65selander:
Imponerande många som har haft den där trasan på sig. Men än har du inte lyckats lura på mig den. :-)
Nästa säsong kommer ni stå dåligt till. Vi har sittplats snett ovanför bortastå, så du kommer få rätt mycket popcorn i nacken. Men bara du, Selander.
Poffa:
Lite OT:Det var ju den nye supporterpolisen vi fick skjuts med och sedan så har man tumme med eran nya säkerhetsansvarige för den nya Arenan också. Snacka om att ha slagläge inför nästa säsong :-)
GävleLasse:
Enda skillnaden var att då var det Lasse Anrell och Wennerholm som skrev det. Inte jag. Nu är det tvärtom, och som Selander vet så har jag ju alltid rätt.
65selander:
Nä, det är inte alla som kan smita från sitt jobb hur som helst. Till skillnad från dig då, som (o)jobbar i Hans Majestäts hemliga tjänst. ;-)
Tyvärr tror jag nog att Frölunda kommer klara av det här rätt snabbt. Personligen hade jag ju tyckt det varit roligt om ni gått vidare, då hade du kunnat åka polisbil i Övik igen. :-)
Poffa: Du är bara avundsjuk för att inte ni fick åka till Göteborg.. Just ja ni åker ju ingenstans ;-)
Självklart så är Frölunda inte spelbart om dom skall vinna kvarten men Boork har nog något jävelskap på lut iaf. Tror stenhårt på seger i kväll.
Stör ut Frölundas 1:a så kan det gå vägen.
Lunkan:
Ja, jag förstår att du hoppas på det. Då kanske ni kan få en match, i alla fall.
65selander:
Äääh, ni blir ändå slagna i alla lägen. Frölunda kommer använda er som träningskoner inför semifinalen. :-)
Poffa: Det har vi, till skillnad mot er så ger vi inte upp i förväg.
Bättre att slå i underläge än typ tappa ett givet guld :-)
65selander:
Hade det inte varit bättre om ni haft en vinstchans?
Solen skiner i Stockholm och det är lite bitigt ute. Tröjan är kemtvättad, färdkosten är kall och det är slutspel. Kan det bli bättre?
Senaste slutspelet missade jag eftersom jag var i Italien och det jag sista jag kommer ihåg var att jag fick ett SMS från polarn "JÄVLA ASPUND"
Då får du gå hem nykter :-P För du blir väl inte full på en till två öl?