Brynäs IF

727620 inlägg · 7962 ämnen

Idiotiska hallbyggen

« · 405272 Till forumet

Sv: Idiotiska hallbyggen
HF: Jo vad jag fölrstog av HV folk så skall iaf bortastå vara nere vid sargen. Sumpigt värre.
Kommentera

MoK: Tror inte det där är ståplats, utan blivande sittplatser . Det finns ritningar på arenan på HVs sidor och då verkar det bara vara sittplats högre upp.

-HF
Kommentera

Makkan: Ser ju bättre ut än dom där den verkar vara nere vid sargen. Men det skulle ju tydliogen råda flaggförbud och det finns det ju ingen anledning att ha om man står så högt upp.
Kommentera

Här är ytterliggare en bild.
Det ser ut som ståplats är ovanför nya sittplats också.
Undrar vem som kommer att betala för hängbiljett vid sargen.
www.hv71.se/bygget04_visa.asp?img=bygget/040802d.jpg
Kommentera

Här är en bild också.
Men jag har svårt att lokalisera varifrån den är tagen.
Men det ser ut som att ståplats är upptryckta mot taket.
www.hv71.se/bygget04_visa.asp?img=bygget/040802f.jpg
Kommentera

HF:

Jag såg inte att det fanns någon bortastå först.
Men efter jag tittat på bilden 3 ggr så fick jag se några rader nere mot sargen.
Är det där bortaklacken ska stå så lovar och svär jag att jag aldrig mer ska besöka den arenan (arena? nja det vete fan).
Tilläggas ska väl göras att jag har missat 2 ggr när Brynäs har spelat där nere sen 1990.
Men jag skulle inte bli det minsta förvånad över om hv71 skulle bygga bort bortastå.
Kommentera

Hong Kong: Nej vissa av vaktrerna i Kinnarps är inte roliga alls. Och får hålla med är det bortastå som visas på bilen e frågan om inte jag kommer bojkotta den arenan framöver.
Kommentera

HF: Den hallen är redan för mig sveriges sämsta. Jag var där en gång, första säsongen den var nybyggd och sätter aldrig min fot där igen. Enda gången jag kan tänka mig åka dit är om Brynäs ev spelar final mot Hv. Mycket av det negativa beror på personal och vakter. Jag har aldrig blivit så dåligt bemött på en idrottsarena.
Kommentera

Idiotiska hallbyggen
Jag har under förra säsongen irriterat mig på vissa saker i den nya "Arenorna" som byggs lite här och var i landet. Som tex att ismaskinen kör igenom läktargångarna. Men nu har nog ändå botten nåtts när det gäller idioti vid nybyggen. HV71 bygger ut sin arena lite till och enligt uppgift ska detta vara en bild av bortaså: www.hv71.se/bygget/040802c.jpg om det nu är fallet så är det fan patetiskt. Dessutom ska det visst råda flaggförbud på den delen av läktaren för att alla slipsnissar bakom ska kunna se matchen.

Vad jag vet planerar BT en resa dit och BSKV kommer säkerligen att besöka arenan med, fårgan är hur kul det kommer att vara att vara där.

-HF
Kommentera

« · 405272