Brynäs IF

727972 inlägg · 7962 ämnen

Idol 2007

« · 936108 · » Till forumet

Sv: Idol 2007
Linnea: Korrektur: Has been done.
Kommentera

Bissett19: Justice have been done.
Kommentera

Poffa:
Säg det inte till någon, men i ett svagt ögonblick slog jag över och kollade.

Det var den omtalade Amanda: Trevligt uppträdande, kan nog bli något om hon överger den indiska tonskalan. Nä, jag hör hellre Rodrigues sjunga Elvis med gråtmild röst - den killen kan i alla fall sjunga.

Men säg till om det kommer en deltagare från Remsle, då kommer jag sitta limmad framför teven.
Kommentera

Poffa:

Tycker att båda skulle ha åkt.Tycker dem var PinSAMt dåliga båda två.
Kommentera

Gidde: ÄNTLIGEN!!!
Kommentera

GävleLasse:

Jag påstår att Sam & Andreas samt möjligtvis Mattias ligger risigt till ikväll.

Juryn har ju gjort det dom kan för att tracka en del killar, och Daniel var ju som sagt inte helt toppen ikväll heller.
Men jag tror han har fans så det räcker, så mitt tips är de tre ovan, och min förhoppning är att Sam äntligen åker!!!

Han brölar ju varenda låt, det är INTE vackert!
Kommentera

Paddan: Men när det gäller Selander så komer han att klara sig på att skylla på at det är för eget bruk... En kort bakgrundsanalys av den misstänkte kommer att fria honom ;)
Kommentera

Bissett19: Hmm, ska Selander flytta till Norge?
"En svensk har gripits i färd med att försöka föra in 655 kilo kött till den norska kebabmarknaden. Mannen hade byggt om stötdämparna för att kunna smuggla det stora kebabpartiet till Oslo."
Kommentera

Gusten:

Lurig omröstning,efter att förra veckan för första gången blitt bjuden på Fernet i Läkerolen(jo ni vet av vem),så borde Träsprit o Fernet gå under samma benämning;)

Annars litar jag på ditt förhandssnack as usual,har tyvärr inte hunnit sett värmningen,dragits runt på Gävles alla gallerior,plus nåt jävla köpcentrum ute i Valbo,vem fan la IKEA där ute?en pungspark åt honom;)

Sen bilfärd hem där snackisen bland fru o dotter var att man sett Shirley Clamp i hotellfoajen.suck.Matchen igår har knappast nämnts.
Jo förresten,sonen är tur som är välfuntad o överlycklig efter att ha fått en puck av Angell.
Det finns hopp.....
Kommentera

20 Lindgren: försent, jag har ju druckit träsprit nu så jag kan på sin höjd bli måldomare i ES...
Kommentera

20 Lindgren: Ha tålamod tjugan, har en känsla att siffran stiger under kvällen :)
Kommentera

Qusten eller Gusten: Konstigt... Är jag ensam om att ha röstat på "Men snälla, kan inte nån skjuta Gusten!!"?
Kommentera

Thats the spirit Jompe! 

Temat för kvällen är "Min kärlek"
Lite extra rosa ikväll alltså, fram med halsdukarna allesammans!

Själv funderar jag på ett härligt rykande fotbad (mer av ett fotspa egentligen) under tiden. Om det är någon som vill ha lite tips så släng i väg en bubbla vetja, todelido.

Startlista

Mattias - If i could turn back time (Cher)
Smörigt och tråkigt. Han är inte ens längre välkommen till BB-campen.

Chris - Something (The Beatles)
Den här snubben har allt som inte Matte har, röst, karisma och en stående inbjudan till campen.

Daniel - Baby one more time (Britney Spears)
Denna fredag kan vara fredagen då Daniel faller TUUUNGT. Men ett rep är ett rep och live är live. Men eftersom Daniel är Daniel så lämnar jag in en brasklapp...och en brasklapp är ju alltid en brasklapp.

Marie - Always on my mind (Elvis)
Till och med repet var magiskt. Jag har nästan glömt bort BB-perioden (Big Brother för fan)

Sam - The Power of love (Frankie goes to Hollywood)
Sam fortsätter att skända klassiker. Drar man en påse över huvudet på Grotesko så lät det faktiskt bara lite illa på repet. Är rädd för att vi får pinas fler fredagar.

Amanda - Baby can i hold you tonight (Tracy Chapman)
Kvällens bästa låt. Ljudet på repklippet var uselt. Men hon funkar ju nästan bättre stum. Mums

Andreas - Is this love (Whitesnake)
Ljudet sög galla även här. Till skillnad från Amanda så funkar inte Andreas lika bra utan ljud. Så jag har fan ingen kommentar.

I skottsektorn: Chris och Marie
i mittzonen: Daniel, Amanda och Andreas
I knät på egna målisen: Mattias och Sam

Visste ni att...

...Mattias funderar på att ha läderstring-kallingar i kväll?
...mellan 150 000 och 200 000 röstar varje vecka på sina idoler?

Kommentera

Gusten: YES! Hög tid att bumpa den här tråden. Ducka, Berglundare, RavenLordare och andra hockeynördar! Här kommer Jihde, paljetter, sneplacerade kepsar och covers!
Kommentera

Gusten: Bli inte brydd om bilden försvinner under sändningen, det är bara "Kommando Verka" som har sprängt Nackamasten.

IDOL förnedringsTV när den är som sämst.
Kommentera

GävleLasse: Eftersom att juryn ger henne lovord så är hon ju knappast dålig.. Dom borde väl veta mer musik än någon läktarlyssnare?! :)

Jompe: Klart finalen står mellan två killar. har inte sagt att jag tycker att Amanda ska gå till final osv, enda jag sagt är att jag gillar henne inget annat :)
Kommentera

66Berglund: "Jamtland, Jamtland, jämt och ständigt!"
Hockey?
Kommentera

Jompe: Helt fel inlägg! Hur faan kan moderatorerna tillåta sånna här djävla ämnen? Här pratar vi hockey och inget djävla trams...
Kommentera

mattiaskarlgren: "Kan väl då säga att jag rådiggar Amanda! :D"

Det är den här sortens inlägg som kommer att ge dig problem. Trust me, I know. Det finns krafter här inne, låt oss kalla dem G-krafter, som utnyttjar denna svaghet för sina egna syften.

Så eftersom det bara är dagistjejer som röstar kommer finalen alltså till slut att stå mellan två nydsuchade toy boys?
Kommentera

mattiaskarlgren: du erkänner alltså att du är totalt tondöv;)
Kommentera

GävleLasse: Kan väl då säga att jag rådiggar Amanda! :D
Kommentera

GävleLasse: Jävla f***r! ;)
Kommentera

Gusten: eller somtony skulle uttrycka det.. "Va fan håller de på med?"
Kommentera

GävleLasse: Svenska folket är dumma i huvudet
Kommentera

GävleLasse: Leif röstades ju ut förra veckan, jag var helt säker på att det var Mickes tur den här gången.
Kommentera

mattiaskarlgren: Är det nån som skall ut så är det Amanda...Hon fortsäter att mörda låtar med sin skitröst
Kommentera

GävleLasse: Att inte den där j-a fjollan Sam åkte ur är skandal!
Kommentera

65selander:

Permis o permis,man drar väl innan vargen har vaknat.....
Kommentera

Gusten: Evelina ut... skandal...
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Lasse: Han fick permis i morgon iaf. ca 10100 så fiskar man upp honom. ca 2200 så dumpar man han på tåget hem igen. medd elleräuyan hästfodr till ungarna
Kommentera

65selander: sen ska hon endast ha skitdyra julklappar av pappa som tjänar storkovan på lås & nyckel AB ;)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Maja. Be din Pappa skriva själv eller begär en ponny eller en schysst cykel för att du hjälper din pappa.
Kommentera

10Maja : Det är nog dom som hänger löst ja. Christoffer var hur bra som helst...tillsammans med Marie.
Kommentera

Gusten:

jag tror att Mattias och sam och Evelina hänger
löst
och jag tycker amnda och marie var bäst
Kommentera

Bissett19: Eller åtminstone veckans...
Kommentera

Bissett19: Haha, vackans bästa!
Kommentera

Gusten:

Hörde att Idolfirman som kallar sej Gusten Boys hade KvartSAMtal med Sam idag,tydligen kommer han sjunga sämre än nånsin ikväll.......
Kommentera

Gidde: "Lite förhands?"

Vi får se, har inte hunnit se värmningen ännu.
Men om man får låna lite Lindgren-energi så kanske man hinner med både att jobba och krysta ur sig nånting ;)

Jag håller dock med, bort med Sam...ska vi starta ett SAMfund?

Orsa kompani lovar ingenting bestämt.
Kommentera

Gidde: "Idol 2 007?"

Där kommer även jag med det gamla tråkiga svaret; "Pierce Brosnan och Sean Connery". Jag har ännu inte sett Daniel Craig in action as Jimmy Bonde.
Kommentera

20 Lindgren:

Japp, med rätt webläsare så..

Ja, det är klart, Gusten måste ju lägga upp en mp3-fil i sitt filarkiv och länka till den också... ;-)
Kommentera

Gidde: "Få höra vad Idol-experten säger?"

Vadå… kan man få ljud på Idol 2007-tråden här inne på hockeysnack.com? *man är ju en spjuver*
Kommentera

Gusten:

Lite förhands?

Återigen så håller vi tummarna att Sam åker ut, garderar med Evelina eller varför inte Mattias?

Få höra vad Idol-experten säger?
Kommentera

Gusten:

Borlänge ???

Jag är uppsala bo nu och ja de kollar på skiten så fredagkvällar har jag ingen talan om jag inte vill ha knäskålarna krossade =)
Kommentera

mattias - 74: Äh så där låter väl ungarna när du valsar in på ungdomsgården i Borlänge ;)
Kommentera

Gusten:

De åtta sångfåglarna buades ut av publiken, som skanderade en ramsa med texten ”Hela Sverige skrattar”, uppger flera ögonvittnen på plats.

Haha idol hette det visst :)
Kommentera

Metal Guru: Nu blir jag upprörd :)
Kommentera

De valde fel arena.
De borde nationalsjungit i tablettasken.
Kommentera

20 Lindgren: Nädå, det var inte enkom till dig utan bara lite "reklam" för boken jag nämnde (Stilblommor och grodor") av Purre Holmqvist.
Visserligen är boken lite till åren kommen men innehållet går inte av för hackor. Skön blandning av felöversättningar, syftningsfel och annat som gör att man får sig många djävligt goda skratt.

Jag länkar till några exempel...
Kommentera

Huge: Ja, du Huge. Har du, eller någon annan här inne, något grepp om kompetensen hos Christer Sundin? Jag blir tvungen att vänta ännu ett och ett halvt tag innan jag kan ge något omdöme om den mannen. Han är i alla fall mer verbal är gef-Leif Lindstrand. Men det vill inte säga mycket.
Kommentera

Huge: Var detta enkom till mig? Hoppsan. Det är knappt att jag nyttjar pluralverb, så detta måste vara en väldigt gammal uppsats. Jag är mer för Grand Slam än Poetry Slam.
Nu är det andra tider. Skolbarnen i Strömsbro har blivit så feta att de inte längre får plats i idrottshallen (dvs 'gymnastiksalen' på din tid). Nä, de har det inte rymligt där. Plötsligt känns lågstadiesalen på Solängsskolan, som Länsmans hustru Britt Dahllöf tvingade oss att röra oss i, stor. Barnochungdomordföranden Jens Lädermark, far till Brynäsjunioren Klas Leidermark?, fick försvara budgeten.
Kommentera

« · 936108 · »