Brynäs IF

727660 inlägg · 7962 ämnen

Linköping HC - Brynäs IF 27/2-16

« · 1730445 · » Till forumet

Sv: Linköping HC - Brynäs IF 27/2-16
Linköping HC - Brynäs IF 5-3
Kommentera

Jan Grismöbel: Just nu känns det som om Sjödda kan ta över coachningen. Liter inte på fienden i vårt bås!
Kommentera

Jan Grismöbel: Porseland spelar PP???? Är Bulan full?
Kommentera

Gamnacke: salmela snart tillbaka vilket är bra men helheten säger mig ändå att vi inte är i närheten av att kvala in via play in då det saknas spets och tyngd framåt. Tungt nu.
Kommentera

Forsberg 1978: vi ser nu resultatet av den breda truppen som Bz har fixat . Röding går sönder å hela laget har havererat . Bz s kritik mot Sundlöv får han käka upp med en stor spade . En ny matchcoach och sportchef står på min önskelista lista . Detta är tragiskt .mitt Brynäshjärta blöder .
Kommentera

Det är klart att alla i de bakre leden går ner sig när deras härförare Anton "The Great" Rödin stupade. Se bara vad som hände med Makedonien efter det att Alexander den Store avlidit.
Kommentera

Varför spelar inte Boqvist?
Kommentera

Tror Bulan glömt informera Zanneti att vi kör i vita tröjor på bortaplan.
Kommentera

Forsberg 1978: men prova sikta bredvid målvakten scott
Kommentera

Och Felix står kvar iofs är matchen körd sedan LHC gjorde 1-1 men ska dom sänka grabben på riktigt? Nä Bulan du har ej vad som krävs!
Kommentera

rafalski: Har samtliga i Bif helium i rören?
Kommentera

rafalski: Jag ska "vaska" mina biljetter till morgondagens match
Kommentera

Suck, vilket skitmål.
Kommentera

Inte många målvakter som får så konstiga mål mot sig som Felix....
Kommentera

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA oväntat att det kommer ett mål utan en målchans för motståndarlaget!!!
Kommentera

Linköping HC - Brynäs IF 5-2
Kommentera

Vi verkar ha de fullaste supportrarna i varje fall!
Kommentera

Linköping HC - Brynäs IF 4-2
Kommentera

rafalski: Bulan har ju totalt kört fast. Om han inte inser det och tar hjälp av någon utifrån är han dummare än jag trodde.
Kommentera

Bra Westerholm! En kedja som visar lite kvalitet. Mer speltid på dom Bulan! Kallas coaching...
Kommentera

rafalski: Det bästa just nu är att jag inte får igång streamen från cmore
Kommentera

Sätt Johnson med Westerholmarna så blir det en fungerande kedja iallafall. De enda som vill något är Westerholmarna, hade de haft en målskytt bredvid så skulle det kunna bli en giftig kedja
Kommentera

Nu kör vi!!!
Eller dom...
Kommentera

Även Örebro börjar få närkontakt i tabellen nu. Så vi kanske blir 10:a till slut...
Kommentera

ellis: ungarna kom in i tv rummet och frågade varför jag alltid håller på laget som förlorar...svaret är klart redan att det beror på att det trots det är Sveriges bästa hockey lag! Gör lite match av detta nu
Kommentera

Gamnacke: Det här går bara inte. Inte ens de mest handlingsförlamade ledarna i Brynäs kan acceptera att ett lag faller ihop så totalt.
Jag utgår ifrån att det står en ny coach i båset i morgon.
Kommentera

Gamnacke: Ja, kör in honom som center och flytta ner scott
Kommentera

Mittzon: Svar: Ja! Finns inga stora pengar att lyfta Brynäs med spelarmässigt...
Kommentera

Jag kan verkligen inte släppa tanken på Blomman i första linan. Varför ska det vara så omöjligt att testa honom där? Det känns som en prestigefråga för Bulan att inte sätta honom där....
Kommentera

Forsberg 1978:
Det där säger väl en hel del om hur ofattbart bra Rödin faktiskt är när han på egen hand kan lyfta en hel kedja till den nivån.
Kommentera

Jan Grismöbel: Och valet av Felix i 4 av dom 5 senaste matcherna kan verkligen ifrågasättas. Grabben är ju inte redo för hetluften än. Man ser att spelarna inte helt litar på honom.
Kommentera

BZ måste överträffa sej själv kommande Silly. Då har han inte råd med några Porselandvärvningar. Eller Broadhurst. Eller Niinimäki. Behöver jag vara orolig?
Kommentera

Scott och Lindblom är ju fan helt klappkassa Scott har inte förmågan att vara en toppspelare utan Rödin, Lindblom får aldrig något uträttat! Broadhurst kan packa ihop och sätta sig på nattåget tillbaka till Skellefteå för fyfan vilken flopp!
Kommentera

Han kan hålla käften och försöka få laget att prestera på isen istället. Det minst sagt mediokra spelet har ju funnita sedan uppehållet och Hsn har inte trots en del platsskiften fått fart på laget utan tvärtom blir det sämre för varje match.
Kommentera

Bulan och Bulan dock. Någonstans tycker jag väl ändå att Sjödda borde gå in och säga till Bulan att plocka av Porseland. Han är ju ändå "backtränare".
Kommentera

vi behöver lite självförtroende helt enkelt
Kommentera

Jan Grismöbel: Han har verkligen inte visat att han är en match coach. Man får iofs ge honom att han är orutinerad i rollen....
Kommentera

Jan Grismöbel:
Denna säsongen blev körd och förstörd i samma sekund som Rödin skadade knät dock, jag kände och sa det direkt när det hände. Så lyder tyvärr sanningen och det är bara bita ihop och komma igen nästa år.

Samma gäller givetvis Salmela, men han kan ju ändå bli spelklar igen innan säsongen är över, dock så har det ju även orsakat tabellplaceringsras vilket försämrat förutsättningarna inför slutspelet.
Kommentera

Brynäsgubbe: Och nu har vi minusmålskillnad. Första gången på hela serien väl? Ett tag låg vi på +16-17 nånting.
Kommentera

Huge: Måste nog inse att Bulan inta kan coacha. Han envisas med att köra med Porschen som har bjudit på ett otal mål i röven . Men inte gett Olsen 1 ärlig chans ..
Konstiga prioriteringar . Bulan Boys är dessvärre historia .
Efter höstens spel så är besvikelsen så otroligt stor .
Bara att bryta ihop å hoppas på ett under nästa säsong. Denna är förstörd och körd .
Kommentera

Helt ärligt, man funderar ju om Porseland är seriös när han spelar? Jag får inte riktigt ihop det när jag tänker på att han spelat i KHL och borde ha god rutin. Borde kunna spela lugnt och vara en trygg back i SHL. In med Ersson nu för helvete.

Dessutom är Zanetti helt lost idag och de senaste matcherna..
Kommentera

Lindström: Dököttet brukar han ju kasta in i 1:a femman
Kommentera

kennys: Mycket troligt, dags att Bulan att visa NÅN aktoritet nu och bänka av en del dökött.
Kommentera

Huge: Du driver med oss va?
Kommentera

Varför blir det alltid såhär med vårt lag...
Kommentera

Lindström: Vi får absolut räkna med säsongens sämsta publiksiffra i morgon. Är det någon som orkar gå och se på den här skiten?
Kommentera

Charles: Blomman är på hugget idag. Ingen skugga över honom
Kommentera

rafalski: Vad fan ska han säga då?

"Grabbar, vi är så jävla dåliga så det är lika bra att vi viker ner oss direkt nu i andra".
Kommentera

7 raka torsk med TJ snart är bulan där också: (
Kommentera

Huge: skadade spelare har ALDRIG påverkat insatsen från de spelare som inte är skadade.
Sluta skylla ifrån dig nu. Det blir bara patetiskt
Kommentera

« · 1730445 · »