Redigerad kommentar
Forsberg 1978: Härlig bortamatch idag. Nu kan man sitta och njuta hela kvällen.
Westerholms fortsätter visa fin form, förstafemman stiger fram och visar klass när det behövs som mest och dödar matchen.
Honken visar att han håller och är ett bra alternativ till Starky.
Skål Brynäsvänner ! Och en liten eloge till Örebro som slutade delade ut poäng till Leksand till slut.
Huge: Nu gläds vi åt vinsten och startar inte ett evighets tjafs!! Kom igen nu Huge bli ta en grogg eller bira.... :-)
Redigerad kommentar
Med logiken som gäller härinne borde det bli fullsatt imorron?
Ack så härligt! 4-månaderssviten äntligen bruten. Efter kvällens önskeresultat bör kvalet kunna undanröjas. Möter gärna Luleå i Play-in.
Steenm: Jag skrev tidigare idag att vi skulle vinna med 3-1 dock men det målet bjuder jag på! Inte ofta jag får rätt!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Steenm:Jag satte 500:- på Luleå idag. Jag har haft ett grymt backflyt på spel den senste tiden. En av mina bäst spenderade femhundringar på mycket länge.
Blytunga poäng. Nu känns det lite lugnare :-)))
GOTT MOS!
Nu får ni fan säga vad ni vill, men jag tror att det avgjordes ikväll. Leksand kvalar, vi lirar play-in. Därför blir det otroligt viktigt att även passera Djurgården innan grundserien är över.
Luleå vore en drömmotståndare i ett play-in – FBK/ÖHK/LHC/HV och det är byebye.
Grattis till en fin match och helt rättvis seger!
Hoppas att 3-4 står sig i den andra matchen så har ni sedan i praktiken sex poängs ledning (med målskillnad) och bara sex matcher återstår. Det här fixar ni!