Brynäs IF

727642 inlägg · 7961 ämnen

Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11

« · 2022735 · » Till forumet

Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
han trycker in sig och djurgårdsspelare mot Svedberg som inte kan röra sig till vänster för det står 2 bufflar där
Låst ämne

JanT: Men det var väl ändå solklart mål? Han var inne i målgården men störde inte målvakten på något sätt, varken skymning eller att han touchade honom.
Låst ämne

munkas: då är du ute och cyklar helt och hållet
Låst ämne

Charles: Såg precis Luleås 1-1 kvittering mot DIF. Hur det målet kunde bli godkänt med tanke på hur det sett ut tidigare under säsongen är för mig ett mysterium. Det blir parodi av det hela.
Låst ämne

Kevin47: Varför skulle det vara så otänkbart? Det är väl ändå Brynäs vi snackar...
Jag skulle inte höja särskilt mycket på ögonbrynen om så Jörgen Sundqvist blev ny huvudtränare.
Låst ämne

Lesky: Den gruppen åkte jag ut så fort jag påpekat ett sakfel som herrn ifråga publicerat...
Låst ämne

munkas: det är nog bara du som är så löjlig som tror på det
Låst ämne

Brynäsgubbe: ”Jaså, varför då? Nu har vi närmare till strecket.”

Därför att Växjö är ett bättre lag än Malmö och Brynäs och förmodligen kommer att plocka mer poäng än oss och Malmö. Det är vad jag tror i alla fall.
Låst ämne

kollat highlights lite nu och lite intressant och roligt att kolla reaktionerna vid mål. vid Rödins 2-2 ser man Ersson skutta lite på andra sidan, och att det var rätt många brynäsare på plats för många som hoppade upp ur sina stolar när jublet kom.

också potentiel holding the stick utvisning på LHC spelare mot Sigalet vid samma mål. har fast grepp om klubban
Låst ämne

Axle San: Jaså, varför då? Nu har vi närmare till strecket.
Låst ämne

Brynäsgubbe: En Lakersvinst hade nog varit bättre men, men..
Låst ämne

Lesky: hahaha just det! Drt var han som skukle knäcka näsor hit och dit, annars när han var på humör var han rätt kul!
Kommer inte heller ihåg varför han blev livstidsbannad?
Låst ämne

Hardi: sett det nu, fattar inte vad fan SHL håller på med. dem sitter med denna makt som påverkar så många anställda och så många miljoners miljoner kronor så har dem regler som ändras från situation till situation.

tänkte också innan denna säsong om man vill bli av med förvirringen så är enda lösningen 0 tolerans men om det inte följs blir det bara förbannat de själva som är största delen till att domarna får så mycket skit av fans.

Domarförbundet mm måste ju sitta och diskutera dessa situationer men verkar inte så när det sker flera gånger per omgång. De borde ställa upp på något reportage med någon expert/kommentator som får ställa kritiska frågor och gå igenom situationer för att förstå hur dem tänker så kanske vi fans kan förstå hur dem vill ha det. så vi inte behöver sitta på arenorna eller hemma och inte förstå hur fan dem tänker. blir bara less som det är nu.
Låst ämne

Brynäsgubbe: Rodriguez har en brynäs hatgrupp på facebook som heter Brynäs IF OAVSETT!!!! där det är tillåtet att hata och förnedra Brynäs så mycket som möjligt, riktigt deprimerande att se. Varför blev han bannad här? Jag missade när han försvann!
Låst ämne

Zappaholic: Han raljerar fortfarande på twitter om Brynäs.
Låst ämne

mk: Rodriguez bytte alltid bajsblöja är vi gjorde mål. Sen blev han livstidsbannad härinne.
Låst ämne

Har vi varit så överlägsna någon gång i en OT som vi var ikväll? Säger en hel del om laget just nu. Vi går för segrar.
Låst ämne

Tack Malmö.
Låst ämne

0-1 i Växjö och slutminut. Håll iiiii nu Malmö...
Låst ämne

Lesky: Kul för Alcén! Där har vi verkligen en äkta brynäsare. Men maximerat sin talang vette fasen...
Han var en poängspruta i j20 superelit och har t.o.m. ett bättre poängsnitt och även gjort många fler poäng i superelit än Jesper Boqvist... ;)
Låst ämne

Tycker Alcen och co i fjärde gjort dw riktigt bra två matcher nu. In och smäller på, offensiv tek osv. Sen är han bra att ha i BP (en varm Alcen).
Låst ämne

Charles: ännu märkligare om man kollar på målet Luleå fick godkänt ikväll. Jämför med målet brynäs fick underkänt tidigare under säsongen när Blomqvist(?) var inne i målgården och vände.
Låst ämne

Forsberg 1978: ja just de, den stofilen
Låst ämne

Alcen med 400 matcher, och han kommer nog nästan nå 550 matcher innan han är klar i Brynäs, sug på den lördagskaramellen i afton mina herrar :-) En mirakelkväll som denna kan ni även glädjas med Alcen som verkligen har maximerat sin talang.
Låst ämne

mk: Rodriuges gick ju och bytte blöja på ungen som brukade va ett bra tecken😁
Låst ämne

Örebros 1-0 mål är inte Bromes skridsko på linjen? nolltoleransen fungerar inte vilket gör det ännu konstigare att man bestämde sig för den regeln
Låst ämne

nyb: nej inte som HC! Inte tillräckligt erfaren
Låst ämne

munkas: Han hade varit välkommen.
Låst ämne

Davey85:
På tal om att stänga av matcher i förtid.

Jag stängde av vid 4-1 match fyra -99.
Orkade inte se att modo skulle fira.

Den slår ni inte😂😂
Låst ämne

Davey85: Hörrrnni grabbar och tjejer, är det bara jag som är ovanligt pigg och glad i kväll? Ska jag vara ärlig så trodde jag utifrån hur Brynäs spelade 2,5 perioder att vi skulle aldrig ta poäng men mirakel inträffade. Ha en härlig kväll alla Brynäsare!
Låst ämne

mk: Ja, vi behöver all skrock och tur vi kan komma åt 😁
Låst ämne

Davey85: Det va sylt va.
Hade för mig det men vet inte om sylt finns här nu under nytt nick.
Men den hunden finns nog inte kvar iaf.
Det va en bra hund😄
Han visste vad han släpade ut husse för.
Låst ämne

Länkar in lite historia, känns bekant.
Låst ämne

mk: Sylf var en skribent, har för mig att han gick ut med hunden. Ja, jag ska missa nästa match och testa. Lätt värt om det blir vinst 👍
Låst ämne

Davey85:
Vem var det som alltid gick ut med hunden?
Då blev det alltid mål😄

Sen var det någon som fick byta blöja.
Eller minns jag fel?

Finns kanske en uppgift för dig här😜😂
Låst ämne

Kevin47: Är det att Håkan Åhlund är klar som tränare för Brynäs du syftar på?
Låst ämne

Kevin47: du har ingen mer info än att det kommer något?
Låst ämne

Spajderman: det kommer ;) ni får tro vad ni vill
Låst ämne

nyb: när lovade han det? Källa
Låst ämne

Carlo: Kevin har ju utlovat ett nyförvärv på antingen coachsidan eller spelarsidan den här säsongen så det blir intressant att se vem det är.
Låst ämne

bradberry: tänk om det lossnar för Desch som det gjort för Rödin! Och en värvning... så kan man se det som att vi får två nya spelare!
Låst ämne

Bagdad Bob: Gick hem från puben när Tyskland gjorde 4-0. MEN jag såg hela matchen mot Finland när vi vände 1-5 till 6-5 iaf 😁
Låst ämne

Blixt1980: Jag satt på vid 2-0 😂😂😂
Låst ämne

Bagdad Bob: Haha, det gjorde jag också 😀
Låst ämne

Blixt1980: Sista gången jag stängde av en match var när Tyskland gjorde 4-0 på Sverige....
Låst ämne

Jag undrar hur många av er som stängde av efter 2-0 😁
Låst ämne

Guldet är BIF : Hoppas Ingman och Brodecki är tillbaka nästa match. Desch är tillbaka nästa match. Vi får hoppas de gör att PP blir vassar när de är tillbaka!
Låst ämne

Removed
Låst ämne

vore perfekt att smälla in en Bomb nu sundlöv kanske ;)?
Låst ämne

bradberry: Hoppas det inte är så allvarligt med Kilström. Kan det ha varit axeln som fick en smäll?
Hoppas Ingman är redo snart också.
Låst ämne

« · 2022735 · »