Gust: Nu ska jag hålla käften
Kommentera

Johansson utvisad. Håll i nu för fan
Kommentera

Lilljanne: Undrar varför du inte får något svar?
Kommentera

65 Selander: Jobbar du jämt din stackare?
Kommentera

70 Rodrigues:Jobbar du jämt din stackare?
Kommentera

65 Selander:Som vanligt ingenting, det är fortfarande 1-0
Kommentera

Det är den här självgoda inställningen hos dom som kallar sej optimister som har fixat den här situationen. Istället för att kavla upp ärmarna och jobba tills man känner blodsmak med värvningar, sponsorsjakt, tiggerier, "gästrikeuppror" osv så har man lutat sej tillbaka och sagt att det ordnar sej, vi är Brynäs, vi behöver inte oroa oss som andra lag. Det är så jävla dags nu att börja fundera på spelarköp. Med Guds hjälp spelar Brynäs elitseriehockey nästa år. Men med den inställning som tycks genomsyra föreningen går det åt h-vete ett annat år. Ge mej ett skäl till varför Brynäs ska behöva ha sämre ekonomi än Färjestad, Modo, Luleå mfl.
Kommentera

70 Rodrigues: Vad händer det är alldeles dött på Swehockey
Kommentera

creative: Mmmmm!
Kommentera

70 Rodrigues: Aj, aj...men matchen är ju inte slut förrän 60 minuter är spelade...så än finns det gott om tid
Kommentera

creative:1-0
Kommentera

70 Rodrigues: Hmmm nyss inkommen så jag vet inte ens ställningen...nån som kan upplysa mig???
Kommentera

« · 139726 · »