Brynäs IF

727688 inlägg · 7962 ämnen

MAIL TILL SUNDLÖV

« · 1332353 Till forumet

MAIL TILL SUNDLÖV
Jag skickade ett mail till Herr Sundlöv för några dagar sen och förklarade vad jag och många Brynäsare tänker , hade väl hoppats på ett svar men det ser långt ut som att jag får drömma om ett svar , Jag uppmanar fler att skicka mail till honom så han fattar att vi är fler som är bekymrade över passiviteten i Brynäsledningen , vi alla ser ja att alla andra lag aggerar .

KOPIA PÅ MAILET TILL SUNDLÖV!!!!

Hej Herr Sundlöv , Jag är en man som har varit Brynäsare så länge jag kommer ihåg ca 38 år , Men nu börjar jag faktiskt att skämmas , Med en tränare i båset som lider av handlingsförlamning och är så passiv i båset så vi Brynäsare undrar om han sover i båset , Sen har vi en ledning i klubben som visst sov i klassen när det talades om planering och agerande när saker inte går som väntat ,
Men med denna takten så är vi snart tryggt förankrade i allsvenskan , Och då kommer det bli som för Leksand vi fastnar där nere i as ,, så kan vi inte ha det , ett lag med stora framgångar genom åren ska inte harva i as , men med den passivitet som finns i mitt kära Brynäs är vi där , måste visst snart besöka min tattuerare så han kan göra något med min Brynäs logga som jag har på armen , man skäms ju när man möter andra som är intresserade i hockey ,
Andra lag agerar om det inte funkar , gör mitt lag det ?? Nej det sker inte , vi har nu harvat runt i botten dom 6 åren du har varit hövding i Gävles stolthet ,, det är nog dags att du gör som andra som inte sköter sitt jobb , byt jobb , ta även med dig NC för han har gjort sitt tycker jag och många med mig ,

Mvh medlem 14494
Kommentera

« · 1332353