Brynäs IF

728171 inlägg · 7961 ämnen

Malmö Redhawks-Brynäs IF

« · 773041 Till forumet

Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
Well, jag har, här på forumet blivit beskylld för att vara en oduglig tippare så här kommer tipset från sätraåsen: Malmö-Brynäs IF 5-0. (Bäckis inne på alla bakåt) Spelar tallarna ikväll så vinner dom stort.
Kommentera

Gusten: Ja det är bara att hoppas att de tendenserna fortsätter. Jag tror att Kristan får förtroendet ikväll och nånting säger mig att han kliver in och visar vart skåpet skall stå..

Sperrle var inte bra i lördags.

Förövrigt så blir man fundersam över hur domaren kunde missa den interfierence på Sunken som skapade ytan för Pärssinen att göra mål.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Gust:Ska undertecknad få plats i en tårta då pratar vi MEGAtårta.
Rackham:Grattis iaf:-)
Kommentera

GävleLasse: Ja, typisk "mellanmatch". Vi får hoppas på att Bäckis fortsätter att leverera så blir det nog en pinne iaf :) Vi är ju krysslaget no.1
Kommentera

Jompe: Jag är rädd att det blir ännu en "baksmälla", precis som efter bortavinsten mot Luleå. Jag hoppas att de kan göra ett par snabba mål och knyta igen säcken tidigt.

Vinst uddamålet åt något håll blir mitt tips.
Kommentera

96 Artisten: Jag studsade också när jag läste det. Han måste ha sagt det med en stor glimt i ögat.

MIF ikväll blir ingen promenad i Öresundsparken, tro inte det. Vi vinner, men det blir tufft. MIF verkar vara på väg upp ur sin svacka, eller vad man nu ska kalla det.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
96 Artisten:Ja han är riktig spjuver Boorken.Man får hoppas han är felciterad;-)
Kommentera

Bissett19: "- Vad som är bra just nu är att vi har sån bredd på backsidan, säger Boorken. " Grov ironi, eller?
Kommentera

Tycker att man ska ta en allvarlig funderare i Brynäs, varför man tog hem Almtorp... vad har han bidragit med egentligen?... en massa utsvisningar? Jo, exakt...

... däremot, så tycker jag att man ska ge Gynge chansen. Det är han absolut värd tycker jag... våga ge han chansen Boorken! Du om nån, skulle ju våga det.
Kommentera

Känns som om vi har en väldigt bra chans mot Malmö. Inget lag som skrämmer en precis, och efter matchen mot Timrå, känns allt möjligt. Roligt att Lind är tillbaka med. Tror och hoppas på målkalas för BIF nere i Rödhökslandet imorgon.. mitt tips: 2 - 5 /Bäckström x5? haha
Kommentera

Malmö Redhawks-Brynäs IF

Dax att bumpa upp en matchtråd.

Saxat från Hockeyligans puckprat:

"Spelarna i Brynäs fick en ledig söndag men Leif Boork satt som vanligt i omklädningsrummet, kollade på videon och funderade på laguppställningen mot Malmö.
- Jag vill se om matchen mot Timrå innan jag bestämmer mig, rapporterar Leffe.
Det är alltså ännu inte bestämt ifall Robert Kristan eller Daniel Sperrle ska stå i målet.
Brynäs har tagit poäng i sex raka matcher. På dessa sex har Nicklas Bäckström producerat 13 poäng. 4+9.
- Vad som är bra just nu är att vi har sån bredd på backsidan, säger Boorken.
Tre backar står på skadelistan: Antti Hulkkonen, Daniel Casselståhl och Nick Angell. Till Malmö får junioren Linus Morin åka med. Micke Lind är tillbaka efter rygg- och ljumskskadan. Han fick hoppa in i tredje perioden mot Timrå då Brynäs gick ner på tre kedjor. Tommy Sjödin hade tre assists mot Timrå och var banans gigant."

Kommentera

« · 773041