Brynäs IF

728149 inlägg · 7962 ämnen

Jämtin är inget för Brynäs

« · 272930 Till forumet

Sv: Jämtin är inget för Brynäs
70 Rodrigues:
Det är oceaners skillnad mellan Jämtin-psyke och Nylander-psyke.
Jämtin behöver hanteras, Nylander bara kör.
Jämtin har fler alternativ, således även andra lönekrav än Nylander som bara Brynäs är intresserad av...
Det enda lag som inte kommer att signa unge herr Jämtin är FBK :-)
Där gjorde Jämten ingen succé (underdrift)!
Varför inte MIF (storstad)?
Kommentera

Dom vill inte ha Jämtin men Nylander har erbjudits nytt kontrakt! Vad håller dom på med???
Kommentera

Ford Prefect:Less är bara förnamnet! När fan ska dom glädja oss supportrar egentligen?
Kommentera

Tycker laget inte ser bra ut på långa när, det blir garanterat kvalserien igen... Om nu inte Sportkommitén trollar med knäna å fixar några RIKTIGT bra nyförvärv. Det känns dock som att man inte har något större hopp!
Kommentera

Ford Prefect:

Jag håller med dej, det är så djävla pissigt att dom inte fixar honom när dom ändå går ut och säger att det är ont om bra spelare vi den här tiden!!!.
Jag hoppas att det här beror på att dom har större talang på gång eller att han krävde för mycket i lön.
Kommentera

wesleyjah: Jag skulle gärna se en förklaring till varför Jämtin inte är aktuell längre. Jag blir så less...
Kommentera

Ursäkta det skulle vara från GD och inget annat.

Fast det är inte bara jag som skriver lite fel..
GD skriver "Just nu finns det bara en målvakt och ynka fem backar i laget" Där har dom nog lite fel!!??
Kommentera

Jämtin är inget för Brynäs
"Från Arbetarbladet"

Just nu finns det bara en målvakt och ynka fem backar i laget.
Spelare som Andreas Jämtin från AIK och finska försvarsspelarna Marko Tuulola samt Antti Bruun är inte längre aktuella. Däremot jobbar Brynäs hårt för att få hem Tony Mårtensson från Cincinatti och knyta till sig målvakten Fredrik Norrena från Frölunda//
Kommentera

« · 272930