Brynäs IF

728247 inlägg · 7962 ämnen

Kämpaglöd?

« · 303266 Till forumet

Sv: Kämpaglöd?
Mickis: Take your pick!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Jag kan räkna till Anger och Soling men vem är den 3:e divan?
Kommentera

Mickis: Om man saknar kämpaglöd efter 5 omg så kan man lika gärna lägga av, fy fan vad oproffsigt!!! Ett par 3 spelare i brynäs är ett jävla gäng divor!!!
Kommentera

Av alla som saknade kämparglöd idag så var Anger den som hade minst, han måste bli bänkad till på torsdag. Soling killen som går rakt på mål och som ska gilla att dela ut tacklingar och spela hårt. Den killen försvann med korsbandet förra säsongen. Björn Danielsson som är minst tacklade mest och bäst. Och ingen absolut ingen i Brynäs törs lr kan skjuta mot mål. Roligast att se var väl junioren Calle som spelade hyfsat.
Kommentera

De splitrade Anger och soling det var på tiden...men Anger borde de ha bänkat.Hoppas nog de bänkar han någon match om han inte tänder till och börjar jobba
Kommentera

Skogis_74: Rädd för att den idag inte var den enda utan den första!
Kommentera

Kämpaglöd?
Det är inte många gånger jag lämnar Gavlerinken innan matchen är slut...
Det hände 1 gång förra säsongen och idag..
Hur kan man på Hemmaplan inför en publik som betalt mycke pengar för att se sina hjältar spela bra hockey inte ens kämpa ordentligt.

Det är inte ofta jag skäms över att vara Brynäsare men idag var det nära.. Man kan inte bara ställa ut skriskorna på banan och tro att det ordnar sig... Men tydligen trodde grabbarba det idag!!! :( Ingen fart, Ingen precision på passen, och inga vidare bra avslut... Ucsh.. Hoppas det var den enda floppmatchen i Gavlerinken i årets upplaga av Elitserien... Att dom Verkligen snackar ut och tar tag i det här nu på en gång... Jag vet att det bara är i början på Säsongen men ändå! Vi vet alla hur det gick förra året!!
Jag Säger bara!!! -SKÄMS BRYNÄS!!!!! Glöm det här snabbt och kom igen som dom hungriga tigrar ni vill vara i nästa Match!!! Det här spelet håller inte!!!!
Kommentera

« · 303266