Brynäs IF

728093 inlägg · 7962 ämnen

HV71 - Brynäs

« · 496905 · » Till forumet

Sv: HV71 - Brynäs
Bergeron!
Kommentera

sylf: 4-1 BERGERON!!!!!!!!!!! Kommer det bli 4-5? Nej glöm det, men kull att han gjorde mål ivarjefall
Kommentera

Lilljanne: Gonatt!!! Fast det var det ju för länge sen.

Till å me Brithen säger att Brynäs är usla,undrar varför dom inte kliver fram och försöker spela hockey.Det här är under all kritik.Nu finns ingen återvändo.Kvalserien nästa!!!!!!! Den som tror nåt annat är redo för Beckomberga.
Kommentera

AD: jaha då kom 4-0 ändå då
Kommentera

Lilljanne: fan det blev inte 4-0, nee nu har jag brytit ihop, känns grymt nu.......... Varför ska vi behöva lida så?
Kommentera

pontare: Var snäll mot människor på vägen upp för du kommer att möta dem på vägen ner. Vi tar er i slutspelet istället.
Kommentera

"Fy*** va spö hv ska få!" hum, jag undrar jag, det återstår 1 period kvar, 3-0 hihi
Kommentera

Bissett19: Har kommentatorerna upptäckt att Brynäs spelar med ett B-lag?
Kommentera

lindberg: Bergeron klart godkänd,går på kropp,lugn o fin med pucken,annars bara Malmström o Honken som håller måttet,Petrovicky blixtrar till ibland!!

Brynäs hänger inte med helt enkelt,man drar på sej för mycket utvisningar,men det är klart vi har ju många spelare borta,Philips,Walle,Miettinen,Sulku.......med dem med så kanske vi skulle kunna hota dem lite!!

Daniel Johansson är en KATASTROF ikväll,Andreas Karlsson lurade upp D.J på läktarn vid tvånollmålet!!
Kommentera

Gusten: Viktigaste matchen den här säsongen,då går dom in och gör en sån här skitmatch,inte ett anfall värt namnet.Bedrövligt! Var finns viljan,jävlar anammat,hatet att förlora ?
Kommentera

Lilljanne: Då är vi minst två som kommer att vara där och skrika
Kommentera

munkas: På lördag ska jag ta min jävla volvo, köra upp till G-rinken (40 mil t.o.r.) och skrika på Brynäs och DJ att dom är bäst, tamejfan. Vi kanske ses där?
Kommentera

Lilljanne: Jag verkar inte vara den enda i så fall....
Kommentera

Lilljanne: Ja det verkar vara ett släktdrag
Kommentera

sylf: Hon kanske är blind?
Kommentera

Lilljanne: Tror inte ens hans morsa skulle ta ut honom.
Kommentera

sorgligt att se hela skiten..D J! bättre med en kon,bortgjord som en 12 åring..skrämmande!!
Kommentera

munkas: DU ÄR INGEN BRYNÄSARE!
Kommentera

Hellre gå runt på 5 backar än att ha spaghetti-DJ på isen...en jävla gåta att fanskapet inte fattar efter första tunneln som gav 0-1 att han ska gå på kropp. Börjar fundera om han har en nyfödd kattunge under matchtröjan?
Kommentera

sylf: Beror nog på vem som tar ut truppen. Hans morsa eller Bengan.
Kommentera

sylf: Falken: Låter inte som Brynäs kommer ha så mycket glädje av er ändå. Stanna hemma vetja ;-)
Kommentera

sylf: Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta. Du har bara sett matchen på TV. I verkligheten är vi nog bra nära.
Kommentera

Lilljanne: Blir ett helvete för DJ,eller är inte han med i VM truppen?
Kommentera

sylf: Som jag sa förut: Man skäms att vara brynäsare. Kommentatorerna får verkligen koncentrera sig för att vara objektiva. Undrar vad dom tycker egentligen?
Kommentera

Nu jävlar ska väl dom kunna göra ett mål iaf, jävla skitlag man håller på och stöttar.
Kommentera

Hur är det, krockar kvalserien med VM-uppladdningen? Kan ju vara en del brynäsare som får problem där.
Kommentera

Falken: Näe,fan va sugen man är och gå och se skiten.Dom är ju så bra på att marknadsföra sig!
Kommentera

lindberg: Varför skulle Kronwall bli kvar? Han är ju bra, ju.
Kommentera

Jippi, 27-14 i skott.. Nej, nu tror jag fan inte att det blir BIF-LHC för mig på lördag...
Kommentera

lindberg: Åt helvete,det står ju 0-3.
Kommentera

lindberg: Tycker vi tar hem Karlsson och petar DJ ändå....fast nu har ju Kronwall Karlssons nummer

Kommentatorn: -Ska vi ta bägge målvakterna som intervjuer i paus
Jim: -Låter som en bra idé
Kommentatorn: Bra, då tar vi Holmqvist i Brynäs och Liv i HV

tror nog de flesta som kollar på matchen vet vilka lag de spelar i *ler*
Kommentera

Någon som vet hur det går för Bergeron? Med Phillips tillbaka och om Kronvall får vara kvar i Brynäs bör vi väl kunna peta DJ till en kvalserie?!
Kommentera

sylf: Ja det är han verkligen......tror inte han fattar sig på hockey. Ena sekunden berömmer han spelare i brynäs och andra sekunden så är de helt värdelösa
Kommentera

Jompe: Då får vi se till och göra som i Moramatchen. 2 st SHG.
Kommentera

dreamland: Fast den andra pajasen är totalt värdelös.
Kommentera

sylf: Äh, dom är bara i fel serie.
Kommentera

dreamland: 4 minuter BP.
Kommentera

Nä orkar inte lyssna nå mer. Hej svejs...
Kommentera

Lilljanne: Nu kommer en 2+2 :a Kanon Soling!!
Fan va usla dom är!!!
Kommentera

Jaha.....ännu en hög klubba.....fan också!!!

Jim Brithen är faktiskt en av de bästa bisittarna jag hört....verkligen kunnig....är väl den enda behållningen hittills från matchen
Kommentera

sylf: Det är nog inte bara på den här sidan man har givit upp.
Kommentera

Jompe: Hv är inget dåligt gäng. Trots tabelläget.

Jag hoppas fortfarande att Sundlöv köper in en back till. Minst. Kvalet den här gången kommer att bli skitjobbig för elitserielagen. Förra gången var man ganska säker på fortsatt elitseriespel, men den här gången...
Kommentera

Jompe: Ja,det här är löjligt!!
Kommentera

dreamland: Ja inte hjälpte pp heller. De skapade inte en chans?
Kommentera

dreamland: "....iofs är typ 2 ordinarie kedjor borta men det ska inte behöva vara så stor skillnad."

Precis.
Klarar vi det inte på 3 femmor så borde det ju gå mkt bättre på 2....
Kommentera

Roxio: Hjälper ju inte så mycket....HV har väl haft 2 chanser, brynäs en lyftning från mittzon
Kommentera

HV har fler chanser än vi trots att vi är en gubbe mer...
Kommentera

Får Brynäs spela i PP--> Kors i taket!
Kommentera

sylf: Håller med dig....iofs är typ 2 ordinarie kedjor borta men det ska inte behöva vara så stor skillnad. Hade vi inte haft Honken hade det stått 10-0 nu....så klara chanser har de haft
Kommentera

Per HApps: Näej! Slutspel!
Kommentera

« · 496905 · »