Brynäs IF

728141 inlägg · 7962 ämnen

JVM i våra ögon

« · 1104324 Till forumet

Sv: JVM i våra ögon
Jajjen: Han har satt en puck på Mark in da park i alla fall. Men Sverige dominerar den här matchen. Lettland var ett Lett motstånd idag (haha) :P
Kommentera

Jajjen:

Du menar Mark in da Park?
www.youtube.com/watch?v=sumHsr3SMz8

Kommentera

Bissett19: Hoppas han sätter ett par mål på djurgårdarn.
Kommentera

MarcusElving:

Man får spana på Robert Jekimovs som spelar i Lettland ist...
Kommentera

Partyjack: Ja, det var bestämt på förhand att Owuya skulle stå mot Lettland. Antagligen för att den matchen ses som enklast och att Sverige troligen gör en hel del mål mot Lettland. Markström får vila mot dåligt motstånd, det är rätt val tycker jag.
Kommentera

jompa_19: Var väl vad jag förstått, bestämt på förhand att Owuya skulle få stå mot Lettland och Markan resten.. Om inget oförutsätt händer - TA I TRÄ!
Kommentera

jompa_19:

Anton Persson var riktigt bra inatt,tycker han var Sveriges bästa forward,Markan då?
Markan är Markan dvs alltid bra.
Kommentera

65selander:
Jag tror att markan får vakta båsdörren idag(29/12) mot Lettland. Anton Persson fick kritik i början av matchen mot Slovakien men jobbade upp sig. Markan ser jag som en av våra viktigaste spelare i JVM.
Kommentera

JVM i våra ögon

Är nyss hemkommen från Linköping och det är en förlust som svider. Skit samma Vi har Markan, Persson och en tejparare i båset som slåss om VM-Guldet.

det blev just nu 0-1 och som Wikegård säger det är en hel del Brynäsare där från spelare, materialare, naprapat o sv

Kommentera

« · 1104324