Brynäs IF

728032 inlägg · 7962 ämnen

Krönika om den kommande säsongen av Bengt Persson

« · 405027 Till forumet

Sv: Krönika om den kommande säsongen av Bengt Persson
HF: Man kan tro "Puckot" går på droger. Skulle inte förvåna mig om han tar åt sig äran om det nu skulle gå bra i vinter. Han gjorde ju de förra året, tog åt sig äran av reklamförsäljningen på matchstället.
Kommentera

Hong Kong: Jo. han är en lustig prick. Notera att han nämner ett "rykte" om att Korhonen ska säljas både i denna krönika och i intervjun tidigare med Sundlöv. Det ryktet känns det som om det är bara han som har hört talas om och han upprepar det gärna dessutom.

-HF
Kommentera

HF: Ja någon måste ju starta ett rykte. Och är det inte till Brynäs fördel så ser han nog gärna till att vara den som startar det.
Kommentera

HF: Känns lite som att Pucken laddar upp med positivitet nu, så han kan sänka dom totalt sen om dom skulle hamna i en tung period. Så kan han klanka på dom att fast truppen ser stark ut så lyckas dom ändå inte
Kommentera

67Noden: ja han går inte att lita på
Kommentera

HF: Svårt att sälja Korhonen eftersom Honken mycket väl kan försvinna till amerikat även om jag har en känsla av att han blir kvar.

Plojmatch mot Brunflo på torsdag nån som vet i vilken div dom spelar?
Kommentera

Lunkan: Jo, precis det finns ju inte en chans i världen att de skulle göra sig av med honom men trots att alla andra förstår denna självklarhet så frågar han dels Sundlöv om detta och sen skriver han (med viss tvekan känns det som) att ryktet "troligen" är falskt.

Div 2 tror jag de huserar i.

-HF
Kommentera

HF:

*beeb* Fel svar dom spelar i Div 1A tillsammans med sin ärkerival Jämtland Hockey som är gamla ÖIK där Dahlén fostrades!
Kommentera

65Selander: ok då, även om jag har mer förtroende för Sundlöv än för dig så är det ju dina hemtrakter typ ;)

"Hur länge blir ni i Jämtland?
- Fram till och med fredag. Vi tränar sju pass, ett i dag (läs igår) måndag, två tisdag och onsdag, ett torsdag och avslutar lägret med ett ispass på fredag innan vi åker hem. Vi möter också div II-laget Brunflo IK i en uppvisningsmatch, den går på torsdagskväll."
Kommentera

HF: Då har ingen koll:-)

Kontrar med Serie indelningen www.swehockey.se/t3.asp?p=76740
Kommentera

« · 405027