Brynäs IF

446084 inlägg · 7961 ämnen

Linköpings HC-Brynäs IF den 26/1-13

1554509 · » Till forumet

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 26/1-13
foppa78: Spel för galleriet.
Kommentera

TJ tyckte den här matchen var ett steg i rätt riktning hmm jag tyckte vi var precis ofarliga, fantasilösa och pissdåliga som vanligt, kan det vara i 3:e han menade när LHC ledde med 3-0 och förmodligen bevakade sin ledning? Stämmer detta så är våra käre TJ ute på hal is för jag såg inte något steg i rätt riktning INTE på långa vägar!
Kommentera

Huge: *asg* Det är helt ok Huge, du får tycka det :-)

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: Varför då?
För att jag stöttar laget även i motgång?
Är det så jobbigt för dig?
Eller beror det på att jag svarar dig som du tilltalar mig?
Tål du inte att få skiten tillbaka, trots att du kallar dig en riktig man?
Nåt barnsligare än du har jag aldrig stött på i hela mitt liv, när jag tänker efter...
Kommentera

Huge: Alla andra skribenter, det är dig jag spyr galla över!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Och inte ens under festen kunde du låta bli att spy galla över laget och andra skribenter härinne?
Snacka om äkta medgångssupporter....
Kommentera

Huge: Jag är på fest, men det är 2013 o man kan använda sin mobiltel. Idiot!!
Kommentera

Spelet är under all kritik, men klimatet i gästboken är ta mig fan ännu sämre. TJ ska avgå, nån vill spy på klubbmärket, någon kallas fitta, folk ska spöas upp på grund av olika åsikter etcetera etcetera blaha blaha.

Patetiskt...
Kommentera

70 Rodrigues: Skulle inte du på fest med dina järnrörskompisar?
Pajas...
Kommentera

Peja: Var inte bara det som domarna missade idag, tyvärr.
Spelmässigt annars en uppryckning jämfört med senast, trots att motståndet var lite vassare än mot Frölunda.
LHC har ett gäng individuellt offensivt skickliga spelare som man inte får ge några ytor, då ser det ut så här.
Hoppas nu att Sundlöv lyckas landa en skapligt stabil och spelande back som ger lite mer tyngd och samtidigt är konstruktiv.
Om han inte lyckas blir det tufft i kvarten, även om det är en bit kvar till dess.
Så här långt tycker jag att framförallt Djoos har varit en positiv överraskning på backsidan. Där har vi en framtida toppback i vardande, farsan kan känna sig stolt. Undrar om det ligger nåt i Kilströmryktet, kan vara vanligt sillysvammel. Om inte så är det kanske den nivån man får räkna med vid den här tidpunkten.
För att vara lite efterklok: när DP gick sönder och LJ fick sin diagnos: kunde Sundlöv öht värva ersättare i det skedet av serien?
Har ingen koll på ev värvningsfönster, om det nu öht finns några.
Lite av en strategisk miss isf, att inte ersätta dessa båda med nåt nytt på direkten, om det nu fanns lediga backar och vi hade chansen.
Kommentera

Huge: *asg* Att du ens kan se något med huvudet uppkört i Brynäsröve n är helt jävla fantastiskt :-) Men vi ses garanterat någong gå framöver(eller inte) då du mest sitter här o jiddrar.
Kommentera

dacke72: Vara förbannad,spy galla och skriva av sig måste man såklart få göra, det är dock allt för många som är nästan uteslutande negativa och uttalar sig väl gravt om spelare e t c.

Balans är väl nyckelordet.

Kommentera

faceoff: Enterfeldt offrade lite blod idag. Tyvärr lyckades ju domarna missa det :)

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: Ja ett forum är ju en plats att älta sin ångest på, att vara supporter innebär att lida och må bra om vartannat. Det är här man ska få spy galla och få vara irriterad. Att vara supporter är att känna, inte att tillrättavisa dom som känner. En supporter som inte kan känna och lida är ingen sann supporter.
Kommentera

Huge:Säg det till spelarna istället!
Kommentera

faceoff: Ja just ja glömde att Bif forumet är bara till för gnälliga Brynäsare,,my bad.

Redigerad kommentar

Kommentera

faceoff: Jag offrade lite av mitt brynäsblod för att få till det.
Nåt ska man väl offra när det blir glest mellan livematcherna...   ;-)
Kommentera

Huge:nu vart jag impad, hur fick du den där röd?
Kommentera

Kramer:Förstår inte att du kommer in här, blir inge extra poäng här heller!
Kommentera

70 Rodrigues: "Ni som stöttar oss nu när det är lite motigt Tack också för stödet vi hade ikväll! Vi reser oss igen!!!"

En liten hälsning från TJ som värmer alla oss som inte kastar skit och grinar så fort det tar emot.
Du och dina skitkastarbesserwissrar som tror er veta bättre än TJ, Sundlöv och spelarna på isen behöver mao inte ta åt er.
Fortsätt du att spy på det klubbmärke som du påstår dig supporta.
Visar bara ditt rätta medgångaransikte.
Pinsamt....
Kommentera

Huge:Satan vilket gnäll på ett lag som är klar för slutspel sedan länge och har 15 matcher på sig att fixa till spelet,,,skulle inte förvåna mig ett skit om ni tar guld,
Kommentera

dacke72: Huge är en liten besserwisser fitta. Han kommer att få sitt. Han är så jävla naiv så hälften vore nog.
Kommentera

dacke72: Jag har anlitat honom för att hjälpa dig och alla andra gamnackar härinne.
Hoppas han får tid över för laget, men föga troligt.....
Kommentera

Vilka tror lallarna på Sätraåsen att dom ska lura egentligen(förutom ett gäng idioter här). Vi har en sportchef som säger att han tror på laget och en coach som säger att det är i rätt riktning. Man vill ju för fan bara spy ner hela klubbmärket. Snacka om att idiotförklara sina fans!
Kommentera

dacke72:Finns en jämförelse ,Ove Sundberg !
Kommentera

Slajsarn: Vart tog den mentalt coachen vägen? Känns som om han skulle behövas nu. Eller är han också skadad?
Kommentera

munkas: Kan ingen ge den här "Huge" en diagnos? Eller är det Henrik Schyffert som testar en ny karaktär? Måste ju vara någon som inte är BIF-supporter i alla fall. Går det inte att blocka hans IP?
Kommentera

Vem/vilka fan försöker han att lura, förutom Huge förstås?
Kommentera

Huge: Normala hahaha jag säger då det!
Kommentera

munkas: Haha, sicket svammel.
Om vi nu alla ser att det saknas självförtroende, att skador har påverkat spelet och spelarna negativt, varför sitter isf vissa (du och andra skitkastare) och gnäller över spelet?
Tycker du att det låter logiskt?
Dessutom kunde jag inte bry mig mindre om nu 99 skitkastare av 100 tycker att jag försöker försvara nånting.
Lär dig skillnad mellan att försvara dåligt spel och att försöka se och förklara VARFÖR det ser ut som det gör.
Du och dina skitkastande gelikar är bara här för att gnälla och irritera oss normala Supportrar som stöttar i med- som motgång.
Din typ av Supportar i allmänhet finns tyvärr i alltför stor mängd på såna här forum, vilket sänker nivån nåt enormt och inte bidrar till nån konstruktiv debatt öht.

Redigerad kommentar

Kommentera

Huge: Vad tycker du vi ska se då, ett lag som för dagen gjorde en bra match och var nära en vinst? Det var inte ens spännande sista 10 min. Det var en medioker insats av ett lag helt utan självförtroende och spelarmaterial. Alla ser detta, utom du, som enbart huserar på detta forum för att irritera och skapa debatt. Det blir mer och mer tydligt. Eftersom 99 av 100 här inne tycker att dina inlägg är patetiska försvarstal ala  Jonsson 2013 fattar jag inte varför du är kvar. Just ja, du vill ju bara irritera och käfta emot. Mission accomplished!

Kommentera

70 Rodrigues: Trevlig kväll själv, här blir det disneykväll med popcorn och kanske en starköl om de små sover innan en annan ;)

nästa match kanske vi i alla fall får vara glada ett par dar. Några skitvinster borde väl trilla in!

Kommentera

Jajjen: Hur orkar nu sitta och bråka med varandra??!
När erat lag behöver supportrarna som mest, då är ni fullt upptagna med att tjafsa med varandra?!
Kommentera

Anders Berg: 2012-1999=13 år. Var glad för det du. Vore du Modiot var det var 100:e år. Eller timråit, typ aldrig.
Kommentera

Jajjen: Jag vet. Jag är ju Brynäsare, då för man vara glad med ett guld vart tjugonde år, ungefär. 
Kommentera

Anders Berg: Du vet hur det är. Man kan inte vinna varje gång.
Kommentera

Huge: Möjligt att flertalet har tillkortakommande men inte fan gäller det hockey iaf, det problemet är du ganska ensam om.
Kommentera

Nu ska vi se; Dopingavstängde Rahm ersatte Svedberg, det gick inte så bra. Jonsson ersatte Ekholm, det gick inte så bra. Persson ersatte Andersén, det gick inte så bra. Harju ersatte Silfverberg, mission impossible. Enterfeldt ersatte Larsson, nja. Etc. Etc. 

Sundlöv... Tokchansade. Det gick inte så bra. 

Kommentera

munkas: "Det verkar som Huge och Jonsson har sett samma match i alla fall. Vi andra måste ha fallit ner i ett stort jävla tidshål och färdats tillbaka till början på Eskos träningssejour i Brynäs."

Förklaringen är betydligt enklare än så:
du och dina skitkastarkompisar kan helt enkelt inte så mkt om hockey utan är mer intresserade av att gnälla och få utlopp för egna tillkortakommanden av nåt slag.
Om det är nån tröst så vimlar såna här forum av din sort.
Tyvärr...

Kommentera

brynäs08: *asg* Tycker du att det behövs, har du läst inläggen? Man kan utmana människor på olika sätt. Nu ska jag ut o festa med mina vänner. Önskar dig en trevlig kväll. Mvh Tony
Kommentera

Sheena Punkrocker:

Jonsson kan inte göra guld av gråsten , låt han få material som håller es klass han kan inte trolla ,men är lite för politiskt korrekt i media annars blir guden i Brynäs arg på honom , Guden ser ut att ha ett livstids kontrakt för alla andra föreningar hade sparkat guden för länge sen , Väntar på att se Guden snackar till alla Brynäsare och förklarar hur fan det kan vara så att inget händer i denna skamliga sässe ,

Kommentera

brynäs08: Hockeyintresserad? Testa debattsökande språknarkoman..
Kommentera

70 Rodrigues: är det verkligen någon här som skrivit att de vill slåss mot dig?
Kommentera

brynäs08: Absolut inte, jag skiter i om det är vuxna människor på 180 cm o 75 kg eller 200 cm o 120 kg, dem som utmanar mig får stå för konsekvenserna;-)
Kommentera

70 Rodrigues: Men du, det är väll egentligen inte så mycket att slåss för? Skulle du inte känna dig jävligt korkad efter att ha spöat en kanske 30kg mindre kille för att han skrev saker du inte gillade på ett forum för hockeyintreaserade?
Kommentera

Slajsarn: Det verkar som Huge och Jonsson har sett samma match i alla fall. Vi andra måste ha fallit ner i ett stort jävla tidshål och färdats tillbaka till början på Eskos träningssejour i Brynäs. Sicken otur.
Kommentera

Rossa:

Tommy , kan ju inte trolla ,,, dom spelar åter som en påse skit , Tommy har inte fått materialet att jobba med i år , Sundlöv Nordan widde Lauritz får se sig efter annat jobb typ i botten av allsvenskan , In med Sjödda och bort med Gunnar person , det jobbet kan Sjödda sköta 100 ggr bättre , -

Sen sätter vi fokus mot nästa sässe , och letar spelare som även platsar i andra lag , 4 nya backar , och minst 4 nya forvards ,

Kommentera

Vi har det lag vi har, idag var iaf en klart bättre insats än senast. Även om det låter sjukt. Kan vi få tillbaks Thure,Hansen,DP och kanske en värvning så kan det kanske göra mindre ont att se på.

Även om jag tycker att en värvning kanske inte känns sådär klockrent...beror på namn,kontraktslängd,pris som alltid såklart.

Kommentera

munkas: Sundlöv, TJ och GP avgå NU tack!
Kommentera

1554509 · »