Brynäs IF

727933 inlägg · 7962 ämnen

Jakob Silfverberg

« · 1496937 Till forumet

Sv: Jakob Silfverberg

Gurra88: Det såg väldigt dråpligt ut när han fastnar på egen spelares klubba och snubblar in i en medspelare i slottet.

Men i andra blir det mer fart!

Kommentera

Gurra88: Ja, det är klart. Det tar nog lite tid innan han vågar spela ut och ta lite initiativ. Han sköter sig helt okej ändå, även om det ser lite kantigt ut ibland.
Kommentera

Spelar väldigt nervöst (vilket inte är konstigt). Hoppas han får fortsätta, och matchas lite hårdare så släpper det snart.
Kommentera

Jag bara väntar på att han ska få ett bra skottläge, får han på en riktig Silfverbergare så är till och med Henke Lundqvist chanslös ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

Ingen speltid för #33 i Powerplay-spelet där. Blev ju mål i alla fall!
Kommentera

Gurra88: TVUPlayer tror jag funkar på livetv.ru för den finns för Mac Här : en.softonic.com/s/sopcast:mac

Vet dock inte hur kvalitén är eller om det funkar övh då jag själv använder PC, men skadar inte att prova :)

Kommentera

Nu måste jag vara på rätt sida för att få svar :)

Har ni någon länk där man kan se laguppställningen typ swehockey?

Jag får köra på viaplay 79:- eller är det något man får igång Sop?

Kommentera

bifhjärta: Funkar inte på mac va?
Kommentera

bifhjärta och brynäslegenden: Tack ska ni ha! Jag hittar nog någon :)
Kommentera

MarcusElving: livetv.ru funkar också fint
Kommentera

MarcusElving: firstrowsports har lite bättre kvalité.. Glömde tipsa om denna sidan livetv.ru/en/

Men då måste du ladda ner sopcast och det gör du Här: www.sopcast.org/

Sen kan du välja fritt på livetv.ru/en/ och få en riktigt bra kvalité, enkelt och snabbt. Fråga om det är något, är nog uppe.

Kommentera

På länken finns en intervju med Jakob efter dagens träning,jösses vad lugn och proffsig han redan är.Svarar lugnt på alla journalister på en klockren engelska.

Om några år så åker nog han runt med ett C på bröstet i Senators.
Kommentera

Blizzard: Haha, ja det vore trist. Men jag tror nog att han får spela ganska mycket, han står ju uppskriven i förstafemman så. Men man vet ju aldrig.
Kommentera

bifhjärta: Ok, tack för tipsen. Vart brukar det vara bäst bildkvalitet?
Kommentera

Blizzard: hur ser hans kontrakt ut? Jag har googlat men hittar ingen info
Kommentera

ska bli roligt att se hur han lyckas inatt, men vilket jävla antiklimax om han får typ 4min i hela matchen.. :(

Kommentera

Firstrowsports.eu ska det vara!
Kommentera

MarcusElving: atdhe.tv och firstrow.eu funkar alltid!
Kommentera

MarcusElving: Oh ah Silfverberg say Oh ah Silfverberg !
Kommentera

Jag har inte Viasat Hockey men jag MÅSTE se Silfverbergs debut. Fan vad häftigt att han står uppskriven med Spezza och Michalek. Jag är nästan lika pirrig som inför guldmatchen, så mycket vill jag att det ska gå bra för Jacke!

Vi får hjälpas åt att leta streamar!

Kommentera

Gurra88:

Viasat Hockey,men det brukar finnas bra stream också.
Bara ut och leta runt 01.00..,
Kommentera

Gurra88:

Den här brukar funka.

Kommentera

Bissett_19: Kan bli tufft när han är van med att spela med Järnkrok och Larsson. Han får väl ha lite tålamod i början.
Kommentera

sniper: Vart sänds matchen? Någon som vet stream??
Kommentera

Någon som vet om det går att ladda hem matchen med Ottawa via internet??

Kommentera

hlM:

Det är helt sanslöst,han kliver alltså in med Spezza och Michalek.Fan jag får gåshud.
Jag är gjuten inatt,lär ju vara som en zoombie på jobbet imorrn,men vad gör det om 100 år.
Kommentera

Monno: Ja, dom har verkligen så specialgjorda klubbor....
Kommentera

Monno: Ja, media överdriver väl det mesta. Visserligen har väl hockeyspelare väldigt olika klubbor. Jag tänker på vinkel, tejpning, knopp osv. De vill väl ha sina egna klubbor såklart. Men att det skulle vara sån panik tror inte jag heller på, överdrivet!

Redigerad kommentar

Kommentera

MarcusElving: En allmän fråga, som inte bara rör Silfverberg, men som jag kom å tänka på nu när han flög över.

Hans klubbor fastnade i frankfurt, låt gå. Det jag inte förstår är varför media gör sån "grej" av det? För inte fan kan det väl vara så fara? Om man åker till Kanada borde det väl åtminstone finnas något ställe som säljer samma sorts klubbor som du använder dig av?

Överlag är det ju jämt ett jävla skriveri som dessa klubbor så fort dom inte hänger med.. Som att det inte finns klubbor i nått annat land?

Eller har dom verkligen så special gjorda klubbor? Nä?

Kommentera

Jacke ska vara med på värmningen, beslut om han ska spela eller inte tas efter den.
Kommentera

Zappaholic: Det kommer det kommer lugn i backen vi harett guld och suga på så länge;-)
Kommentera

Huss: Kan inte Sundlöv släppa någon värvningsgodbit till oss törstande fans??

Jag vill veta.

Kommentera

Tompa71:

Vi håller oss till Jakobs egna tråd.
Kul att dom sänder träningen,synd att man står och skriker på sonens fotbollsmatch då bara.

Rätt rolig bild på Prins Jakob;)
Kommentera

Bissett_19: Lite kul är att Ottawa blev ett favoritlag för mig under tiden som Dacke spelade där, jag brukade titta varje morgon på text-TV hur det gick för Dacke och jag har faktiskt  till och med en Ottawa keps. Jag minns speciellt när Dacke gjorde ett hat-trick. Nu får man kanske ta och börja spåna på en NHL resa i framtiden och kanske försöka åka på en Ottawa-Montreal match. Oh Ah Silfverberg säg oh ah Silfverberg!
Kommentera

Peja:

Kan alltså bli en conferencesemifinal mellan Bäckis och Silfverberg.Riktigt häftigt i sånt fall.
Såg just Bäckis lägga fram ett grymt flippass när Caps gjorde 2-2 mot Boston,en perre kvar.
Kommentera

Bissett_19: hehe ja...
Kommentera

Nu har han landat i Ottawa meddelar hans Pappa på twitter,dock är klubborna kvar i Frankfurt.
Alla papper skall vara klara,så rent teoretiskt kan Jakob debutera i morgon natt mot Rangers i match 6.
Kommentera

Huge: Det vore väl helt jävla underbart om vi norpade Holloway :-)
Kommentera

arnio: Vi får hoppas att både Bäckis och Silfver kommer tillbaka någon gång i framtiden, helst samtidigt! Tänk er en kedja med Bäckström och Silfverberg, det vattnas i munnen!
Kommentera

Bissett_19: Nåt för Sundlöv att börja jobba på.
Snacka om att det skulle bli rubriker...    :-)
Kommentera

Bissett_19: kanske vi har Silverberg i truppen igen sisådä 2030 och då jäklar kanske det kan bli ett guld igen. Odödlig är vad han är och en guldpuck ska han givetvis ha. Oh ah Silverberg säg oh ah Silverberg!
Kommentera

Bissett_19:Även om jag är MoDoit:P Finns bara en sak att säga om Silverberg......Sveriges nästa superstjärna i NHL! Grattis till guldet Brynäsare :)

Kommentera

Bissett_19: Ja, en helt makalös spelare. En av mina favoritspelare någonsin i Brynäs!

Kommentera

Jakob Silfverberg
Han är fan klart värd en egen tråd,jag får rysningar bara jag tänker på hans 1-0 igår.Jag tänkte genast på en av Zlatans bomber mot Ungern när man fick se reprisen.

Jakob Silfverberg du kommer förevigt vara odödlig i Brynäs IF.
Kommentera

« · 1496937