Gusten: Härlig trådstart broder:).....har lyssnat på värmningen nu,o för Markus del är jag inte det minsta orolig,han skulle kunna gå upp med "Bä Bä Vita Lamm" o ändå ta sej vidare,han rockar verkligen.
Nä dem som ligger risigt till är:Backstreet boys wannabeen Erik,Snäckan o Jessica.Tror o hoppas att Jessica ryker.Klockan tickar,man är lika spänd som inför DIFmatchen igår.
1.45 kvar........spänningen är oliiiidlig,eller?.......:)))
mattias - 74: Du har ju en fjärrkontroll,den bestämmer vad du ska titta på,nyss på systerkanalen fyran plus var det en hockebockeymatch,skitkul var det enligt uppgifter,BK Brallan slog ett annat lag från Dalarna med 3-1.
IDOL ROCKAR.
Här kommer här min analys inför den viktiga veckofinalen.
Efter att ha sett värmningen i morse är jag orolig. Den lite "farliga" Jessica bemästrar inte riktigt tempot i Soundslåten, jag tror att hon ryker ikväll.
Hon kan få konkurrens i botten av den av halsont drabbade Linda. Det ryktas om att hon kommer att sjunga i ett specialskydd.
Det betyder att Snygg-Erik förmodligen förlänger sin karriär i teverutan trots att han hamnat i juryns frysbox. Dags att trada honom till Popstars kanske?
Cissi som började Idolsäsongen i förstafemman är inne i en djup formsvacka och kan inte heller vara säker på sin plats, hon vill mycket men får inte så mycket uträttat. Hon sjunger i tröja 27 ikväll.
Bissett19´s favorit Markus såg ruggigt säker ut, bäst i kväll också? En sak är säker, han kommer som vanligt gå in och göra ett jättejobb...en brunkare med finess!
Här följer startfältet:
1 Jessica Myrberg - Living in America/The Sounds
2 Johan Larsson - Wherever you will go/The Calling
3 Felicia Brandström - Pieces of me/Ashlee Simpson
4 Markus Fagervall - She will be loved/ Maroon 5
5 Linda Seppänen - Be mine/Robyn
6 Danny Saucedo - So sick/Ne-Yo
7 Cissi Ramsby - Paid my dues/Anastacia
8 Jonas "Snäckan" Snäckmark - Here without you/3 Doors Down
9 Erik Segerstedt - I don't want to be/Gavin DeGraw
Nu är det fritt fram att dryfta, spekulera och tippa utgången allesammans, vad tror DU Sylf? ;)
Kramiz Gusten