Om man syftar på Bill Thomas var han väl aldrig ens ett rykte. Det var väl en Östgötsk journalist som GISSADE bara.
Jaken:Men tänk efter lite. Nu handlade det om ett löst rykte. Nåtsom du verkar ha svalt med hull och hår. Men du verkar ha denna spelare välscoutad så till den grad att han avgör om publiken kommer eller inte och om man ens håller sig kvar i SHL.
Jag vet inte vilka motgångar du har i livet som får dig så in i bänken negativ men du verkar vilja slå rekord i att vara negativ.
nu ryktas Ryan Whitney till SHL, så vi kan börja hoppas att han skriver på för att imorgon med stor chans kunna bli besvikna xD
Jaken: Vad rumlar du om? Har Brynäs gjort någon värvning idag som jag missat och du är upprörd över?
- Inte...? Vad låter du för då? Varför varva upp så väldiga just idag? För att Modo värvade Thomas?
BZ verkar ju ha siktet inställt på helt annat håll och innan du vet kvalitén på det/dem objektet/objekten så kan du väl stilla dig lite...!
ellis:
Nu har ju jag aldrig nämt att det skulle varit Thomas som var den aktuella utan det har ju ventilerats i andra bloggar.
Carl Lejonkräk:
Du kan nog läsa mina övriga kommentarer och förstå att jag inte trollar.
Satt och pratade med den här personen bra länge om Brynäs och deras ekonomi och unicef osv.. Vi träffas varje midsommar då vi är ingifta släktingar och hen sa att klaffar allt så på Måndag eller senast Tisdag kommer ett nyförvärv presenteras men kunde inte säga något namn eller posistion.
Det var vad jag fick sagt till mig och jag trollar inte sen får vi väl se.
På Bengtzen idag verkar det ju inte som Thomas är klar direkt men det kan ju oxå vara så att ha Bengtzen dementerar grovt för att fler klubbar är intresserade eller några små detaljer i kontrakter inte är klart vad vet jag.
Som sagt nada trolling.