Brynäs IF

446651 inlägg · 7961 ämnen

Luleå - Brynäs

« · 624303 · » Till forumet

Sv: Luleå - Brynäs
Piss
Kommentera

74Robban: Får man fråga hur många gånger du har sett på fjärde finalen 1999 hehe?:P
Kommentera

Nu var det bra chans igen...låter som dom skapar lite chanser också.
Kommentera

brynasaren: Jag har alla visade Brynäsmatcher från finalspelet 1993 till dags dato på DVD.
Kommentera

74Robban: Har du den också...jag ska köpa den av en här på hockesnack som sa att han hade den men ja minns inte vad han hette.
Kommentera

brynasaren: Ja och om det blir förlust kan jag se på den att svära... eller så letar jag upp en vinstmatch och kollar på istället. 4:e finalmatchen 99 eller nått :)
Kommentera

74Robban: Så om det blir en riktig storseger så kan du se på den senare och minnas:P
Kommentera

Huge: Jag SER matchen på TV, men jag såg ju vad jag såg! Om Dackell orkat bemödat sig ta två skär till och gå på kropp istället för att använda klubban så hade det INTE blivit utvisning !
Kommentera

74Robban: Okej.
Kommentera

brynasaren: Kör in ALLA Brynäsmatcher på DVD vettu ;)
Kommentera

74Robban: "Fan vad slöö Dackell är.. Åk skridskor för helvete!! Då uppstår inte den där utvisningen"

Om du inte ser matchen på teve så håll tyst.
Dackell var på väg att störa lulespelaren men hann bara peta honom på byxan med klubbspetsen.
I samma ögonblick som lulingen får ett felskär och ramlar.
Ibland önskar man tyvärr att domarna hade tillgång till repris på teve..
Kommentera

brynasaren: C+
Kommentera

74Robban: Ser du på canal + Sport eller lyssnar du?
Kommentera

Fan vad slöö Dackell är.. Åk skridskor för helvete!! Då uppstår inte den där utvisningen
Kommentera

74Robban: Utvisning på Dackell
Kommentera

T.o.m Boork LOG när målet kom !
Kommentera

74Robban: Nu PP också!!
Kommentera

The play maker: kul för bäckis....
Kommentera

rödovithockeydy: videokoll-skottet tog i stolpen
Kommentera

74Robban: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa tur mål men fy fan va gött
Kommentera

79 Andersson:fan va gött yes
Kommentera

74Robban:

varför inget mål?
Kommentera

74Robban: Helvete,0-1 Härligt!!!!!!
Kommentera

Jaaaaaaaaaaa!!!!!
Kommentera

74Robban: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kommentera

JAAAAAAAAAAAAAAA
Kommentera

Videokoll men inget mål
Kommentera

90Steen_: Ajdå...utvisning redan.
Kommentera

brynasaren: Aja vi får väl se :P
Kommentera

Bissett19: Näpp...men omöjligt är det inte i alla fall:P. Men klart jag också tror att vi torskar men jag hoppas!!
Kommentera

Bissett19: Tänkte också på det! Kuvade och stukade...hoppas skenet bedrar.
Kommentera

brynasaren: Tror du på Tomten oxå??
Kommentera

Nu börjar det snart....hoppas att vi kan skrälla.
Kommentera

Gusten: Kul o se Brynäs omklädningsrum innan matchen,om man säger så här:Det såg rätt uppgivet ut!!
Kommentera

Som Ankjäveln sa så får Boorken ta på sig en del av "skulden" OM det är inställning/attityden som brast hos Tommi & Walle....eller gruppvåldtog dom Boorks kanariefågel eller?
Kommentera

70 Rodrigues: Även om vi inte åker på nån skada blir det riktigt jävla jobbigt. Får vi en skada på vår enda rutinerade center + nån till så är det beyond jobbigt...det är fanimej ultramegasuperduperkört!
Kommentera

Gusten: Ja, hua, tänk om vi får ett par skador på nyckelspelare innan fönstret, då blir det riktigt jävla jobbigt!!
Kommentera

GävleLasse: Dessa matcher har vi framför oss innan nästa fönster, undrar hur många poäng laget lyckas att få ihop, själv så tror jag på max 6 p med lite flyt!!

Luleå HF-Brynäs IF

Modo Hockey-Brynäs IF

Brynäs IF-Timrå IK

Färjestads BK-Brynäs IF

Djurgårdens IF-Brynäs IF

Brynäs IF-Södertälje SK

Brynäs IF-Leksands IF
Kommentera

Känner på mig att Lind går sönder ikväll. Almtorp och Bäckis får båda dubblera i 7 omgångar....fyfan...nån som kan skicka några ångestpiller i en bubbla till mig?
Kommentera

Bissett19: Den påbörjade slakten av laget fortsätter om 26 min, hua!!!
Kommentera

GävleLasse: Snart börjar sändningen från Coop Arena, man behöver ju inte vara nån Einstein för att förstå vad samtalsämnet blir!!

O inte är det färgen på Boorkens kallingar som kommer att debatteras:-)

Kommentera

GävleLasse: Jo, det är sant...men man kan ju alltid hoppas att vi kan klå Luleå i kväll även om det kanske är en näst intill omöjlig uppgift..
Kommentera

brynästigern: Det spelar väl ingen roll om det blir 10-0 eller 5-0... det är ju torsk likförbannat..
Kommentera

brynästigern: Ja jag har då en 1a på min lången eftersom Luleå är riktigt bra och BIF har jämt svårt borta mot dom...
Men ikväll efter den ev förlusten lär det enligt många här ALLT bero på Boork och det som hänt om jag får dra till med en vild gissning ;)
Kommentera

brynästigern: Ja jag har då en 1a på min lången eftersom Luleå är riktigt bra och BIF har jämt svårt borta mot dom...
Men ikväll efter den ev förlusten lär det enligt många här ALLT bero på Boork och det som hänt om jag får dra till med en vild gissning ;)
Kommentera

Rodrigues, ska inte du komma in med nåt drömtips som du kan bli vansinnig över att det inte slår in? Typ 0-7? ;)
Kommentera

GävleLasse: Hmm.. 10-0 är väl o ta i ? Nej, jag är obotlig optimist, jag säger 3-4 till Brynäs!
Kommentera

70 Rodrigues: 10-0 Luleå....

Brynäs stomme (eller det som är kvar av den) är livrädda att göra bort sig och få "evil eye" av Boork. De kommer att bete sig stirrigt och tafatt...
Kommentera

GävleLasse: 90 min kvar till match, vad tror du om kvällens drabbning??
Kommentera

74Robban: Oddsen på  Expekt:

Luleå - Brynäs

1.50 | 5.30 | 4.50

Krysset lockar ju,kanske kan vi gneta till oss sånt!!

Kommentera

« · 624303 · »