Brynäs IF

727855 inlägg · 7961 ämnen

Insamling, Rädda Brynäs!!

« · 147570 Till forumet

Sv: Insamling, Rädda Brynäs!!
jenine: Skoja bara med dig..finn sju många Brynäsare i stan också och är ett rätt okey lag. Hade du vart Djurgårdare eller nåt hade man ju börjat undra:)

Ne tvåsiffrigt blir det absolut inte
Kommentera

liepins: Klatr som fan att jag e stolt...
Fick ett skit bra jobb-erbjudande (bra lön) men lämnar inte stan för nåt...!!!

Man e ju lite rädd för att det ska bli tvåsiffrigt men man kan ju bara hoppas att det går bättre än va man tror... hoppet e ju det sista som lämnar en = )
Kommentera

jenine: Jag har förstått att Brynäs har blivit stillastående och avvaktande i de matcher de spelat. Blir det så imorgon är risken stor att ni åker på stordäng för VF har verkligen fart under grillorna nu.
fast å andra sidan måste det ju vända någon gång, har dock svårt att tro det blir mot just VF.

Du stolt Gbgare? Pyttsan:)
Kommentera

miksu: Visst, men Leksands "insamling" var inte att folk började skicka in pengar till föreningen, utan blev medlem i den..
Och det EFTER att klubben åkt ur elitserien, är helt övertygad i fall så blir fallet med Brynäs i år! Men vi ska väl inte börja skramla redan!? Det är ju några poäng kvar att spela om.. =)
Kommentera

liepins: Stolt gbgere åxå...
Hoppas att denna matchen blir mer jämn...
o att ni inte pulveriserar oss ännu mer... = )

Brynäs IF e dem bästa... heja heja heja Brynäs
Kommentera

KentaK: Jag vet inte vem man ska skylla på, utan tycker det är dags att någon i Brynäsledningen tar tag i situationen. En nationell insamling á la Leksand är det jag strävar efter. Det finns så många i detta land som älskar Brynäs till den utsträckning att de är villiga att offra en slant för att se laget räddas ifrån ett urträde ur Eliten.
Kommentera

jenine: Men va fan, du är Gbgare och Ängel..men håller på Brynäs!!=)

Som sagt, hoppas ni repar er. Kan ju vänta till efter morgondagens match dock=)
Kommentera

liepins: Jag som e ängel skulle verkligen inte vilja klassa som en gaysare... usch!!! Gravem till Brynäs *asg*
Nähh fy fan...

man får ju hoppas att vi har haft våra förluster nu o börjar kämpa o får lite fart under rören o o kämpar i toppen i slutet iaf...
Kan bli totalt stillastående ibland ju...
Nähh nu får d fan vara nog... nu får dem börja kämpa för existens
Kommentera

jenine: Haha..ja du som är Gbg:are vet ju vilket rykte Gais får efter deras alla bravader med insamlade pengar osv=)

Hoppas verligen inte ni går så långt att ni går runt och samlar in pengar. är väl upp till klubben att erbjuda sina fans ett lag som kan slåss om ett Guld istället för att kämpa där nere.
Kommentera

liepins:
Inte för att man e kristen men man kanske skulle kila till kyrkan o skänka lite stålar till kollekten istället o hoppas att man kan få hjälp från högre makter ; )

Vill ju inte klassas som Gaysare = P
Kommentera

miksu: Varför inte skicka ut Bäckström med en sparbössa för att skramla på torget!?

Det är ju hans fel detta enligt dom flesta här..
Kommentera

jenine: Jadu, paniken verkar börja sprida sig:)
Kommentera

liepins:
Haha jo kanske lite väl mycket...
men vad gör man inte för sitt lag...
Kommentera

miksu: Räkna med mig =)
Kommentera

miksu:
Jag är på!
Kommentera

miksu: Frågar Brynäs lägger jag en tusenlapp.
Kommentera

börjar låta som Gais här inne..samla in pengar för att köpa spelare
Kommentera

Insamling, Rädda Brynäs!!
Är det inte dags och ordna en insamling för å rädda Brynäs kvar i Elitserien?? Om alla Brynäsfans slantade in EN HUNDRING, högt räknat kanske, så måste vi kunna köpa minst två topplirare på artistkontrakt. Det laget som vi har nu det håller INTE elitserieklass, så enkelt är det.

Tiotusen Brynäsfans * 100kr= 1 mille
Kommentera

« · 147570