Brynäs IF

730617 inlägg · 7962 ämnen

Luleå - Brynäs

« · 624722 · » Till forumet

Sv: Luleå - Brynäs
fy faan brynäs spelar faan så dåligt man börjar grina. fattar faan inte varför spelarna inte gör det. om ja hade kunat åka skriskår hade faan ja lirat bätre cp jävla hockey lag. dom kan ju knappt bli sura för förlusten.
faan supportrar börjar grina o inte en brynäs spelare vart en deppig värkar det som har faan lust att dra dom på käften.
Kommentera

70 Rodrigues: nej de e väl inte så konstigt när vi knappt har några spelre kvar hehe
Kommentera

Bissett19: Å Leksand ser ut att vinna,dom är snart ikapp oss,vi är sämre än dom.
Kommentera

GävleLasse: O en målvakt som kastar in puckar!!
Kommentera

Joshua_Tree: Fortfarande 0 p. Dom gör en bra match i 47 min som sagt, sen slarvar dom bort det och går ner alltför djupt i egen zon, kan bero på trötthet, dock inte så konstigt när vi knappt har något lag kvar, som Boorken sa- Vi hade ingen kraft att vända tillbaka!!
Kommentera

Joshua_Tree: Jämfört med Timråmatchen du menar så är 2-11 matchen mot Skellefteå likvärdig.
Kommentera

Jompe: "Ett fall framåt" tycker Boork...

Ja vad säger man? Det är för mycket misstag och inkompetens när det gäller att få ut pucken ur zonen...
Kommentera

Koronen har släppt in 10 mål på två matcher, med honom som målvakt kommer Brynäs garanterat att hamna i kvalserien.Bedrövligt målvaktspel oftast med returer rakt ut till motståndare.När Honken kommer tillbaka så sälj Koronen omgående. Elitseriens i särklass mest överskattade målvakt.
Kommentera

Jompe: Det verkar ju inte spela nån roll om dom kämpar till sista blodsdroppen heller,dom räcker aldrig ända fram!
Kommentera

orkar inget mer snart .. så j*vla besviken !
Kommentera

bif 90: Ingen kan i varje fall säga att Brynäs vek ner sig ikväll. Fruktansvärt trist att vi förlorar En seger hade varit enormt värdefull efter allt strul den senaste tiden.
Kommentera

70 Rodrigues: Jämfört med den förlustmatch jag såg tidigare under säsongen mot Timrå, medan Brynäs fortfarande ansågs bra, så var det här en mycket bättre insats.
Kommentera

Jompe: Fan va amatörmässigt att tappa matchen på rena juniormisstag! Absolut det värsta resultatet som kunde tänkas.Hade hellre sett en rejäl torsk,det här sätter sig djupare i skallarna på spelarna.Fy fan!!
Kommentera

är så trött på "en bra kämparmatch" !! vem bryr sej ??
Kommentera

Jompe: Så jävla synd att dom bara spelade i 47 min och sådant straffar sig men ändå så jävla typiskt Brynäs, dom slarvar bort 3 p ikväll, trötta som djur men så är det när det knappt finns några spelare!!
Kommentera

The play maker: nä men var dom ju värd alltså luleå brynäs orka inte surt
Kommentera

bif 90: fann
Kommentera

90Steen_: Jaha mål 5-3
Kommentera

4 - 3 .. finns inget mer att säga om denna match .. förlusterna radar ..
Kommentera

sylf: japp nu sticker han snart
Kommentera

sylf: Ett fullt realistiskt scenario.
Kommentera

sylf: jupp ..
Kommentera

Snart plockar han Korhonen och vi har 5:an i tom kasse.
Kommentera

förlust idag och jag lägger ner detta snart .. orkar inte med detta spel och dessa förluster .. händer inget !
Kommentera

70 Rodrigues: Ja,att Brynäs skulle döda matchen i PP´t dom hade var bara en utopi!
Kommentera

sylf: Som jag misstänkte efter den 2:a perioden, nu är det trötta huvuden o ben, pojklagsmisstagen avlöser varandra. DJ har tydligen ingen kropp att använda, åker o fjollar i egen zon o blir av med pucken i parti o minut!!
Kommentera

Aj då säger petterniklas när Brynäs bryter....
Kommentera

är så besviken just nu så finner inga ord .. så besviken och arg ..
Kommentera

70 Rodrigues: Det är just det som skiljer "när matcherna kan sluta hur som helst" DOM GÖR ALDRIG DET!!!
Kommentera

Men HERREGUD vilka plåttriga avslut!
Kommentera

suck suck och åter ett stort jävla suck !!
Kommentera

Jompe: Nu är det full fart framåt som gäller, inget annat!!!
Kommentera

90Steen_: ja det e så jävla typiskt bif och jag stör mig på den lävla kommentatorn så mycket
Kommentera

så jääävla typiskt detta lag att släppa det ..
Kommentera

90Steen_: bittert
Kommentera

asså jag vet inte vad jag ska säga ..
Kommentera

Jompe: 4-3 och ett slarvande o haffsande utan dess like, visste att det var för bra för att vara sant, så jävla typiskt Brynäs!!
Kommentera

70 Rodrigues: Gonatt Brynäs!!!!!
Kommentera

4 - 3 !
Kommentera

Inte slut än men skulle Luleå vinna detta så vet jag inte vad jag skulle göra .. först och främst slänga datan i väggen och riva ner alla BIF-Affischer !! :D haha näärå :) men skulle bli grymmmmt sur !
Kommentera

Jompe: 3-3 målet kommer då Brynäs backa hem alltför djupt, det dom inte skulle göra, nu måste dom kliva upp högre i banan....
Kommentera

90Steen_: Är ju också själve f**n. Vi skulle verkligen behöva vinna just den här matchen. En av de viktigaste matcherna på hela säsongen för oss.
Kommentera

Fyfan vilken holding the stick på Sunken som föregår målet....skandal!!

Äntligen har Boork fattat att Molin ska ta tekningarna istället för Almtorp
Kommentera

Neeee
Kommentera

90Steen_: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
jävla surt!!!!!
Kommentera

90Steen_: helvete faaaaaannnnnnnnnn
Kommentera

FAAAN 3 - 3
Kommentera

Jompe: Prosten: Jag sticker nu,vinner dom får ni fan skicka en stor stark!
Kommentera

Jompe: Jupp det var längesen man hörde/såg !
Kommentera

prosten: Låter som om Brynäs spelar väldigt klokt, självuppoffrande, ställer upp för varandra.
Kommentera

« · 624722 · »