Brynäs IF

730060 inlägg · 7961 ämnen

Läkerol Arena

« · 745724 · » Till forumet

Sv: Läkerol Arena
Falken: De har kört i B-hallen hela veckan. Troligen går det på is i A-hallen nästa vecka.
Kommentera

Fanzin: Det blir ingen bortastå. Ni får stå och trängas bland brynäsarna som på den gamla goda tiden. Idiotiskt med sittplatser nedanför ståplatserna.
Kommentera

Falken: Enligt Gefle Dagblad så var det sagt så. Isen är i alla fall lagd, men det jobbas fortfarande som tusan inne i arenan. Frågan är om dom verkligen kommer kunna gå på is i LA i veckan..
Kommentera

På Aftonbladet.se står det att Brynäs kommer att gå på is i veckan i Läkerol Arena. Stämmer det eller är det som det brukar vara med kvällspressen?
Kommentera

Var förbi Läkerol Arena idag. Börjar se riktigt bra ut, dock verkar det som att det återstår mycket arbete...2 veckor kvar!

En sak jag blev förvånad över är att det ska bli sittplats under ståplatsen...ska bli intressant att se hur det kommer se ut. Har någon koll på hur stor bortastå kommer bli?
Kommentera

Bissett19:
hehe
Kommentera

Lunkan: Värkligen:)
Kommentera

21olsson: Det gör ont att gå på hockey i Jönköping alltså eftersom intresset värkar stort!?
Kommentera

fåtal biljetter kvar till hemma premiären! kollade på ticnet. Hockey intresset i Hv71 värkar stort dom har fåtal biljetter kvar till nästan alla av deras hemma matcher som man kan köpa på ticnet även Hv71 - Brynäs var de fåtal biljetter kvar till när dom spelar i Jönköping
Kommentera

65selander: Ja vi är många som sitter och hoppas att så blir fallet.
Bye Bye leksand bye bye
Kommentera

GävleLasse: En annan skillnad är att Leksand fortfarande tror att man ska ta hem guldet 06/07
Kommentera

GävleLasse: Sedan så skulle Masken ha haft sparken också för länge sedan med tanke på all kosing dom har lagt ner i värvningar som har floppat ut rejält. Skåningen höll ju han om ryggen ett par år men nu fick dom ju chansen att sluta självmant iaf.

Tror det inte finns en leksing som saknar det radarparet. Men sagan om LIF är nog slut om dom inte går upp igen.

Kommentera

dysterkvist: Jo, du har ju yrat om det ett par år nu. Kul att du gör så fantastiskt mycket mer än sitter på nätet och gnäller. Besöker årsmöten, konverserar med valberedning, medlemsråd mm. Nej, just ja de har ju en konspiration mot dig.

Vår förening är STOLT kom inte och säg något annat! Föreningen är större än det mesta, sen kan man visst ha åsikter på hur den sköts mm men det är en helt annan femma.
Kommentera

GävleLasse: Nej tack o lov.
Kommentera

GävleLasse: hade tänkt att skriva det men trodde att alla skulle förstå det :)
Kommentera

AD: Det som skiljer oss från Leksand förra säsongen och dessutom kommer att vara det som räddar oss från samma öde är att vi har INTE pirro i båset...
Kommentera

HF: Sarkasm mannen, sarkasm :)
Kommentera

HF:
Stolt, nåja, en sanning med modifikation.
Vi är väl några stycken härinne på hockeysnack
som måhända har en lite annan syn på detta:-)

Givetvis är vi stolta o glada över att vara Brynäsare,
men även vi har en del saker som kan bli bättre:-)
Kommentera

Gusten: Återgå till debatten om Mr Gay mm du. =)
Kommentera

HF: Precis den brist på ödmjukhet som fick leksandsskutan att gå i sank ;)
Kommentera

HF: Refrängen från en låt jag hörde häromdagen.

"Stackars Leksingar vad har ni gjort? Satte mask på kroken och sen gick det fort. Hejdå, så kan det gå!"

Kommentera

HF: word.
Kommentera

AD: Att ens jämnföra Brynäs med Leksand borde få dig att skämmas. Vad de klantskallarna i den föreningen sysslade med har absolut inget med vår stolta förening att göra.
Kommentera

AD:
Blir helt klart en press på spelare o ledare inom föreningen att hamna på fast mark. Är viktigt både för Modo samt Brynäs med nya arenor.
Skall bli intressant att se hur laget presterar i år.
Nu kan man ställa lite högre krav på laget.
Allt ser bättre ut än föregående år.

Själv vill jag vänta o se.
Kommentera

Bissett19: "Vad nu detta har med Läkerol o göra......"

Det var du som började din smygbög! ;)
Kommentera

65selander: O det andra problemet är att brudarna i denna show nu förmodligen har fått Taxöron,skulle nog bara vara Gusten som skulle kolla på det:)

Vad nu detta har med Läkerol o göra......
Kommentera

65selander: Då hade programmet varit nedlagt i 8 år
Kommentera

Jobbigaste är väl att vi går exakt i Leksands fotspår i år..... Värvar Jiri Bicek, ny arena och nu melodifestivalen. Bara jag som får kalla kårar?
Kommentera

Gusten: Ett problem var att Bruno gick bort 2002.
Kommentera

sylf:
det kanske blir bra med melodifestivalen om laget på isen skulle underprestera:-)
Har dock blivit lovad guld o gröna skogar i år, så...
Kommentera

65selander: Nattvakter, var dom rädda för schlagerhuliganer?
Kommentera

GävleLasse: Ahh och det gamla härliga Tutti frutti med Bruno Wintzell.....varför la dom ner det?? Why!...why....WHYYYYY!!! :)
Kommentera

GävleLasse: ang Melodifestivalen så har jag hört från andra som har haft den i sina nya byggen att det genererar inte så mycket pengar men det är ju ett bra pr-värde iaf. När Leksand hade sin så fick supporterklubben agera nattvakter tror jag.
Kommentera

GävleLasse: Jag begriper inte, så fort vårt stolta tempel på Sätraåsen kommer på tal så dyker en diskussion om Lavemang SM upp. Vi håller väl inte på att bygga en skitarena???
Kommentera

Fundamentals: Ja Fylkings SM i lavemang måste ändå tillhöra en av milstolparna i svensk TV historia...På tal om skitprogram på TV3
Kommentera

GävleLasse: Och vips, så är Gert Fylking där...
Kommentera

Fundamentals: Mr Gay Sweden brukar väl ändå sammankopplas med LAVEmang och inte EVENEmang ;)
Kommentera

Bissett19: Jag trodde det var Ernie Eagles.. ;) Jag såg på TV om pytonormar som kunde ligga under vatten i timmar utan att behöva andas..En otroligt lik egenskap som Ernie besitter. Jag har aldrig hört någon ge en komplett matchrapport samt spekulation om hur det går för vissa spelare i elitserien i ett enda andetag ;)
Kommentera

Bissett19: Men hallå, är inte Mr Gay Sweden och Melodifestivalen samma evenemang? Nå väl, lysande nyhet iallafall.
Kommentera

GävleLasse: Nej det var bara tillfälligt,denna helgen hade jag lånat Tonys:)
Kommentera

Gusten: Har har inte det jämt? Jag tyckte jag såg nåt på hotellrummet uppe i Sundsvall.. ;)
Kommentera

Bissett19: " Det är ju en annan femma,dem får gärna arrangera Mr Gay Sweden där för mej,bara det generar stålar så:)"

Såja Jocke...både du och jag vet ju att om så blir fallet så sitter du bänkad på första raden iförd både pubisring och lösögonfransar. ;)
Kommentera

Bissett19: Precis!
Kommentera

sylf: Det är ju en annan femma,dem får gärna arrangera Mr Gay Sweden där för mej,bara det generar stålar så:)
Kommentera

GävleLasse: Säger det igen.Melodifestivalen,vilket skit.

Begriper oxå att det är alldeles lysande för klubben att få ett sånt här arrangemang.Men det är lik förbannat en jävla dynga!
Kommentera

sylf: det innebär ju inkomster för Brynäs. Evenemang som detta är precis en sån sak som är anledningen till att Brynäs byggde arena...
Kommentera

sylf: Kan hända, men det blir ju deg i kassan och bra reklam iaf :-)
Kommentera

sylf: Hur tråkigt det än är så är det bra reklam för både Gävle och Brynäs/Läkerol Arena. Och de pengarna som kommer in behöver jag nog inte nämna?
Kommentera

70 Rodrigues:Får vi se MärstaElvis uppträda då?......:)
Kommentera

Bissett19: Melodifestivalen.....suck.vilket skit!
Kommentera

« · 745724 · »