mattiaskarlgren:Synd att han inte gör han tandlös bara.
Kasst PP
Jävla kladd
Fattas bara att Starken är skadad nu oxå..
Släkten är värst. Starkbaum stod inte emot längre, han har gjort det fantastiskt.
FAN!
Steenm:Mothugg kan jag ta, alla tycker olika. Harju är en målskytt, men jag vill ha något utöver det. Gillar inte spelare som glider omkring lite för mycket eller inte gör jobbet defensivt. Så tycker jag och det kommer inte förändras om han nu inte helt plötsligt börjar ösa in mål så man kan se förbi andra brister.
Men tycker vi släpper ämnet och lägger ansvaret på vår underbara sportchef att ta beslutet om han blir kvar eller inte.
3-1 Färjestad...
Visst kan man se det negativt, men ser även en öppning mot fjärdeplatsen. Det skulle verkligen ge en extra krydda i avslutningen mot Luleå.
Redigerad kommentar
Kan någon sätta in en Webcam i ett specifikt rum på sjukhuset i Linköping tack?
Helvete...
Starkbaum verkar vara tillbaka. Känns tryggt!
Men Gunderson hänger i bakhuvudet. Fan alltså...
Linus Wickman: Jag har väl inte sagt att jag har svårt att acceptera med att du uttrycker DINA åsikter, utan påpekar bara att de är väldigt märkliga. Detta är ett samtalsforum, och kan du inte behärska att du får mothugg när du skriver något sådant så förstår jag inte vad du gör här. Man måste fan kunna argumentera för sin sak, och när man inte har några starka argument så framstår man som kanska blek i sammanhanget.
Steenm:Uppfattade inte som ironi, utan som att du jämförde Harju med Scott och Rödin.. men men
Det du inte förstår och någonting som jag ständigt måste påpeka för dig, Det här är MINA åsikter. Varför har du så svårt att acceptera det? Jag tror man kan få in minst en lika bra målskytt ist för Harju som oxå kan åka skridskor och faktiskt försöker ge järnet varje match.
Sen vet ju aldrig om Luleå vill ha hem han nu när Omark är tillbaka.
Om du nu fortfarande tänker svara på detta inlägg med noll förstålse om att jag inte tycker lika som du, dont even bother answering.
Linus Wickman: Haha hajar du inte ironin ang Rödin heller? Okej.
Dina argument håller inte de heller. "Han gör inte jobbet". Jag tycker att 19 mål över en säsong betyder att han gör jobbet, dvs mål som han är värvad att göra. Vad mer kräver du?
Steenm:Du får tycka vad du vill om Harju och om han borde få stanna. JAG anser att Harju inte ska få stanna. Han är gör inte jobbet, halvt nochalant i hemjobb och närkamper och han är ändå nästan mest betald i Brynäs.
Väldigt ojämn spelare tycker jag. Sen får du såklart ha din egen uppfattning. Varför du tar in Rödin och Scott är rätt så ologiskt. För det första så har Rödin kontrakt en säsong till, samt har vi sett hans högstanivå i början av säsongen och vi vet hur bra han kan vara. Scott gör alltid jobbet och är en bra tvåvägsspelare.. men som sagt, det är mina åsikter..
GD:
Gunderson är Brynäs absoluta nyckelspelare och en allvarlig skada skulle vara förödande. Är den skickliga amerikanen borta hela slutspelet är det mycket oroväckade.
Det var Linköpings Mattias Sjögren som delade ut en tackling mot sargen som tog väldigt illa. Gunderson klev av och ersattes av mattias Nörstebö.
Han fick åka direkt till sjukhuset för att undersökas. En skada på armen eller axeln befaras.