Om TJ kunde tala ur skägget som Enter gör, uppfriskande!
"– En pissmatch rakt igenom. Vi är lite små hela matchen, det är några stunder som vi spelar helt okej. Men de vinner kamperna framför mål och det är inte mer än så. Vi kan inte spela upp och ner såhär, då är det svårt att bli ett topplag."
70 Rodrigues: Ja,det känns rätt jävligt angående truppen nu.
- Ollas , kommer han kunna få en bra säsong?
- Skavanker (?) på Bertil och Kilas
- Lindblom och Olden skadade.
- Hur mycket tålamod kan vi ha med bröderna?
Skönt att vi än så länge har en topp 6 plats och hyfsat med avstånd ner till kvalspel.
Men truppen måste få lite energi och momentum nu. Eller ett uppehåll gärna.
Riktigt frusterande att se laget som slog oss med 5-0 ikväll värvar in en klassback.
Vad händer Brynäs?
Skicka Westerholmarna till Karlskoga. Satsa på att ta hit Lander. Till nästa säsong, hem med Johan Larsson.
Brodecki, Lööke och "Nordan" bästa lina ikväll.
"Sunkan" är värdelös. In med en ny back som det är bekräftat att vi söker.
BIF:s ekonomi är inte så katastrofalt dålig som några vill påskina här inne. Trots publiksiffrorna.
Hoppas att J.J kan komma tillbaka snabbt. Lindblom och Olden tillbaka på isen. Ollas vågar jag inte räkna med innan jul.
munkas: Tack. Jag tar det som en komplimang att du ser mig lika duktig som en SHL-tränare. Jag bockar och bugar...
Har du inga mer fyndigheter du kan dra på roliga timmen i morgon? Ni har väl sånt på mellanstadiet fortfarande :-)
70 Rodrigues: Ja, så det här var inte oväntat. Sa ju det imorse eller när det var att detta skulle hända, dvs överkörda om vi ställer upp med samma spel som mot Modo. Tröttsamt att veta hur Brynäs kommer till match redan innan första nedsläpp. Förutsägbart är bara förnamnet.
Pinsamt! Jag skäms.
Självklart bryts LHCs förlustsvit mot oss, fucking called it.
1 mål på två matcher.
"Kilström gör det bra i den här typen av match", säger TJ. Vad fan ska det betyda?
Redigerad kommentar