Brynäs IF

728007 inlägg · 7961 ämnen

Målvakt till nästa säsong

« · 71143 Till forumet

Sv: Målvakt till nästa säsong
Tobias Lundström ? Usch nej, dels är han en smula "oborstad" (fast man skall väl inte tro allt som står i pressen iofs) men det värsta är nog att han är lika nervig som Asplund.
Hans spel runt kassen är också klasser sämre än puckmotaren Pettersson.
Kommentera

Timo Leinonen (-76) Kiruna och Tobias Lundström (-77) Modo står som nya rykten hos Brynäs på hockeymagasinets transfersida!!!!!!!!
Kommentera

Ja, Jimmy danielsson skulle väl inte vara helt fel speciellt eftersom han nog inte trivs i Leksand det är ju Jonas
Fransson som spelar mest där!
Kommentera

I dagens GD står det om att M Pettersson lämnar Brynäs. Vem får Asplund till kollega...
Kommentera

Känns som den viktigaste värvningen på mycket länge!!!!!!!!!
Kommentera

Det blir intressant att se vilken lösning Brynäs väljer i målvaktsfrågan. Med Sundlövs intåg i sportkommitten borde följa en lösning där en uttalad målvakt står "alla" matcher (jfr tex Sundlöv-Karlsson). Blir Asplund förstemålis eller bänknötare?
Intressant fortsättning följer!
Kommentera

Han heter Jimmy Danielsson,jag skrev fel.
Kommentera

Målvakt till nästa säsong
Jag tycker att man ska ha en svensk målvakt.det har ju Brynäs haft nästan jämnt.Och det har ju gåt bra för.men det är ju svårt att få tag i en bra nu förtiden.jag var och titade på mästarcupen i sommras och kollade på Leksand-AIK.Leksands målvakt då var Jimmy Danuelsson.Han var grym.Tycker man kan köpa honom.
Kommentera

« · 71143