Brynäs IF

727036 inlägg · 7960 ämnen

Leksand IF - Brynäs IF 24/1 - 2015

1656449 · » Till forumet

Sv: Leksand IF - Brynäs IF 24/1 - 2015
bifhjärta: Vi får inte nämna fusket, det ska sopas under mattan.
Kommentera

Kul att mitt inlägg om Leksand och deras fuskande togs bort..15 gillade det..1 gillade inte det. Avdelning: Demokrati
Kommentera

malinki: Håller med, Aftonbladet som älskar skandaler och floppar har inte en enda rubrik om detta, för nänä, Leksand ska det gullas med. Gör bara skiten ännu värre. 😡
Kommentera

Ouch!...jo det svider fortfarande...
Kommentera

bifhjärta: Nu ska du inte dra ner Bajen i skiten! Hammarby är bland det vackraste vi har i fotbolls-Sverige!

Redigerad kommentar

Kommentera

bifhjärta: Innan lyxfällan gick upp i shl så ville jag ha upp dom i finrummet. Men allt snusk å trixning med lagar å paragrafer kom fram så tycker jag riktigt illa om hela föreningen. Lyxfällan särbehandlas å de grövsta. Finns en anl till varför Lyxfällan är minst utvisad i hela shl. Anl såg vi i går.
Kommentera

Powerfade: jo men just detta domslut är ju det som berövar oss på poängen. Därav förståeligt med fokus.
Kommentera

BRYNÄS4EVER NR1: Vilket fokus på just DEN incidenten. Bertilssons grej är fan värre. DEN utvisningen får man inte ta i det läget.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Vaknat i dag å mår lika djävla illa som i går. Får hoppas att dessa stulna poäng inte kommer vara avgörande. Om det skulle vara så hoppas jag att vi slipper se dessa domare. Spelare kan göra fel och får göra del. Men domare ska fan inte vara avgörande för om laget åker ur. Detta öppenbara misstag måste få följder från dommarbasen annars måste Brynäs aggera. .
Kommentera

Zappaholic: 8 hemmamatcher på de 14 omgångar som återstår. Hemma mot både Leksand och Modo har vi tex. kvar. Bortamatcherna har jag redan gett upp.
Kommentera

brynäs08: vi är tre poäng efter Leksand. Det är inget ointagligt avstånd. Tycker vi ska klara play in.
Kommentera

ja tänk att det skulle bli såhär... Vi kommer få kvala oss kvar.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Sjukt att man skeppade Olden som har storleken & farten.

Bulan måste se över PPet, Djoos & Nordan där kladdar i snitt bort 1:30.
Kommentera

Helt sjukt med domsluten igår och inte ett ljud om domarskandalen på sporten, där måste sånt komma ut! Nu blir det tufft att undvika kval!

Kommentera

dreamland: tror nästan att det är större chans för Modo att klara kvalet nu.
Kommentera

Rossa: J kanske brödern W kan bli riktigt bra så småningom. Noran är inte rätt man att spela bulanhockey.
Kommentera

Zappaholic: Tuuung morgon... Måste ändå medge att bröderna W har höjt sig bra många steg sista matcherna. Tyvärr så är många andra inte alls på topp, Nordqvist hoppas jag verkligen gör sin sista säsong så fruktansvärt dålig karln är.
Kommentera

tjugo8: Lovar att höra av mig till honom :-)

Välbehövligt med vila idag. Sen träningar och ny match.

För Brynäs alltså. Inte för mig.
Kommentera

Zappaholic: Jag kommer attgöra som dig. Jag är asförbannad.
Kommentera

dreamland: jag är inne på samma linje. Men samtidigt vill man inte hamna där ändå.
Kommentera

Zappaholic:

Behöver du tips om det sistnämnda är Lunkan ett proffs på området...

Kommentera

tjugo8:Otroligt deprimernde att vi lyckades ta noll poäng på helgens matcher. Två förlngningar hade vi som i en liten ask.
Kommentera

Brynäsgubbe:

Härlig morgon att när man går in på brynas.se mötas av en Fuskare som gör målgest

Kommentera

dreamland: Go jinx angående kvalet
Kommentera

Brynäsgubbe:vi beöver hemmamatcher nu! Det känns som att vi spelar 70% av matcherna borta.
Kommentera

Synd att Enterfeldt tog bort sin tweet. Gissar att han blev tillsagd att göra det... 
Kommentera

Bara undrar varför alla verkar tycka att om vi får kvala så kommer vi åka ur? Just den här säsongen är väl den absolut bästa att hamna i kval om man nån gång ska göra det. Tror inte att det finns en chans att nåt av SHL-lagen åker ur i bäst av 7 matcher så jag är i te ett dugg orolig, speciellt inte med nya spelsättet. Tror dock fortfarande att det kommer att bli Play In och överraskning där för oss :-)
Kommentera

munkas:

Såg ut som domaren åkte runt o nynnade med i hemmapublikens sång...

Sånt jävla gullande m Fuskarna!

God natt SHL!

Kommentera

Brynäsgubbe: Håller med. Sen blir ju missen extra kännbar då Brynäs har ett bp på ca 50%.
Kommentera

Är fortfarande helt vansinnig. Sparka de jävla klåparna! 😡 Hur i hela helvete får det gå till såhär.
Kommentera

Carl Lejonkräk:DU må vara legend hur du är: MEN DE SKA DU VETA,  ATT HUT GÅR HEM!
Kommentera

tjugo8: Tycker det är snyggt att gå in till ett lag man dömt bort så dom åkte ner under strecket och be om ursäkt. Tycker du det är bättre att dom gör dom vanligt och gömmer sig?

Men något plåster är det knappast.
Kommentera

Säg stundtals trötta ut. Sommarträningen motsvarar nig inte Bulans spelidé.
Kommentera

Zzz:

Är inte i form för att berömma honom...men om det är plåster för dig så...

Kanske poängen som spelar ur oss ur SHL för alltid...

Kommentera

ASA: Pizza Hut?
Kommentera

JAG HAR SAGT DET FÖRUT! Hut går hem! Tänk på det mina  BRÖDER !

Kommentera

tjugo8: Jo men det känns som att vi har passerat det valet.
Kommentera

Zzz:

Ännu större att ge fan i och gissa

Kommentera

Brynäsgubbe: Står på expressen med. Vi ska fan ha vår poäng!!!
Kommentera

Brynäsgubbe:

Brynasportalen.se

Kommentera

tjugo8: Stort av domaren, nu ska han bara göra det offentligt också. Vi är många som vill ha en ursäkt.
Kommentera

tjugo8: Källa?
Kommentera

tjugo8: Ja så lätt är det att hjälpa ett lag och komma undan med det. Om det var avsiktligt eller inte vet bara han själv.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Hoppas inte på för mycket, Det är surt när man drabbas men det ingår tyvärr i spelet.

Värre när det gäller Bertilssons tvåa? Idiotiskt!!#
Kommentera

Salt eller plåster?

"Bulan efter matchen: – Domaren erkänner att han gjort fel, det är inte ens nära utvisning. Han har bett om ursäkt, ibland gör domarna fel. Synd att det ska bli matchavgörande."

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

tjugo8: Ja vi blev helt klart bortdömda och det borde starta någon form av utredning. Vi kan inte bara acceptera detta, fy sjutton.
Kommentera

Rossa: Det nya spelsättet passar tyvärr Nordan illa. Han är för långsam för att hinna ut snabbt i press i egen zon, och kommer på efterkälken. I spelet med puck är 'dump and chase' ingenting för honom heller. Det som hedrar honom är att han verkligen försöker i egen zon, vilket typ Niinimäki inte gjorde alla gånger. 
Kommentera

12 minför 12 minuter sedan

Helt ärligt fin utvisning!!

26 minför 26 minuter sedan

Helt jävla otroligt att en domare ska avgöra ett derby !!!

Kommentera

bradberry: Johansson å Björk är heltidsanställda domare... Kan inte finnas så stor konkurrens på den posten va?
Kommentera

1656449 · »