Brynäs IF

723289 inlägg · 7955 ämnen

Må bra, är det ett recept?

« · 498502 Till forumet


Sv: Må bra, är det ett recept?
GävleLasse: Jag anser att nu när vi börjar få tillbaks Whalberg, Philips och några andra ska man bänka D.J., Dackell, Soling och event. Ove. Det kan vara bra att visa Dackel och Ove att platsen i laget inte är alltid given.
Kommentera

Sv: Må bra, är det ett recept?
88Lindkvist: Jag tycker att Ove var ganska bra igår, OK det var inte den gamla Ove som åker i 8:or runt backarna men han gör nytta. Dackell däremot skulle man behövt bänka. Inget bett i åkningen, ingen intensitet ingen vilja. Soling är i sina bästa stunder väldigt jobbig att möta och det är just sånt vi behöver, inte de insatser som Dackell presterat i de två senaste matcherna.
Kommentera

Sv: Må bra, är det ett recept?
88Lindkvist:
Jasså? det såg jag aldrig, lika bra det kanske :P

Ove spelade i fjärde(!) linen igår, där hör inte han hemma. Han är en spelare som ska hinna känna lite gran på isen innan han presterar. Dackell har inbte gjort rätt för sig denna säsong, han kanske skulle må bra av en liten petning för att inse att det är lite allvar i det hela..
Kommentera

Sv: Må bra, är det ett recept?
ERIKSSON47: Daniel J som enligt statsen är Brynäs Näst Bäste Back
*evil grin* Se länk
Kommentera

Sv: Må bra, är det ett recept?
ERIKSSON47: han spelade tredje ju.....
Men vem skulle vi ha bänkat då??? Dackell eller kanske Ove?? För dom var då inte bra igår precis.
Kommentera

Sv: Må bra, är det ett recept?
88Lindkvist: Det man såg igår lovade ju att en uppryckning är på gång. Tyvärr så har lagen kommit på hur man skall göra mål på Honken nu. Det är ju några matcher som vi förlorat just när han släppt en eller två högt på plocksidan. Vad hjälper fantomräddning på fantomräddning när han i nästa anfall släpper in inte helt otagbara skott från distans. Men nu ser det bättre ut rent lagmässigt och flera av våra spelare har inte någon förlustsvit mot Indianerna och därför är inte matchen förlorad på förhand. ;)
Kommentera

Sv: Må bra, är det ett recept?
88Lindkvist:
Ett glädjebesked för en del var att Daniel J belv bänkad senast. Men att Soling inte platsade förstog jag aldrig...
Kommentera

Sv: Må bra, är det ett recept?
GävleLasse: Okej plus att Vesa är tillbaka så.....nu kanske vårat lag kan bli något.
Kommentera

Sv: Må bra, är det ett recept?
88Lindkvist: Närmast ligger Philips, Miettinen och Wahlberg.
Kommentera

Sv: Må bra, är det ett recept?
88Lindkvist:
Jag menar det med, men humöret behövs hållas uppe tills det är färdigt åtminstånde. Annars kommer vi med all rätt att skämas för "vårat" lag...
Kommentera

Sv: Må bra, är det ett recept?
ERIKSSON47: Få jag fråga vilka spelare kommer *kanske* tillbaka då ifrån skade och sjuk stugan?? för med våran fjärde femma håller knappast emot frölunda.
Kommentera

Må bra, är det ett recept?
Läste på arbetarbladets hemmsida om matchen igår. Och visst är det som "Sjödda" säger i interjuven; "Om vi inte börjar vinna är det kört". Dags att tänka på det nu...
Men trotts denna possetion i tabellen, kan den gammle veteranen kosta på sig ett skratt åt frågan när nästa tre poängare kommer;

"Nästa match?
Frölunda borta.
- Tre lätta, säger Sjödin och kostar på sig ett skratt trots allt."

För att ta tre poängare behöver laget lite mer av en självsäkerhetskänsla kan tänkas. För även om det inte nu blir slutspel eller ingemansland(vilket många redan gett upp hoppet om), behöver vi i alla fall hitta spelet för att undvika Allsvenskan.

Hockeyn lever, länge leve hockeyn
Kommentera

« · 498502