claesw: Det blir inge ndans på rosor i morgon kväll men har vi tur så kan vi nypa någon pinne.
Ang: Lördagsmatchen så slaäpar jag upp Djurgårdare :-(
Gusten: "Risken finns. LHC har ju en match i benen också"
Det behöver ju inte vara positivt för dem om det är det du menar,dem går ju på kort om folk oxå,Tim Eriksson o Uffe Söderström skadade,plus att Sami Torkki gick sönder igår o kommer inte att spela imorrn.Man matchade ju Mårtensson tokmycket igår,nästan 30 minuters istid på honom.Har aldrig hört att en forward fått så mycket istid på länge iaf.
Gusten: Som Tony skrev Hedström hade över 28 minuter igår;
Spelare | Lag | Istid |
Tony Mårtensson | Linköping | 29:59 |
Jonathan Hedström | Timrå | 28:55 |
Magnus Johansson | Linköping | 28:51 |
"Sen trodde jag att du kände mig, brukar jag tycka att glaset är halvfullt eller? ;)"
Tänkte inte på det.........:)
Gidde: Kovlachuk ja.....
Hörde nån historia om Kovalchuk,jag tror det var när han spelade i Ryssland.Han gnällde på coachen att han fick för lite istid i de två första perioderna av matchen,så i den tredje bestämde sej coachen för att infria hans klagan, o låta Koavlchuk spela nonstop,så i tredje perren när Kovalchuk kom för att byta så skickade coachen in honom på isen om och om igen,trots att tungan hängde vid knäskålarna.Snacka om handlingskraft av coachen.
Sen om den är sann är ju en annan femma;)
Gusten: Boorken väljer att vila Hansen o Lavins imorron,Alcén tillbaka i laget igen,han får spela med Dackell o Lind.
Laget
Målvakt
Daniel Sperrle
(Robert Kristan)
Backar
Daniel Johansson – Daniel Casselståhl
Jörgen Sundkvist- Nic Angell
Peter Norlander – Tommy Sjödin
Kedjor
Andreas Dackell – Micke Lind – Johan Alcén
Jiri Bicek – Niklas Bäckström - Daniel Hermansson
Johannes Salmonsson – Sebastian Karlsson – Ove Molin
Björn Danielsson – Jonas Almtorp – Lars-Erik Spets
Extra forward:
Sebastian Eriksson
Extra back:
Linus Morin
Dax att starta upp en matchtråd inför Torsdagens match.Vad jag vet så har vi väl aldrig vunnit i deras relativt nybyggda Godisbutik,är det dax nu kanske?
Det är väl lite frågetecken så här efter ett ganska långt uppehåll.Vi får se vad Leffe hittar på i laget.
Kristan eller Sperrle?
Går Cassel in bland de sex backarna,eller kör Boork med Sju backar?
Är Hermansson o Salmonsson spelklara? Får vi se detta lag isf?
1:a Lavins-D.J
Dackell-Lind-Danielsson
2:a Sjödin-Nolander
Månsson-Bäckis-Bicek
3:e Angell-Sundkvist
Almtorp-Hansen-Molin
4:e Casselståhl
Hermansson-Karlsson-Salmonsson alt Spets