Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Clarence, Rossa: Ja, pengar och tillgången på spelare kan ju aldrig vara ett hinder. Åtminstone inte för Brynäs.
Sluta tänka med ryggraden och försök vara realistiska nån gång.
Illa att tappa alla poäng mot en bottenkonkurrent men spelmässigt var vi inte långt borta. Kändes värre efter Linköpingsmatchen trots poäng. Brynäs måste få in några spelare som kan lyfta laget. Just nu är det för många spelare som bara ser ut att fylla en lucka. Tappar vi nu Nordqvist också som är en av våra få konstruktiva spelare blir det ännu viktigare.
Vilken skitsäsong!
Lindström: Näpp, bländades inte. Ganska blekt i två perioder. Men till skillnad från dig har jag inget behov av att gnälla mig harmynt hela tiden.
Att du inte kör copy paste på dina inlägg. De är ju exakt likadana oavsett vinst eller förlust. Är du lika gnällig irl så tycker jag synd om din omgivning.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Från sportbladet angående Nordquist skada:
"Forwarden undersöktes av läkare som beskrev skadan som en "grad ett-skada". Det innebär att Nordquist kan bli borta från spel i allt från två dagar - till flera veckor."
Nu är det Brynäs och skador vi talar om här.
Vad är odden på att det bli flera veckor (eller månader) i stället för två dagar?
En gånger pengarna?