1150x200-brynasbanner.jpg

Inte över riktigt än

« · 2488816 · » Till forumet

Sv: Inte över riktigt än
SuneMangs: Det är väl de som tillsatte Alsen som borde få mest skit egentligen. Där hade man kunnat gjort ett bättre jobb. Men lätt att vara efterklok.
Låst ämne

Jan Grismöbel: In med Nisse Ekman som sportchef, Och för nu Headcoach och hjälp Mikko med ett sjunkande skepp,
Där ett lags prestationsnivå skiljer sig i från match till match.
Låst ämne

SuneMangs: båda ska självklart gå. Manner måste få sparken direkt nu på kvällen. Man måste markera att detta inte är i närheten av ok. Allt annat än det är tjänstefel. Å andra sidan verkar det bli sm-guld i tjänstefel för Brynäs i år.
Låst ämne

SuneMangs: Timrå hade nästan tjänat på att släppa en pinne till Brynäs oxå. Då hade HV varit tvungna att kriga mot Oskarshamn. Nu missar nog Timrå topp sex (och kanske kvarten). Men bättre det än kval helvetet igen, nu mot ett lag i form...
Låst ämne

Lycka till i kvalet, vinn för fan över Malmö!
Låst ämne

SuneMangs: Alcen och ledningen har offrat Brynäs genom att ta ett jobb dom inte klarat av. R.I.P Brynäs
Låst ämne

spolaisen:

P J Enköping o djurgårdare
Låst ämne

Varför skriver inte Brynäs på hemsidan att det är klart för kval? Tänker de sig att de göra 20 mål mot Växjö? 😂
Låst ämne

Lakim1912: hehe ja kanske lika bra. Man saknar ju de gyllene åren på juniorsidan så hade varit härligt att se öite satsning på det istället kanske.
Låst ämne

Supportern:
Absolut ingenting... Vi har sagt det år efter år... Det ÄR nånting ruttet i väggarna på gavlerinken... Hur fan kan man annars förklara 20 års kräftgång...
Låst ämne

Ove Myling: Tycker också att alla dessa idiotbeslut under säsongen bör få konsekvenser. Sen är det synd att mitt Brynäs får ta konsekvenserna och inte de sopor som fuckat upp klubben. Och sen den jävla ynkryggen till sportchef som gömmer sig. Det verkligen lyser sportchef över ett sånt beteende. Inte
Låst ämne

Pigalle:

pj är väl i maskopi med challe o den förre DIF-tränsren
Låst ämne

Scopulus: Grattis till kontraktet 23/24 det är NI värda 🤘
Låst ämne

Supportern: Lägg ner Brynäs herrlag.
Låst ämne

Horace76c: nä och beviset är väl idag och sen def när kvalet är över? Eller finns det något som säger på motsatsen?
Låst ämne

10060: Alcén kommer att offra Manner istället för att se att det är han själv som är problemet.
Låst ämne

Horace76c: jag hoppas Brynäs åker ut. Som föreningen sköts förtjänar man inte att spela i shl
Låst ämne

SuneMangs: vet inte ärligt hur föreningen ska överleva nedflyttning eller vad som kommer finnas på andra sidan. Tror inte nån i föreningen vet det heller..
Låst ämne

Falken: Tungt för Alcén ändå som förmodligen är oerhört rotad i Gävle med släkt och vänner. Den skammen, att bära med sig resten av livet, är inte att leka med. Tråkigt, då den person som bär det direkta ansvaret för att vi nu står på randen till utplåning är PJ.
Låst ämne

SuneMangs: Märkligt jävla tyst från überstrutsen också nu.
Låst ämne

Alcén måste avgå oavsett resultat i kvalet. Men glöm inte bort att pk klubben Brynäs if även anställde SHL’s första kvinnliga sportchef Erika Graham, men det är det tyst om. Hon måste också bort!
Låst ämne

Jätte fiasko. Pajas i styrelsen.
Låst ämne

Lemp: Jag trot att Alcén och Grahm blir kvar såvida deras kontrakt inte bryts automatiskt. Klubben kommer argumentera för att det är bättre för ekonomin och kontinuiteten att de blir kvar, medan de själva helt saknar incitament att avgå. Jag menar, vad skulle de göra istället? Finns väl ytterst få heltidstjänster inom damhockeyn och Alcén kommer knappast få ett gig någon annanstans.
Låst ämne

Supportern:
Ja det är inte direkt första gången det nämnts här under årens gång....
Låst ämne

Supportern: Dags för stambyte. Får se om Svedman och Bosse kommer tycka det är lika glassigt i HA. Nu trodde jag i och för sig att vi tar Malmö sett över sju matcher, men dom har prickat in en sjuk formtopp just nu, så det är 50/50.
Låst ämne

Husvagnskungen: hela föreningen är rutten och har så varit länge.
Låst ämne

SuneMangs:

Lysande att straffa Skellefteå för deras läggmatch
Låst ämne

hahii: Ledningen kan dra åt helvete och alla idioter som tagit på sig för stora kavajer

Jävla pajas förening
Låst ämne

dabif: Det finns väl ett gäng ruttna äpplen i truppen som tar bort all positiv energi. Ryktet ljuger nog inte.
Låst ämne

Snälla. Kan vi byta ut rubriken till

IT’S OVER
Låst ämne

297: Ja, Brynäs får göra om det man gjorde 2021, men med Malmö denna gång. Lycka till, av hela mitt hjärta.
Låst ämne

dabif: Nu hoppas jag vi ställer 22 juniorer på isen mot Växjö och vilar spelare inför dödsångestkvalet på tisdag. Så ger vi seriesegern till Växjö på samma gång som tack för SAIK:s "insats" i Jönköping idag.
Låst ämne

Kommer Alcén å offentligt gå ut å ta på sig något ansvar för detta fullständiga misslyckande ??? Kommer inte ske han har nu gömt sig .å hoppas vi ska glömma detta hån ..
Finns det någon spelare som kommer skämmas?
Har funderat på vilka spelare jag vill se nästa säsong . Lindstein sen är det blankt . Så gävla besviken på detta lag . Rensning i heela klubben måste till . Tjejerna levererar precis som i skidor skidskytte skicross .
Låst ämne

lapad: hade vi bara gjort som Hv och timrå, bytt ut halva laget så hade vi nog klarat oss.
Tack alcen för mycket imponerande nyförvärv under säsongen. Tack för att du skrev i limpans kontrakt att

-Du limpan, min broder. Hur mycket du än suger så ska du stå..

Jag är less. Less för att den här dagen kommer igen. Har det på känn, vi kommer ramla ner. Men då är det så. Kommer ändå inte sluta heja på detta fiaskolag.
Låst ämne

Peja: Må så vara, dock tror jag inte Brynäs kommer snapa upp någon av dom här skickliga allsvenska ledarna utan istället lär vi ta in någon gammal brynäsare utan kompetens för uppdraget.
Låst ämne

lapad: Det är väl inte första gången vi ser denna typ av energilösa insats…
Manner har inte lyckats hitta ett sätt att få igång laget i viktiga matcher och har fortfarande inte lyckats lösa problematiken med backspelet under press. Mannerout.
Alcenout.
Brynäsout.
Låst ämne

lapad: Malmö har fem raka vinster. Ser inte en chans i h-e att det här laget kan fixa det här.
Manners vara eller icke vara är inte längre en fråga, han måste lämna klubben nu!
Låst ämne

X-Län: Ja eller MP. Bedrövligt rakt igenom.
Låst ämne

Pasman: Malmö har väl nåt liknande, tror vi båda låg på -28 inför kvällen.

Men man undrar ju vad det är som gör att hela laget kan agera så uddlöst och verka helt utan vilja så många matcher. Varför kan inte tränarstab få spelarna motiverade varje match, varför vill inte spelarna själva komma ut på isen och göra 110% match efter match? Det är som att alla har problem hemma och sömnsvårigheter eller nåt.
Låst ämne

Peja: jag har inte så mycket emot att se Brynäs i allsvenskan. Blir en annan typ av hockey men kan vara skönt att inte känna samma bitterhet. Förhoppningsvis.

Men för att det ska bli lyckat måste ju hela den sportsliga organisationen rensas ut. Först då kan man lyckas. Det gäller både i shl och i allsvenskan
Låst ämne

Det värsta är ju tystnaden från de fega ******** i föreningen. Inte ett jävla ljud på hela året.

Dra åt helvete.
Låst ämne

Lemp:

Challe Berglund fick hjälp av den förre DIF-tränaren att vinna matchen till håve
Låst ämne

kexxet: du glömmer fröken sportchef.
Hur kommer det sig att ni inte vill slänga ut henne? Pinsam lösning överlag, lite som Timrå i fjol med två huvudtränare.
Låst ämne

lapad: Nu jävlar blir det gymmet💪💪💪💪

Ska köra EN JÄVLA PUSH, adrenalinet forsar.

Synd att det inte gjorde det i Brynäs, varken på isen eller båset.
Låst ämne

Falken: Jag ser det som en självklarhet att att manner plockas bort till kvalet.. kanske inte får sparken, det har vi nog inte råd med.. men får ta an en annan roll, nåt nytt måste in det hoppas jag föreningen inser nu...
Låst ämne

BIF Kungen: Grattis till Malmö ni fick Brynäs som ni önskade. Och jag förstår verkligen erat val för vi är sämst i shl
Låst ämne

Ove Myling: Grattis till att du fick rätt,
Vad vill du ha en guldstjärna i HS boken?
Samma skit säsong efter säsong en förlorar förening som hänger kvar i Sundlöv eran där skiten sitter i korridorerna,
Vad blir nästa Sjödin Molin mm,Samma skit inga kvalifikationer.
Om jag ska vara ärlig så är jag inte på en bra plats just nu, och är ruskigt besviken,
🤢🤮😱
Låst ämne

kexxet: Lycka till i kvalet Brynäs. Spela ner Malmö i allsvenskan nu, det är på tiden.
Låst ämne

Lemp:

Challe Berglund fick hjälp av den förre DIF-tränaren att vinna matchen till håve
Låst ämne

Lemp: Efter lördagens insats trodde mam att "vi kommer sälja oss dyrt" men man kliver ut på isen helt oinspirerande, brist på energi och motivation. Hur är detta ens möjligt i en av årets viktigaste matcher?
Låst ämne

« · 2488816 · »