Brynäs IF

723318 inlägg · 7955 ämnen

Inga nyförvärv!!

« · 473695 Till forumet


Sv: Inga nyförvärv!!
70 Rodrigues: Källa?
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
Jompe: Sundlöv har varit i kontakt med 5-6 NHL killar o alla har sagt att dom ska ta det lungt med familjen eller någon annan bortförklaring, en kille skulle åka motorcykel. Sundlöv var mäkta förbannad på NHL killarnas divalater. Däremot så fick han till svars att han skulle återkomma i Januari, då kanske han skulle få andra svar. Sundlöv var t.o.m inne i World stars bussen o försökte värva :-))
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
70 Rodrigues: :-))
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
70 Rodrigues: OM (stort OM) Sundlöv menar att Almtorp och Jokela ska utgöra summan av nyförvärven, och truppen sedan förra fönstret tappat Korhonen, Arnason och Timonen (glömmer jag någon?), då ligger vi ruskigt pyrt till. Gallerpojkar mot NHL-proffs. Almtorp tekar mot Marian Hossa. Morrison fri mot Jokela. Det är sådana bilder man vaknar skrikande mitt i natten av. Utomhisrinkarna hägrar, men det är kanske bra för att förebygga dammallergi. Och betonghallarna strålar säkert ut en massa radon. Bra att man slipper det också.
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
65selander: Mycket väl medveten om att fönstret stängs imorgon. Men vi kan ju glädja oss åt Jokela o Almtorp, var jag positiv nu :-)
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
Jompe: It takes one to know one :-)
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
Jompe: Javisstja............tänkte inte på det:-))))))))
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
70 Rodrigues: Jo jag fattade men du verkar inte ha koll på att fönstret stängs i morgon och inte i din positiva värld där fönstret redan har stängt
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
Bissett19: Du borde veta bättre. Rodrigues har aldrig tillförlitliga källor ;-)
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
70 Rodrigues: Är detta dina teorier eller har du nån tillförlitlig källa??
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
70 Rodrigues: Hahaha! Klockrent. Det är inte lätt att ha obegåvningsanpassade kompisar.
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
65selander: Almtorp o Jokela räcker alldeles utmärkt ;-)
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
70 Rodrigues: Äh, har hört rykten om att Iceland Air har platser kvar till alla Reykjavikflygningar både idag och imorgon.
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
65selander: Har ju snackat med dig på telefon om detta redan, vad var det du inte fattade???
Kommentera

Sv: Inga nyförvärv!!
70 Rodrigues: Och detta är du säker på!

Fönstret stängs inte förrän i morgon kväll
Kommentera

Inga nyförvärv!!
Kan meddela att det tyvärr inte blir några nyförvärv/förstärkningar innan detta fönster stängs.
Kommentera

« · 473695