1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446102 inlägg · 7963 ämnen

Luleå - Brynäs

Sv: Luleå - Brynäs
4 - 3 .. finns inget mer att säga om denna match .. förlusterna radar ..

sylf: japp nu sticker han snart

sylf: Ett fullt realistiskt scenario.

sylf: jupp ..

Snart plockar han Korhonen och vi har 5:an i tom kasse.

förlust idag och jag lägger ner detta snart .. orkar inte med detta spel och dessa förluster .. händer inget !

70 Rodrigues: Ja,att Brynäs skulle döda matchen i PP´t dom hade var bara en utopi!

sylf: Som jag misstänkte efter den 2:a perioden, nu är det trötta huvuden o ben, pojklagsmisstagen avlöser varandra. DJ har tydligen ingen kropp att använda, åker o fjollar i egen zon o blir av med pucken i parti o minut!!

Aj då säger petterniklas när Brynäs bryter....

är så besviken just nu så finner inga ord .. så besviken och arg ..

70 Rodrigues: Det är just det som skiljer "när matcherna kan sluta hur som helst" DOM GÖR ALDRIG DET!!!

Men HERREGUD vilka plåttriga avslut!

suck suck och åter ett stort jävla suck !!

Jompe: Nu är det full fart framåt som gäller, inget annat!!!

90Steen_: ja det e så jävla typiskt bif och jag stör mig på den lävla kommentatorn så mycket

så jääävla typiskt detta lag att släppa det ..

90Steen_: bittert

asså jag vet inte vad jag ska säga ..

Jompe: 4-3 och ett slarvande o haffsande utan dess like, visste att det var för bra för att vara sant, så jävla typiskt Brynäs!!

70 Rodrigues: Gonatt Brynäs!!!!!

4 - 3 !

Inte slut än men skulle Luleå vinna detta så vet jag inte vad jag skulle göra .. först och främst slänga datan i väggen och riva ner alla BIF-Affischer !! :D haha näärå :) men skulle bli grymmmmt sur !

Jompe: 3-3 målet kommer då Brynäs backa hem alltför djupt, det dom inte skulle göra, nu måste dom kliva upp högre i banan....

90Steen_: Är ju också själve f**n. Vi skulle verkligen behöva vinna just den här matchen. En av de viktigaste matcherna på hela säsongen för oss.

Fyfan vilken holding the stick på Sunken som föregår målet....skandal!!

Äntligen har Boork fattat att Molin ska ta tekningarna istället för Almtorp

Neeee

90Steen_: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
jävla surt!!!!!

90Steen_: helvete faaaaaannnnnnnnnn

FAAAN 3 - 3

Jompe: Prosten: Jag sticker nu,vinner dom får ni fan skicka en stor stark!

Jompe: Jupp det var längesen man hörde/såg !

prosten: Låter som om Brynäs spelar väldigt klokt, självuppoffrande, ställer upp för varandra.

Avgör nu gubbar!

Jompe: joo ! ibland iaf :)

lillovechkin: format C:

70 Rodrigues: Spelar inte Cassel?

pp !! ;D

Huge: Att Kuparinen inte blir bänkad idag är ofattbart, han hänger ju inte med för 5 öre, bänka honom o kör med Cassel istället!!

Nån som har nå förslag vad jag ska gö eller?

men min webbradio funkar int!

Jompe: Snart åker han ut,den saken är säker.

sylf: Jycken kissnödig än?

han ligger på -7 i plus/minus tror jag!

Huge: Tomten kan ha varit Tikkanen.Som att bli överkörd av en gruvtraktor när kan kommer.

The play maker: Ingen aning ..inte många iaf

70 Rodrigues: Så ska det låta.... ;-)
Om vi spelar lite lagom defensivt utan att backa hem alltför mkt så tror jag vi kan få lite kontringslägen på dom.

Calle Johansson är skön. Dessutom klart smygbrynäsare, det har jag noterat länge.
Han beskrev känslan när man möter en kedja som Luleås första med Renberg i spetsen.
Berättade om när han själv spelade mot Edmonton i mitten på 80-talet då Gretzky härjade som värst. Och dom hade Gretzky (90 mål), Kurri (60) mål och ngn annan tomte som gjorde 40 mål (bara).
Då gällde det att bara hålla sig i sargen och hoppas på att klockan skulle gå fort.... :-))

Tredje igång nu.
Håååållll iiiiiiiiii.....

JanT: Håller vi oss från utvisningsbåset så kan det gå. Sliter oerhört på Lind/Dackell alla dessa bp.

Förövrigt så blir jag nästan förbannad på Kupan...är han feg eller har han noll tajming? Vid ett tillfälle i slutet av perioden fick han ett ypperligt läge att gå på kropp, men vad gör han? fäller ut sina långa armar och nästan ber om ännu en hakningsutvisning...skärpning!

JanT: Tyvärr så tyckte jag mig skönja lite trötthet hos ett gäng av killarna så vi får hopas att dom fortfarande har kraft kvar dom sista 20!!

The play maker: nu håller vi tummarna på att brynäs grejar en tre poängare borta i kväll

lillovechkin: Hur många poång har Almtorp gjort denna säsong?

« · 624664 · »