Brynäs IF

728292 inlägg · 7961 ämnen

Inte över riktigt än

« · 2485920 · » Till forumet

Sv: Inte över riktigt än
Axle San: Knacka ner hååveee i skoskaften!!!! Kämpa Brynäs!!!!!!
Låst ämne

Lunkan: Vi värvar alltså en kille som inte slår sig in på Rögles bänk, ett framtidsnamn förvisso, men han har gjort 8 poäng. Nu ska han lira i förstakedjan under säsongens viktigaste match. Alcén...för helvete, du skulle stärkt laget.

Med detta sagt, jag hoppas att Strömgren täpper igen käften på mig och att jag får sitta med dumstrut ikväll.
Låst ämne

Davey85: finns inget annat lag som skulle peta in en lirare i Strömgrens klass i 1a. Han får gärna motbevisa mig men det känns som en väldigt svag 1a lina.
Låst ämne

Davey85: Det går ju tyvärr inte att trolla med vår lövtunna trupp.. Jämnblekt..
Låst ämne

Davey85: 4e kedjan ser ju farligast ut 😂
Låst ämne

Davey85: Utjämning av linorna
Låst ämne

Strömgren in i första med Larsson och Dima. Scott får lira med Blomman och Ljungkrantz. Vetefan..
Låst ämne

Axle San: vad hjälper det om vi nollar idag🤔
Låst ämne

Treklövern1912: SAIK kanske spelar bättre nästa match.
Låst ämne

Jugge: Måste säga att Saik kommer inte att vinna mot hv borta med det spelet som de visar idag. Liknar Brynäs med effektiviteten när de är som sämst. Så vi måste vinna idag. 👍
Låst ämne

Mattson: Ajdå, ja han blev ju ganska ägd i det fysiska spelet sist och vips så blir han skadad......
Låst ämne

Mattson: Vi har ju Kinnvall och mot sitt fd lag. Det du 👍
Låst ämne

Jugge: nehej du. Då hade vi tagit några från Valbo👍
Låst ämne

Mattson: Inte vad vi behövde inför avslutningen direkt. Då har ju Brynäs generellt ändå haft väldigt lite skador den här säsongen. Hade vi legat på FBKs nivå gällande skador hade vi varit tvärsist med vår lövtunna trupp.
Låst ämne

Mattson: Lindstein är bättre
Låst ämne

Bertilsson borta med överkroppsskada. Får hoppas han är åter inom ett par veckor.
Låst ämne

Pasman: Har suttit i Gavlerinken sedan 1975 så referens har jag så det räcker.
Låst ämne

Treklövern1912: mjoo så kan ju magiskt helt klart uppfattas olika dags o höjja ribban lite.
Låst ämne

Treklövern1912: Precis, han har varit bra efter jul och vid förlust så är det naturligt att det blir en rockad.
Låst ämne

Sportnisse: Tycker att det är inte någon chansning. Han har fått träna bra och stärka självförtroendet. Skulle tro att han har gjort det bra på träningarna också.
Låst ämne

Treklövern1912: En desperat manöver att slänga in Limpan. Nått måste de väl göra?.
Låst ämne

Treklövern1912: Rödin har ju faktiskt en uppåtgående formkurva och så även Palve, detta ser bra ut.
Låst ämne

Pasman: Mot Lhf hemma låg vi under 0-3 men publiken höll igång bra ändå. Det såg jag på plats. Vi vände ju till 7-4. Måste säga att publiken var magisk.
Låst ämne

Treklövern1912: Gäller att hemmapubliken är med från start o taggar igång grabbarna, dem senaste matcherna kan man höra en knapp nål falla innan brynäs gjort första målet om inte bortaföljet överstiger 100 Pers.
Låst ämne

Vi har fortfarande Rödins och lagets formtopp framför oss. Många har ju sagt att om det går bra för Rödin så går det bra för Brynäs. Nu har han och laget en utmärkt chans inför den fullsatta Gavlerinken att steppa upp och visa vad de kan när de är som bäst. Som mot Lhf. 👍
Låst ämne

Jugge:

HAHA
Låst ämne

mattias - 74: Petter Rönnqvist är fortfarande bitter över hur många mål Bissett smällde in på honom och att vi ”snodde” guldet -99 😂

40 mål på 50 omgångar 98/99, det räcker så…
Låst ämne

Jugge:

tråkig lista, Min absoluta favorit Mika Nieminen ligger 10 och kommer efter spelare som Lash. Att Myllys är 1a köper jag. Han vann ju mer eller mindre guldet åt Luleå och gjorde sällan en dålig match.

Bisset borde såklart också va högre upp men sådana här listor ser ju olika ut beroende på vem som gör dom.
Låst ämne

Treklövern1912: Ja, för är det någon som vet hur bra han egentligen är, så är det ju han själv, det har han ju hävdat sedan seriestart och alla mediokra matcher...
Låst ämne

Davey85: Kan ju vara nån skada/känning
Låst ämne

Två riktiga godbitar ikväll att ev trösttitta på:
Boston - Rangers kl 19 (seriesuveränen mot nyligen kraftigt förstärkta NYR med bl a Kane) och Dallas - Colorado kl 21.30 med två bra väst-lag.
(även Buffalo - Tampa kan vara kul att se)
Låst ämne

Eventuellt Limpan idag alltså. Jag tänker bara..varför? Om inte Olki aktivt har begärt vila så är det för mig ett väldigt bisarrt beslut.
Låst ämne

Treklövern1912: ”Experter du vet 😂”

Dom insatta yrkesmännen…. Dom vet väl å andra sidan inte förutsättningarna för när Gunde spelade i Brynäs 🤣
Låst ämne

Treklövern1912: Såg nyss Leksands line-up. Det är som natt och dag mellan våra forwarduppsättningar. Förmodligen bara Larsson som skulle ta en tröja i Leksands lag. Inte konstigt att vi är på olika platser i tabellen.

Skulle vara roligt att se lönekostnaden på de 2 lagen, tror inte det skiljer mycket. Kanske inte ens övervikt på Leksand då ju Brynäs har en historik av att kasta pengar på mediokra spelare.
Låst ämne

Jugge: Experter du vet 😂
Låst ämne

Såg Cmores lista över bästa importerna. Blir lite parodi tycker jag när inte Gunde är med på en sån lista.. Broc Little före Bissett, skulle inte tro det…
Låst ämne

Mickesgolf: Nu får Limpan en möjlighet att visa hur fenomenal målvakt han är. Har ju fått träna sig i form också. 👍
Låst ämne

Krossa Håve Olé
Krossa Håve Olé
Krossa Håve Olé Oleeé
Låst ämne

dempa: Hoppas på 4-0 då 3-0 är det svåraste som finns 🤔
Låst ämne

Zappaholic: Va! Går dom före en hockeymatch. Dom ligger långt ner på priolistan.
Låst ämne

”Brynäs kan byta målvakt”. Vad är det för första april-rubrik?
Låst ämne

munkas: Aj fan. Har svärisarna på middag då så blir det ändå inte att kolla.

Men jag missar inte mycket.
Låst ämne

Zappaholic: Synd för dig då att matchen börjar 18…
Låst ämne

Zappaholic:

Ja barnen är ju prio 1
Låst ämne

Ska med kidsen och bada kl 15.30. Bokat sen länge och inget man kan slingra sig ur. Telefon inlåst i skåp till kl 18.

Slipper se skiten men ångesten är lika påtaglig…
Låst ämne

mattias - 74: Jag är inte ens nervös 😊, än..
Låst ämne

mattias - 74: tackar för stödet :)
Låst ämne

Supportern:

Förstår ångesten inför ett eventuell kval men kom igen nu, kan vi leksingar ha klarat av att se typ 100 kval så klarar ni det, Malmö tar ni " Om " det blir kval, det är ju faktiskt inte kört än. Hoppas ni fixar det.

Lycka till
Låst ämne

munkas: Håller helt med. Kanske inte mer än rätt att han får stå där och bära ansvaret.

Funderar lite på hur det kommer funka med den stora isen nu när han vilat i ett par veckor. Kan vi räkna med att han är inne i det igen lagom till kvalserien?
Låst ämne

Tjurn : Skulle han stå och göra tavlor i mål, då vill jag nog inte veta vad som kommer hända! Det lär inte bli lätt för honom och de som tog det beslutet.

Vore idiotiskt att låta han stå denna match, men de kanske vill få honom som syndabock om HV vinner ikväll
Låst ämne

« · 2485920 · »