Brynäs IF

724837 inlägg · 7958 ämnen

Linköping HC - Brynäs IF

« · 384138 · » Till forumet


Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Clarence: dagens understatement.....
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Hörni, vi är verkligen illa ute nu...
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Typiskt Brynäs tur att Bjurling inte spelar i DIF utan Petter "föredettingen" Rönnkvist står i kassen.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
sylf: Tja, LHC hann före.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Brynäs tycks ha skapat en del chanser nu,men som vanligt brister det i avgörande lägen.

1-0 LHC
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
DanS: Exakt,bara en tidsfråga.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
sylf: LIF 0-1, snart kommer MIF...
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
DanS: förvisso.känns inte som om det blir nåt sånt.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
sylf: iofs, men man kunfe ju hoppas på trendbrott...
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
DanS: Börjas ? så har det ju varit för honom hela säsongen....
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
sylf: Pucken hoppar över Angers klubba i bra läge. Nu börjas det...
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Vi blev 8 stycken. Kan bli lite fina pengar till Brynäs IF. Nu är det upp till dom. Hoppas Hoppas att vi får lägga ut lite pengar.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
DanS: såg det,,,,väntat.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
sylf: SSK 1-0
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Lilljanne: Ja,VF måste vinna...och Brynäs förstås.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Dagens viktigaste match är mif-frölunda. Vinner mif har vi 2 pinnar till strecket. Kämpa frölunda.

KÄMPA BRYNÄS!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Rickard Franzén fick sparken från sin tyska klubb. En signal från Janne Larsson vore välkommen.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
20 Lindgren:
Nu är det försent.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Huss:
Japp.
Det är bara hänga på.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Makkan: Vafalls, pengar per mål utan mitt bidrag ? Aldrig ! Var det en hundring per mål ?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
: Vafalls, pengar per mål utan mig ? Aldrig ! Var det en hundring ?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Makkan: 97 minuter. Hinner jag dra mig ur? :-)

Mötte GP idag. Han lovade att James Engström, 20 år på torsdag, skulle få nummer 29 i A-laget denna säsong också. Och inte nummer 32 som det står i gavlenyhetsbyra. Den som läser laguppställningen på stats.swehockey får se hur det blev.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Nu är vi uppe i 7 stycken - Jompe, 96 Artisten, HF, 20 Lindgren, Lothar, 65Selander + jag själv. Några till kan vi väl bli. Kanske några fan från några andra lag som är sugna att se Brynäs IF i elitserien även nästa säsong ? 97 minuter till nedsläpp.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Fanzin: Bra resultat. Brynäs har i så fall spelat färdigt innan mars och jag slipper bli av med pengar... Och Idrottsföreningen som måste ha intäkter även i mars och april för att fylla kassakistan inför majbrasan (skärselden).
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
20 Lindgren: LHC vinner ska du se.... jag tror att det blir 5-2 till LHC!!! eller hur?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Jompe: Eftersom jag får in så ofantligt mycket cash som tidningsbud, och ännu inte förlorat något faderskapsmål eller är belastad med exfruar och dessutom bor billigt i en 52 år gammal etta, har jag råd att lova Jon Pierre ETTUSEN SVENSKA ENKRONOR om Mikko Kuparinen gör (sitt första) mål ikväll. Detta oavsett om Brynäs tar noll, en, två eller tre poäng. Eller fyra eller minus en pinnar...
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Jompe: *asg* man har lite hål att täcka, men jag kan sträcka mig till 50kr per mål
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
20 Lindgren: Better yet: OM det går till övertid och OM det går till straffar och OM Lind sätter sin straff EFTER att Molin bränt sin straff och OM dettta blir matchavgörande så ska jag gladeligen pynta in 500 krisch.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Makkan: Selander har inte gåt med än. Han anser förmodligen att det instundande nakenloppet över torget är tillräckligt stort offer för hans del...
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Makkan: jag är också på...
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
20 Lindgren: Samhället? ;)
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Ford Prefect: Vilken serie är du på glid ur?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
20 Lindgren: Skänk pengarna till mig istället. Jag lovar att förvalta dem bättre och jag håller också på att åka ur serien. ;)
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Makkan: Om Brynäs tar tre poäng stoppar jag (också) in en hundring per gjort mål i urnan.

Jag toppar vadet med att också säga att om Brynäs vinner övertiden ikväll lägger jag 200:- per mål! Känn som att jag har ett fast grepp om mina pengar då BIF inte vunnit en övertid i Elitserien på över två år. Laget är komplett uselt i spel fyra mot fyra.

Mitt tidigare vad om att lägga en tusing för varje seger i vissa utvalda bortamatcher går nu som föjer: EN seger, i Leksand, på åtta matcher. Och jag som redan pyntat 2000:- i förskott... Tre utvalda bortamatcher återstår.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Makkan: Precis--det här pengarna är ju lika säkra som Telia-aktier... Jag ska med stor glädje skiljas från de här pengarna om Brynäs tar en trepoängare idag. Och chansen finns definitivt--jag tror laget har slutspelsplats som stenhårt mål och matchen idag och på torsdag är otroligt viktiga.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Nu är vi 4 stycken (Jompe, 96 Artisten, HF, + jag själv) som skänker en hundralapp var per Brynäsmål om vi tar 3 poäng ikväll. Det är en bra början men det måste väl finnas fler som hänger på va ? Kom igen nu alla Brynäsare. 167 minuter kvar till nedsläpp.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
64Waern: Hoppas på 3 poäng både i dag och på torsdag denna vecka.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Lunkan: Man kan ju alltid hoppas det för laget måste börja ta poäng nu.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Bissett: Se det så här MIF och SSK har haft sina formtoppar vår kommer nu!!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
65Selander:
Fast skillnaden är ju att på torsdag så är det ju ett bra lag dom möter också ;-)
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Huge: Ja ivilken gång i ordningen är det dem visar FBK!!Det är ju helt otroligt,man verkar iaf bojkotta Brynäs matcher,jag tror Canal+ har visat två matcher med Brynäs i år,och kanske lika många på PPV.

SKANDAL!!!!

Kvällens match:5-2 till LHC

Allt talar för Kvalserien,med MIF och SSK:s formkurvor!!!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Lunkan: Problemet är att jag ser denna också som en måste match eftersom MoDo och LHF möts i kväll. Vi måste hålla jämn takt med dom samtidigt som SSK har börjat ånga på!

Vet att vi vinner i kväll, allt enl min kristallkula från Hobbex
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
En seger ikväll känns långt borta hoppas min känsla är fel.

Mot mOdO på torsdag får begreppet måstematch en ny dimension.

Blod svett och tårar!!
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Makkan: Vinner brynäs idag så sätter jag in 250 kr. Vinner de även på tors så sätter jag också in 250 kr. Så vinner de 2 raka så blir det 500 sköna riksdaler till klubben. Hoppas spelarna gör allt för att vinna i veckan.
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Huge: Kan trösta dig att dom visar FBK på torsdag också :-((
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Makkan: Klart man hänger på, bra initiativ!

-HF
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Åter en höjdarmatch på C+ ikväll: FBK mot HV71.
Övriga matcher gäller ju ingenting, menar jag....
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Makkan: Ich auch. (Jag med på poeternas vackra språk :-))
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Jompe: Bra.

Fler Fler Fler som hänger på ?
Kommentera

Sv: Linköping HC - Brynäs IF
Makkan: Jag är med.
Kommentera

« · 384138 · »