Johan Norrström: Absolut ingenting positivt med gårdagen. Jag vill tro att det var ett tillfälligt bottennapp som alla lag eller idrottare har någon gång ibland. Match två dar i rad
, fyra vinster i rad osv. kan ha gjort att fokus inte riktigt var på plats. Vi får se nästa match.......
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
bradberry:
Om lagledningens värsta scenario är en Starkbaum som är totalt slutkörd...... kan det då tänkas att dom är beredda att chansa lite för att undvika det?
Och som sagt...... lite medstuds i första och läget hade vart nåt annat.
Carl Lejonkräk: Timingen kunde varit betydligt smartare... Man ställer inte en målvakt med dåligt självförtroende och som inte är matchvan mot seriens starkaste hemmalag. Framförallt inte när Starky varit så pass bra redan. Möjligen mot Örebro där vi också har publiken i ryggen.
Nä, detta var en väldigt amatörmässig matchning.
Denna förlust var ej individuell utan en lagkollaps! Och sen har jag läst på en del som försvarar spelschemat, hur tänker ni där? Ska det vara back to back så ska det vara på lika villkor! Joel Gistedt ska dessutom inte spela en match till i Brynäströjan enligt min mening och jag tycker att TJ i sånna här matcher inte har förmågan att coacha!
Besviken!
Redigerad kommentar
Känns som hålet vi grävde i första blev lite för djupt. Men men.. Man vet aldrig.