1150x200-brynasbanner.jpg

Leksand-Brynäs

« · 185538 · » Till forumet

Sv: Leksand-Brynäs
Dom lyckas tydligen inte ens 6 mot 3...
Kommentera

Jompe: Om detta inte är ett skitlag..varför har dom då parkerat på sistaplatsen i månader,och ser ut att bli kvar där ?
Kommentera

Sylf: Du skrev att du är trött på Brynäs. Många är nog trötta på dej också. Kallar man spelarna för "idioter" och laget man säger sig hålla på för "rövlag", då är man verkligen ingen sann supporter, hörru du... Sen har du i och för sig rätt i sak: Brynäs är idag inget bra lag. Med god moral och med krigarhjärta har det blivit en hel del poäng den senaste månaden, men så kan man i längden inte nå riktig framgång. Man måste ha ett eget, konstruktivt spel också. Det har inte Brynäs. Man kan ju knappt göra mål i nån match. Därför är inte laget heller värt bättre än ett kvalspel om ett par-tre månader. Bara att inrikta sig på det...
Kommentera

70 Rodrigues: Oavsett om dom vinner mot HV så är det ändå bara konstgjord andning,man kommer aldrig ikapp.Då gäller det att vinna MÅSTE matcherna och det gör dom inte.
Kommentera

Sylf: Håller inte med Dig. Detta är inget skitlag.
Kommentera

Sylf: Skämtar du med mig eller??????
Kommentera

DanS: Jag tycker det låter som dålig tändning i laget. Leksand har säkert kört på för allt vad tygen håller, men vi har inte hängt med. Skottstatistiken säger en hel del, alla utvisningarna samma sak. Jag tror det här är en reaktion på att det gått så bra på sista tiden. GP sade i förhandssnacket att det här var första matchen när man inte spelade med knvien mot strupen. Ingen vet var han fick det ifrån; läget är precis lika prekärt som tidigare. Med det läge vi har i tabellen är ALLA matcher otroligt viktiga. Andra lag kan tillåta sig att koppla av då och då, vi kan inte unna oss den lyxen efter den miserable första halvan av säsongen.

Leksand verkar ha spelat bra. Vi har haft många juniorer med i laget, det kan ha varit för mycket av det goda i en så viktig match som denna. Jagskulle tro att man gått ner på tre femmor efter första perioden, men det räckte alltså inte. På torsdag mot HV hemma vill jag se ett heltänt Brynäs. Vi kan mycket bättre än så här.
Kommentera

70 Rodrigues: Nu har dom plockat Ram,med 5 kvar !!!!
Kommentera

självklart så är det en gammal tiger som blir utvisad...
Kommentera

Mest besviken är jag på Bergs "toppvärvningar". Dom fyra senaste Brynäsutvisningarna svarar dom för. I SSKs match har deras värvningar gjort alla tre målen.
Kommentera

claesw: Brynäs kommer att få betala för HV:s genomklappnig mot Luleå i kväll är jag rädd! Men å andra sidan så är ju inte jag på plats i Gavlerinken och då brukar dom ju vinna!!!
Kommentera

Det bekräftar bara det som de utan skygglappar sagt sen i oktober.Det är ett skitlag som kommer att få spela i kvalserien.

Fy fan.Inavelsutvisning !!?? vad har hänt ?
Kommentera

Lilljanne: ja där kom vi ner på jorden, som jag var rädd för...3 säkra mot HV dock!
Kommentera

Leksand bäst i powerplay i hela elitserien, Brynäs sämst i boxplay. Ingen kan vara överraskad. Nu gäller det att börja vinna hemma. Vi börjar mot det så kallade topplaget HV.
Kommentera

Sylf: Fast förankrad i träskhelvetet igen.
Kommentera

Och det på Brynäs SJÄTTE raka utvisning.Hur fan kan man tro på nåra poäng då ?
Kommentera

Sylf: 3-0 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Kommentera

3-0 Jävla rövlag !!
Kommentera

RavenLord: text-tv och tidningar ?? då skulle vi väl inte sitta här med radion på ?
Kommentera

65 Selander:

Nä, nu får du dra igång, Selander - Brynäs behöver dig. Kan inte finnas någon förutom överste Hati i Djungelpatrullen som överträffar ditt ursinniga brölande. Jag är fortfarande både imponerad och lomhörd på vänstra örat efter att du chefade i klacken i Kempehallen 30/12.

Full fart framåt Selander!
Kommentera

Varför vänder alla lag sina negativa trender mot just Brynäs ??
Kommentera

hur många utvisnings minuter har vi hittils?
Kommentera

Hur många här går och ser på Brynäs ??? Börjar tro att det bara är medgångs suportrar som följer allt via Text och Tidningar...jublar och gastar när de går bra och klagar som satan när de går tungt o skiter sig...Till Gavlerinken och Heja fram dom
Det ska då jag...klaga hjälper då fan inte
Kommentera

ruppe: Jag blir mer trött på Brynäs.
Kommentera

man blir fan trött på radiosporten! vägra kommentera brynäs matcherna...
Kommentera

Sylf: Tabellbotten ser ut som följande JUST NU!

8.Södertälje 47 p
---------------------
9.Leksand 44 P
10.MoDo 43 P
---------------------
11.Brynäs 39 P
12.Linköping 37 ?
Kommentera

Vi tar dom i kvalserien istället. Dom lär också hamna där.
Kommentera

Ja,det där var gonattpucken.Inte ett mål,inga poäng,inget bra spel.Blir det en ny svacka nu är det bara att kasta in handduken.
Kommentera

Lodda Ladda Skjut!! :)
Kommentera

God natt!!!!
Kommentera

Jävla idioter.
Kommentera

2-0
Kommentera

Sylf: 2-0
Kommentera

Larsson tappade pucken i offensiv zon varav Nielsen snodde den och Laitinen var tvungen att dra ner honom!!!!!
Kommentera

70 Rodrigues: nu får de väl ge sig!
Kommentera

Tydligen Janne som klantade till det
Kommentera

men nu är det skärpning!!!....vad fan håller dem på med?
Kommentera

70 Rodrigues: UTV IGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!! 5 raka.det är kört snart.
Kommentera

Ännu en Brynäs utv-Laitinen
Kommentera

Lilljanne: dags å göra några i sista då......
Kommentera

Lilljanne: Lysande!!!!!!!
Kommentera

mmm!!...vi får hoppas på det bästa!
Kommentera

Sylf: 11-8 i skott i 2:a!
Kommentera

town-m86: någon av de rutinerade får visa vägen i början av tredje.....
Kommentera

Brynäs har inte gjort mål på 10 perioder med fem utespelare mot fem!
Kommentera

salamannen: Mm..men då gäller det att alla sliter för laget...
Kommentera

town-m86: jobbar grabbarna med hjärtat i sista så fixar dom det......... och håller sig på isen....
Kommentera

om det vore så väl...
Kommentera

Jompe: Anger fixar 1-1 och sedan gör Molin 1-2 i 57 min å sen håller vi detta......
Kommentera

Sylf: Låter snarare som en snedtändning i laget. Nu gäller det banne mig att fokusera sig och koncentrera sig totalt på uppgiften. Icke en utvisning till i tredje.
Kommentera

« · 185538 · »