Bissett19: Haha, han såg faktiskt lite småbakis ut!
På frågan om vilka som gör målen i matchen var han ändå lite rolig tycker jag.
"Ekholm gör väl några stycken i alla fall, sen blir det väl någon annan också" Lite halvironiskt sådär :)
Redigerad kommentar
Bissett19: Härligt att han får visa vad han går för direkt. Jag kan inte se matchen ikväll så du får rapportera lite hur han sköter sig..
Känns som ett ganska elakt backpar Sunken och Carlsson, gilla!
Redigerad kommentar
Bissett19: Haha okej! Vad bra..
Jag har lirat på luleå med kryss som gardering på oddset powerplay idag. Ville skapa mig en win-win situation.
Torskar Brynäs eller spelar oavgjort så får jag ju i alla fall in den matchen på kupongen! =)
Undra om man ska lyssna på sportradion eller om man bara ska följa resultatet via nätet idag. Jag blir så jävla frustrerad av att höra men inte se när jag lyssnar på radion, samtidigt så får man ju lite mer info angående matchbild osv..
På sportradion låter det som att Luleå spelar grymt aggressivt, sånt där spel som vi inte är bra på att möta.. Hur ser det ut?
Brynäs skjuter för lite i PP enligt kommentatorerna, de passar runt för mycket. Även det känns igen..
Vafan är det med Luleå den här säsongen, de verkar ju ostoppbara. Både Hjalmarsson och Fabricius gör sina första mål för säsongen mot oss.
Luleå är ju ett B-gäng på pappret....
SUCK
Ny match,ytterliggare tre poäng.Fem raka mot Luleå blir i dag sex raka.
3-4
Lauritz 3
Hansen 1
Så där nu kan ni fortsätta håna varann.