Sven.Savage: Idag ville inte isen frysa i Delfinen och tur var det för Honken som gick på vatten idag. En vakt kan vara halva laget och det var Honken speciellt under andra perioden då vi vunnit mot en mänsklig vakt. Men bra kämpainsats av laget och bara att gratulera till tre poäng.
Delfinen finns inte längre. Namnet är Coop Arena a.k.a Konsum hallen sen några år tillbaks.
Nu kan jag gå omkring med ett stort flin på jobbet i Kalix hela dagen, där håller de flesta på grannstadens Luleå.
Icing-Ove: En tabellplacering som 4:a efter hela 8 omgångar... Är det allt som krävs för att Modo-fans ska börja brösta upp sig nu för tiden ?
Det roar mig.
Icing-Ove:
Modo upphörde att vara populära hos allmänheten samma dag som Foppa hängde in skridskorna för gott...
Man blir inte direkt poppis när man spelar med 11 importer...
Honken i all ära,han vart asgrym idag,men det är ju inte precis så att vi "stjäl" segern, vi är nog så bra som Luleå i spelet och skapar jämlikt med målchanser trots mindre PP.
Hatten av för en grym laginsats och bortamatch. Så jävla skönt
Icing-Ove:
"Utan Modo stannar hockeysverige."
Ja, främlingslegionen Modo leder svensk hockeys utveckling. Asgarv!
Så här skrev jag häromdagen:
"Zappaholic: Ja, alltså Luleå borta är ju ruggigt tufft. Antingen vinner vi med ett mål eller så drar Luleå ifrån och vinner med ett par-tre mål."
Expert? Ja, typ. =)
Idag ville inte isen frysa i Delfinen och tur var det för Honken som gick på vatten idag. En vakt kan vara halva laget och det var Honken speciellt under andra perioden då vi vunnit mot en mänsklig vakt. Men bra kämpainsats av laget och bara att gratulera till tre poäng.
Nästa gång, då!
Redigerad kommentar
Underbart! 3 pinnar på bortaplan är fan inte kattskit.
Honken for president!
Fyfan för att möta Skoters IF på bortaplan i ett (ev.) slutspel. Domarna har publiken som rådgivare.
Redigerad kommentar
Lindström: Fingerborg letade framen tripping på Nordan efter att ha missat när luleåbacken formligen läpkartade upp för Lauritz ben...
patetiskt...
Redigerad kommentar