1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 733065 inlägg · 7961 ämnen

Leksand - Brynäs

Sv:Leksand - Brynäs
Venom: Laggar som fan, så fort man kör helskärm så ser det ut som ett jävla raveparty :-(

Venom:

Inte för mig iaf.

Anders Berg:Laggar streamen för er?

Redigerad kommentar

arnio: Fast det där var förrförra säsongen! Ollas spelade som bekant i Brynäs förra säsongen.

mattias - 74: När jag googlar ser jag att Leksand mycket riktigt vann matchen med 7-1 trots allt. Jag tror att det rör sig om någon typ av försvarsmekanism som gör att jag förträngt förluster mot just Leksand. Minnena skulle helt enkelt vara allt för jobbiga att leva med.

mattias - 74:SM final!?!... det låter bekant

Juuuust ja :-)

Zappaholic:

HAHA ja man får ju vara glad åt det lilla ;)

Dock förstår jag inte Arnio som påstår att Leksand inte slagit er på 36 år, snacka om förvridet tidsbegrepp!

mattias - 74: Hörrudu, det där kan jag bjuda på. Med tanke på de senaste säsongerna så var väl det där den enda highlighten du kunde skrapa ihop...

Zappaholic:

Hittade förnedringen på tuben ;)

Kommentatorn låter mer som om det vore en SM final, kul och se Ollas göra mål för rätt lag också ;)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2vdnW2BSYo8 

mattias - 74: Skönt att du verkar nöjd och glad med att hänga upp hela förra säsongen på en seger i en betydelselös träningsmatch mot vad som skulle visa sig de svenska mästarna.

Själv gläds jag åt SM-guld...olika falla ödets lott ;-)

arnio: Kommer du ihåg alla matcher som Brynäs har spelat de senaste 36 åren?

Honken:

Tror även att jag var på en tävlingsmatch mellan Leksand - Brynäs i Ejendals när Leksand vann då jag hade mina HS vänner Alisandali och Warhawk med mig, vet att vi vann för jag var nykter och körde ;)

Kommer dock inte ihåg resultatet men tror det var 3 - 2 eller 4 - 2. =)

mattias - 74: Tror det var 2 år sedan, och ja det där är ömsesidigt.

arnio:

Nej i din värld är väl Brynäs superduperbäst i världen på allting. träningsmatcher har inte lika hög status som tävlingsmatcher men det är ändå skönt att slå er ,)

mattias - 74: Se matchen live här:

mattias - 74: Det kan omöjligt stämma, osannolikt.

mattias - 74: Seriematcher har ett lite högre värde, så kan vi säga.

arnio:

Nej vi vann bara med 7 - 1 förra  året  i en träningsmatch men räknas inte dom också? ;)

mattias - 74: Leksand har inte vunnit mot Brynäs på 36 år (inte vad jag kan komma ihåg i alla fall).

mattias - 74: jo förra året:-( men inte i år:-)

Anders Berg:

Vann inte Leksand motsvarande möte med typ 7 - 1 något år?

4-3 till något av lagen är ju ett ganska säkert tips annars! Blir ju oftast det, förutom någon match där Brynäs krossade Leksand i slutspel och även seriespel, har jag för mig, med typ 8-2.

mattias - 74:.......Tror jag inte Mattias, Brynäs vinner med 6-2 ;))

Leksand - Brynäs

Matchen spelas i Hofors och Leksand vinner med 5 - 1 ;)

« · 1514768