Skärp dig, 70 Rodrigues:
Två topplag ska enligt pappret spela skiten ur två streckkandidater - två lag som för sex veckor se'n var högvilt för kvalserien.
Vinner ett av strecklagen mot sitt topplag, och det betecknas som en kalkoninsats, så är det precis detsamma i det andra fallet.
Gläd dej åt att ni tagit Frölundaspöket i örat, dragit ut det i dagsljuset och kört en trästock genom hjärtat på det istället för att yla om kalkoninsatser.
sylf: Tyvärr så blir det för jobbigt att köra med Öhrstedt och Kupan i ena paret :-))
Jag hoppas att allting är färdigt innan matchen mot TIK hemma. Tror knappast man orkar se den live om den gäller slutspel eller inte...
sylf: Kan Mora spela med 4 backar så borde vi det också ;-)
Dragan 2k: Nja det är ju tunga matcher kvar, men det blir iaf roligare än att åka på loosersturné som vissa andra får göra.
Frölundaiterna sitter redan i sina bermudas och dricker bjudsprit på landvetter när Brynäs dricker fulöl på bussen hem :-))
28/2 SSK-BIF
2/3 BIF-LHF
4/3 MoDo-BIF
6/3 BIF-TIK
kentalalarsson: Gäller nog att boka redan nu om man skall vara klok. Till sista matchen kanske det bra ryms 2000 personer :-))
Får hoppas att Lind kan köra på hårt nu och få matchtempo om han nu frisknar till. Sedan att Sjödda, Björne och Honken tar det jävligt försiktigt på landskamperna. Sjödda kommer att bli mottagen som en kung iaf i Lugano.
70 Rodrigues:
Ooops. Jag som trodde ni vann.
OK, beklagar då.
Malmen: Var lite mer chicken än dig och hade 3-4 :-))
Gillar denna del utav ett inlägg dom har gjort i Timråboken-
Bragd-Birger | Idag kl. 21:17 | |
Jävla Brynäs! Men ändå, respect! Som en gammal sucker för underhundar gillar jag deras oskick att urinera på all logiks lagar. |
Sug i er av kånkelbären era pessimister ;)