70 Rodrigues: Känns faktiskt (tyvärr) lite som det kvittar vilka vi ställer på isen. Var väl länge sedan Brynäs blev så utspelad i ett slutspel ?
Kvällens tips Brynäs- SAIK 1- 5
70 Rodrigues:
12/13
Skottineffektivitetens säsong...!
Är någon intresserad av lite Brynäs-nyheter så uppdaterades just hemsidan......
..............med veckans lunchmeny!
tjugo8:hehe
"Brynäsforwarden Sebastian Wännström tror dock att laget har en realistisk möjlighet att bli historiskt, det vill säga att som första lag i svensk slutspelshockey lyckas vända 0–3 i matcher och gå vidare.
– Det ska inte vara några problem alls, vi känner en jäkligt stor revanschlusta och ska göra allt för att vinna fyra raka matcher."
Carl Lejonkräk:
20% chans till seger ikväll
0,04% chans till 4 segrar
Det här ska bli skitkul!
Horace76c:
Wänna är VÄLDIGT positiv och spelarna fortsätter tänka 4 matcher framåt, jag tycker de borde fokusera bara på nästa match
"– Det ska inte vara några problem alls"
tjugo8: Det ska bli grymt kul med en match till i alla fall och jag vill se att grabbarna säljer sig dyrt. Förra matchen var ett fall i rätt riktning och nu gäller det att vara desperata och ge allt. Inte mycket att göra om SAIK är för starka men vi ska fan göra en imponerande arbetsinsats i alla fall. Detta ska bli kuuuul i alla fall och nu är det dax för Kroken och Lindholm att leverera!!!
70 Rodrigues:
Och där gick jag tillbaka och avbröt mitt skapande av nytt kvart ämne när jag såg gröna kvadraten tändes...;)
Dödsryckning eller slutet på lidandet?
Slutspelshysterin tycks iaf nå nya höjder;
Brynäs.se - inget om matchen
Gd.se - ingen artikel idag än
Hockeysnack låg nere för mig på morgonen...
Den där jävla sommaren kryper på en...
1-2, efter overtime
Tror tyvärr att det tar slut ikväll :-(
Tips: 2-4