Brynäs IF

728236 inlägg · 7961 ämnen

Kvartsfinal 5 Färjestads BK-Brynäs IF 16/3-2011

« · 1363839 Till forumet

Sv: Kvartsfinal 5 Färjestads BK-Brynäs IF 16/3-2011
MarcusElving: Jag går och gräver ner mig´med ett flak öl godnatt min vänner!
Kommentera

Erat: Ska jag vara ärlig så vet jag inte ett skit om Hellberg. Undra om Sundlöv, Alcén, rekryteringsgruppen och resten av alla människor som är inblandade vet det??

De kanske bara har läst i tidningen att han har gjort en kanonsäsong, HONOM SKA VI HA!

Vill inte låta arrogant, men jag ställer mig väldigt frågande till scoutningen i Brynäs.

Redigerad kommentar

Kommentera

MarcusElving: Hellberg har de säkerligen bra koll på. Det är ju så nära till Uppsala.
Kommentera

Frugan vil skilja sig o Onoff sälja ny TV.
Så bittert, den bittraste stunden i mitt liv so far... Då är jag ändå 37.
Snackar inte om de 2 första då jag kan köpa ny av båda.
Kommentera

MarcusElving: visst kan de vara så! Men har man högre än 93% i räddningsprocent i Almtuna, då duger man perfekt som en backup till Svedberg!
Kommentera

Tack för den här säsongen allihopa. Tycker inte Brynäs behöver skämmas över sitt slutspel sett till hur situationen artade sig.

Nu hoppas jag att vi får se iaf 1-2 vassa forwardsvärvningar till nästa säsong och att vi får behålla de flesta av de tongivande killarna.

Syns i silly gott folk.
Kommentera

Erat: Vet att Sundlöv mfl varit flitiga gäster i Gränbyhallen, om han sen kollade på Hellberg är oklart. Han kan ju ha varit där och käkat korv bara!
Kommentera

Erat: Ja, han är säkert en duktig målvakt och ett bra alternativ som backup. Men jag hoppas att Brynäs ansvariga har tittat på honom och vet vilken typ av målvakt det är, vad han har för styrkor och svagheter, vad han är för kille på sidan av isen osv osv.

Man kan inte bara kolla på räddningsprocenten, han kanske har haft en lyckosam säsong bara. En tillfällighet så att säga. Det gäller ju att kolla på HUR han uppträder på isen och helt enkelt scouta honom.

Redigerad kommentar

Kommentera

Erat: han var aldrig en "loser" i mina ögon. men där igen NC som tror mer på Bjudning från start och sen tar in Douglas heta tips som floppat rejält först då satsar polacken på Svedda.. och vi ser resultatet.. Dra åt helvete NC!
Kommentera

MarcusElving: Självklart! Tror nog att Pecka har scoutat honom väl....Om han har tid att åka upp till Hudiksvall, så har han också tid att åka ner till Almtuna. :)
Kommentera

Pettisbif: Han kan ta med sig Sundlöv till Färjestad. Blir säkert succé
Kommentera

GävleLasse: Haha oj vad du är fel ute..
Kommentera

GävleLasse: Haha oj vad du är fel ute..
Kommentera

foppa78: "Kallio nej för helvete möter vi frölunda så skulle han jubla när dom gör mål och gråta om vi vann och han är på nedgående!"

Det var ett skämt med Kallio :)
Kommentera

« · 1363839