Linus Wickman: "Harju vill jag inte ska stanna, borde hitta någonting bättre tycker jag."
Jo så att.
Bruten handled på Gunde? Sjuk oflyt isåfall.
Förstår inte varför alla är så emot Harju. Eller kanske inte alla men många.
Man måste förstå att han ska spela ihop med kreativa spelare och vara snipern i kedjan. Ursäkta Granström men han är inte den spelartypen som ska spela tillsammans med Harju.
Tycker faktiskt att det nästan är lite åt "spelarmisshandel" att ha en så pass duktig spelare med så pass dåliga spelare match efter match. Dock är Nocke bra men ändå..
GD:
Gunderson är Brynäs absoluta nyckelspelare och en allvarlig skada skulle vara förödande. Är den skickliga amerikanen borta hela slutspelet är det mycket oroväckade.
Det var Linköpings Mattias Sjögren som delade ut en tackling mot sargen som tog väldigt illa. Gunderson klev av och ersattes av mattias Nörstebö.
Han fick åka direkt till sjukhuset för att undersökas. En skada på armen eller axeln befaras.
Steenm:Du får tycka vad du vill om Harju och om han borde få stanna. JAG anser att Harju inte ska få stanna. Han är gör inte jobbet, halvt nochalant i hemjobb och närkamper och han är ändå nästan mest betald i Brynäs.
Väldigt ojämn spelare tycker jag. Sen får du såklart ha din egen uppfattning. Varför du tar in Rödin och Scott är rätt så ologiskt. För det första så har Rödin kontrakt en säsong till, samt har vi sett hans högstanivå i början av säsongen och vi vet hur bra han kan vara. Scott gör alltid jobbet och är en bra tvåvägsspelare.. men som sagt, det är mina åsikter..
Linus Wickman: Haha hajar du inte ironin ang Rödin heller? Okej.
Dina argument håller inte de heller. "Han gör inte jobbet". Jag tycker att 19 mål över en säsong betyder att han gör jobbet, dvs mål som han är värvad att göra. Vad mer kräver du?