Brynäs IF

728046 inlägg · 7962 ämnen

Introlåt

« · 1384833 Till forumet

Introlåt
Väldigt väldigt väldigt tidigt ute men kom och tänka på att det vore coolt om Brynäs hade en egen låt som typ Dileva eller Ledin har skrivit. Ungefär som Blåvitt har "Snart skiner poseidion" Det skulle nog kunna bli ganska bra tryck i Läkerolen om man fick fram en bra låt.
Kommentera

Sv: Introlåt
henke1: Det är väl spelarna som väljer introlåt så det känns inte som att det är värt att diskutera.

Däremot ser jag gärna att man fixar en supporterlåt typ liverpools you never walk alone.
Kommentera

Burken: Klassiska klubbar ska använda klassiska saker, så i vårt fall räcker det med Fahlanders gamla brynäslåt. Men det ska vara originalet, inget annat.
Blir man trött eller blir man trött på alla dessa otroligt töntiga och mesiga hårdrocksintrovarianter som finns på exakt samtliga arenor?
Brynäs är nu ledande vad gäller utvecklingen av spelare och då bör vi även vara ledande vad gäller intron/matchupptaktsevenemang genom att avstå från det som är mainstream.
Kommentera

Huge: Håller med, finns inget som slår Fahlanders (R.I.P) kultlåt!
Kommentera

sylf: Nä, den är svårslagen som intro.
Som du säger: kult(ur) på hög nivå!!
Dagens "Jag mötte Lassie": en bekant sen skoltiden tog gitarrlektioner av Fahlander i slutet av 60-talet, men på den tiden var han knappast kult...   :-)
Kommentera

Huge: Får mig att tänka på tiden då Tord, Prosten, L-G och grabbarna gled in utan en massa jävla lampor och discokulor, med en blick som hade fått Rikard Wallin typ, att skita på sig.

Det var bättre förr!
Kommentera

sylf: Absolut!!
Minns att Tord skrämde skiten ur Blixten Henriksson i en match.
Frölundas snabbskrinnare åkte stora omvägar varje gång Tord spelade i samma byte.
Vilka tider...    :-)
Kommentera

« · 1384833