Brynäs IF

727930 inlägg · 7962 ämnen

Matchtråd Brynäs IF-HV 71 23/2 2012

« · 1470068 · » Till forumet

Sv: Matchtråd Brynäs IF-HV 71 23/2 2012
sylf: Håller med dig fullt om att man ofta under denna säsongen funderat över kampviljan. Liksom,när spelet inte funkar så ser det inte särskilt "desperat" ut, lite tafatt.
Kommentera

70 Rodrigues:

"Rövslickarna ....... skulle inte kunna känna igen skit om det så hängde ur näsan på er"

Man kan ju fråga sig vem som är rövslickare..... på HS finns det några stycken som är väldigt BRA på känna ingen skit.

Hejja Brynäs!!!

Kommentera

Känns uddlöst, är all energi slut?
Kommentera

74050: Det tycker inte jag
Kommentera

Zappaholic: Jag tycker det är märkligt att man inte kan visa det tempot nu, när det som bäst behövs. Laget har bjäbbat om guld och serieseger i månader nu och bara blivit sämre och sämre. I mina ögon är det korkad logik. Håll käften och visa det på isen istället!
Kommentera

70 Rodrigues: Visst är det så, det är därför min magkänsla oroar ännu mer nu. Det känns verkligen som denna drömsäsong kan få en dyster avslutning om vi inte snabbt hittar tillbaka till vInnarspåret. Det finns inget annat än det. Fast jag skulle nog må rätt ok runt midsommar om det "bara" blev final;)
Kommentera

foppa78:Jag tycker det bara blir mer spännande att kunna vinna med ett tvåmålsunderläge tio min kvar.
Kommentera

sylf: Brynäs spelar som ett gäng jävla kärringar och nu BP igen Fyfan jag blir vansinnig
Kommentera

brynäs08: Brynäs har gjort en helt jävla suverän säsong så här långt, men frågan är om de kommer att vara med när medaljerna ska delas ut, och det är ju liksom det som räknas, tyvärr. Det enda som kan räknas som godkänt är GULD, då det är lagets målsättning.
Kommentera

sylf: Du vet väl lika väl som jag att Brynäs kan spela med ett betydligt högre tempo än vad laget visar upp just nu?

Varför tjata när du ändå förstod hur jag menade?

Kommentera

70 Rodrigues: Måste vara skönt med en förlust så det blir lite liv här på GBn.
Kommentera

Erat: Nu utvisning...inget fel på den, men jag tycker zebrorna glömt att flöjta på några HiV-spelare...
Kommentera

Spinningswede: Dessutom utv för att vi inte hänger med, trots att vi har ett ruggigt tempo "om vi vill"

Tycker det ända sen DIF på hovet varit enorm brist på ödmjukhet inför uppgiften, vilja att ta kampen osv. Det håller fan inte!

Kommentera

Klasskillnad...
Kommentera

Det var nog spiken där. Svårt att vända i Bp. Jag saknar redan Järnkrok.
Kommentera

Erat: ÅTTA spelare.....
Kommentera

hahahahaha, detta är ett sånt stort skämt... Hv71 har 6-7 spelare skadade

Väck mig när slutspelet börjar, så jag kan se brynäs åka ut i kvarten

Redigerad kommentar

Kommentera

Zappaholic: Jag är så arg o besviken, nu tar jag en bira till :-( 
Kommentera

Zappaholic: Och Brynäs fortsätter att övertyga eller inte katastrof mot ett skadeskjutet HV
Kommentera

Spinningswede: Var det bara jag som tyckte Ollas drogs omkull framför HiV-målet?
Kommentera

70 Rodrigues: Sett över säsongen har bif gjort så mycket mer än vad jag kunnat drömma om, det har varit somm förr! Men jag är djupt oroad inför slutspelet, det känns som vi är i en riktigt nedåtgående spiral som inte har en glimt av förhoppning eller lösningar...
Kommentera

Kan väl bara konstatera om vi inte blir topp 2 så kan vi lika gärna komma 5-6:a. Ska isåfall bli kul att se vilka som väljer Brynäs.
Kommentera

bradberry: Fritt fall nu...
Kommentera

70 Rodrigues: Det är sant...men ur ska vi ta oss.

Vilka lägen vi missar, för att sen ta utvisningar...

Kommentera

Enkel logik:

Dålig hockey= Inga segrar
Kommentera

Zappaholic: Tyvärr så är det lättare att hamna i en "svacka" än att ta sig ur densamma :-(
Kommentera

Tväst: Lika uppenbart som att rövslickarna inte ser hur jävla uselt det är, ni skulle inte kunna känna igen skit om det så hängde ur näsan på er :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Tufft läge nu...ser lite ut som matchen mot LHC, där vi är med målmässigt trots uselt spel. Där vek vi ner oss i tredje, och detta kan sluta lika illa.
Kommentera

Zappaholic: Fast det där var Andersén skyldig för. Jävla drattande å sen solklar hakning...
Kommentera

Tväst: Ja, heeejjjja Brynäs!!
Kommentera

Tväst: Det är kört lilla du!
Kommentera

Den där ska Svedberg ta, han ser skottet hela vägen!!!
Kommentera

Sådär ja... Har tjatat om första utvisningen på Andersén, men den han tog nu var så jävla klantig.. Tungt.
Kommentera

mk:

Faktiskt lite kul :-) Gamnackarna är så upptagna av att gnälla så de har inte tid att glädjas över ett mycket viktigt mål.

Heeejjjjja Brynäs :-)

Kommentera

bradberry: Rönnmark tycker inte om Brynäs i allmänhet och Andersén i synnerhet.
Kommentera

Lauritzen har utgått, någon som vet varför?
Kommentera

70 Rodrigues: Fan Silfver, nära där...
Kommentera

Lauritzen utgått... Ljumsken? Magen?
Kommentera

sylf:Japp, jag är ett "topplag" i den divisionen, om jag vill.......  *asg* Du är bäst!
Kommentera

sylf: Nä förresten, jag ska hålla mig på bättre nivå och inte hugga mot dig. Vi vill ju båda det som är bäst för Brynäs...

So sorry för hårda ord!

Kommentera

mk: Jorå, Silfverberg gjorde 1-2, såg tyvärr inte målet, då jag har en 2-åring som kräver min uppmärksamhet mellan varven, blöjbyte o en massa annat lallande en 2-åring kräver.
Kommentera

70 Rodrigues: Jodå, det rycker säkert i ena mungipan på honom, även om det säkert skulle kännas ovant, och kanske, göra en smula ont! :-)
Kommentera

Zappaholic: Tack!
Kommentera

Zappaholic: Tro mig, Håkan är den som skulle vara gladast av alla om det skulle bli SM-GULD, I SHIT YOU NOT!! 
Kommentera

sylf:Nä, din muntergök...dig återkommer jag inte till.
Kommentera

70 Rodrigues:Finns det ingen som har märkt att Brynäs har gjort ett mål, eller är det fullt upp med att skälla på laget. Lite komiskt är det, men, det har behövts tydligen.

Satt och skrev när det kom ETT inlägg om resultatet :-)

Redigerad kommentar

Kommentera

Zappaholic: Återkom när guldet är klart, d.v.s det som sporten går ut på och som klubben har som målsättning.
Kommentera

70 Rodrigues:Visst är det så, vissa gnäller dock oavsett. Är ganska säker på att en sån som sylf inte är nöjd även om vi vinner SM-guld. Det finns nog saker att gnälla på ändå...
Kommentera

Jätte viktigt med 1-2 nu innan tredje. Tror vi kan vända detta med lite tur. 

Clarence"Brynäs är inte bättre än så här. När allt kommer till kritan. Och snart ligger de 6:a i tabellen."

Allvarligt talat? Du måste skämta med mig. Brynäs är inte bättre än såhär? Vi har spelat lysande i 45 omgångar och när det börjar gå lite motigt börjar du prata som att du är någon hockeyexpert som dömer ut ens eget lag helt felaktigt. Du kollar säkert inte ens matchen. Stöd laget lite nu för fan!

Kommentera

Zappaholic: Tycker att det har gnällts från alla håll o kanter ikväll, eller kallas det för nyanserade inlägg beroende på vilken skribent som har "gnällt" ;-)
Kommentera

« · 1470068 · »