Jajjen: Där kom det! Jag är ingen sådan supporter som sitter på en pinne och endast sväljer och tycker att allt Brynäs gör är bra men jag är Brynäsare ändå serru jag lever och andas denna förening och uttrycker mina känslor för jag tycker ärligt att klubben bedrivs amatörmässigt! Jag kan säga dig att det första jag tänker på när jag vaknar är Brynäs och det sista jag tänker på innan jag somnar är Brynäs! Men om du inte tycker att man är Brynäsare bara för att man inte sväljer allt Brynäs gör ( tänk om ) så får det stå för dig för du känner inte mig! Jag hatar att förlora och jag hatar detta sätt som Brynäs bedrivs på!
Jajjen: Jag går oftast (inte jämt dock) och är besviken, ja. Av den enkla anledningen att det inte finns annan anledning när det gäller Brynäs.
Jag vet heller inte hur du kunnat tolka att jag trott på en världsback i något tidigare av mina inlägg...
Lindström: Intressant att du inte fattar vad en medlemsförening innebär.
Hinner jag bli packad ska jag säga vad jag tycker om det.
Redigerad kommentar
Märkligt att växjöliraren som dels startar slagsmålet och som dessutom river ner domaren för att ens kunna starta det missar lika många matcher som Bertil.
De där symboliska extraböterna han får är ju bara en lunchpeng för honom.
Mycket dåligt läge att tappa Bertil.
Lindström: Jag äger Brynäs, tillsammans med alla andra medlemmar. Vafan du har med föreningen å göra vet jag inte.
Jag hoppas spelarna tjänar utav hvete, annars hör Brynäs hemma i en annan, lägre serie.
Bertilsson avstängd 2 matcher.
"slogs utan handskar" Bertil hade ju handskarna på.
Davey_22, Johan Norrström: Experter på tjeckisk hockey, typ? Kolla deras Facebooku:
"Klubben hade ett intresse av att Thomas fortsatte också, som jag sa att jag också ordförande i klubben, men spelaren fortfarande insisterade på uppsägning av avtalet."
Han fick i alla fall inte sparken. Det är bra.
70 Rodrigues: Håller med och skicka Djoos över pölen till WHL (om han platsar) eller något och lägg pengarna på en back som kan ta Gundes roll till 40% iaf!
Slovak vill jag se lira innan jag ev sågar!
F.ö skaplig ångest inför morgondagens match!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Alltså, Niniimäki o laget efter honom...o utlåningen av Olden
1. Ngt hände efter SAIK o Bz fick spelet på Jesse o skickade honom
2. Eller, tvunget för att finansiera Bulan o Honken, isf en bra prioritering
3. Ngt vettigt är på väg in
Håller ändå Olden m hans internationella erfarenhet o lite säregna stil framför PoW, PaW, Lööke, Linkan, (Blomman) o även Brodecki o Lindblom m post-jvm-syndrom...