Brynäs IF

730581 inlägg · 7961 ämnen

Jubileumsturneringen i Mora

« · 570855 Till forumet

Sv: Jubileumsturneringen i Mora
fogden: Med tanke på att Leksand skaffar sig en massa spelare så kan slutsatsen bara vara en. De tänker ha med två lag i serien i år, och sedan lägga ihop poängen och på så sätt fixa 4:e platsen i serien ;)
Kommentera

Busen: Det var en bra fråga,jag har inget svar,men nog har vi säkert största backbesättningen i serien i dag.Men med vår filosofi så kan ni ju kanske göra ett klipp, för finns det någon som är 34+ så ska de spela,Elias Granath en av Leksands mest lovande backar fick knappt spela förra säsongen,Sista sejouren i elitserien vann han pris som matchens lirare någon gång till och med.
Håll ögonen öppna!
Lycka till
Fogden
P.S. jag tror på plats 4:a
Kommentera

Busen: Ny arena = större omklädningsrum...

De har plats för minst 12 spelare till..
Kommentera

Busen: Ska man ligga i topp så kostar det på! Samma gamla vanliga visa när LIF gör comeback i ES efter en ny runda i Allsvenskan. Det pratas hej vilt om topp 4 och storsatsningar. Vi får väl se vart det landar. Jag tror dalkarlarna får vara nöjda om de lyckas ta sig till slutspel.
Kommentera

fogden: Jag tror mycket väl att Leksand kan överaska i år. Med de ekonomiska resurser som de verkar ha så vore allt annat århundradets flopp. Men ska man se på papper och kolla stats så ligger Brynäs ganska bra till, hur konstigt det än kan låta.

Men nu är det inte meriter som avgör elitserien utan det är en ny säsong med nya förutsättningar. Många förhoppningsfulla fans runt om i landet kommer att bli besvikna. Vilka lag dessa fans håller på får vi se framåt mars.

Men visst var det snudd på komiskt att se Leksandsanhängarna fira som om de vunnit SM guld när de lyckats vinna över Brynäs med 1-0 i mästarcupen. Ett Brynäs som i mångt och mycket kommer att vara ett annorlunda Brynäs när väl säsongen startar.
Kommentera

fogden: Hur många spelare skall ni ha? I nuläget har ni 3 målvakter 11 backar och 14 forwards.
Kommentera

fogden: Detsamma får man önska er. Ni har ju värvat förr om åren som tokar och du vet ju vad som hände då.
Kommentera

Clubsport: Hej
Kom ihåg att Leksand snart presenterar 2st mkt etablerade spelare till,
vilket gör det här laget till en dark horse!MKT ungt borgar gott.
Hoppas ni klarar er från kvalserien.
Fogden
Kommentera

fogden:
Leksand fyra, mycket ska man höra. Större chans att Assyriska klarar sig kvar i allsvenskan utan kval...
Kommentera

fogden: Drömma går ju... som sagt var ;)
Kommentera

Lundström 6:
Hej
Drömma går ju!
Ett råd:ta med er något att slicka såren med!
Jag hoppas i alla fall att Mora, Brynäs och Leksand klarar sig från kvalserien,vi får fina derbyn häruppe i vinter.
Tips efter grundserien:Leksand 4:a,Brynäs 9:a,Mora:10a
LIF forever!
Fogden
Kommentera

Lundström 6: Så kan det vara, men har man ett liv på sidan av är det svårt.
Kommentera

Mickis: Nån martch!!
Man åker dit och bor på campingen och går på ALLLA martcher.
Slut upp nu Brynäsare och se till att ni kommer till Mora och hejar på våra krigare och få se när vi spöar masarna:)
Kommentera

Mickis: det låter bra det, FÖR JAG VILL HELST SE VÅRAT KÄRA BRYNÄS JAG MED
Kommentera

Mickis: Jag har biljett till Brynäs-Lukko Rauma och Brynäs-Mora, jag vet inte om jag hinner se söndagsmatchen då mitt resesällskap eventuellt måste hem skapligt på söndagen. Så det får bli Brynäs Leksand modell J20 hemma i gavlerinken istället :)
Kommentera

79 Andersson: Ok, det jävliga är att jag inte vet förns typ på fredag hur helgen ser ut. Men jag ska ha dig i åtanke.
Kommentera

GävleLasse: Jaså. Ska du se alla lr nån utvald?
Kommentera

Mickis: jag vill åka dit men har ingen att åka med och ingenstans att bo, men jag kan bara åka på lördag och/eller söndag., ska du åka någon dag så får du gärna höra av dig till mig
Kommentera

Mickis: Jag ska dit i alla fall... :)
Kommentera

Är det många som kommer att åka in till fiendeland över helgen?? Funderar på att åka på nån match.
Kommentera

Lösa biljetter till turneringen finns nu att köpa via ticnet.se.
Kommentera

Jubileumsturneringen i Mora
Här är kanske något för er som tänker åka till Mora för att se jubileumsturneringen 2-4 sept.

Bra erbjudanden om paketpris på hotellrum + biljetter. Följ länken.
Kommentera

« · 570855