70 Rodrigues:
"Rövslickarna ....... skulle inte kunna känna igen skit om det så hängde ur näsan på er"
Man kan ju fråga sig vem som är rövslickare..... på HS finns det några stycken som är väldigt BRA på känna ingen skit.
Hejja Brynäs!!!
sylf: Du vet väl lika väl som jag att Brynäs kan spela med ett betydligt högre tempo än vad laget visar upp just nu?
Varför tjata när du ändå förstod hur jag menade?
Spinningswede: Dessutom utv för att vi inte hänger med, trots att vi har ett ruggigt tempo "om vi vill"
Tycker det ända sen DIF på hovet varit enorm brist på ödmjukhet inför uppgiften, vilja att ta kampen osv. Det håller fan inte!
hahahahaha, detta är ett sånt stort skämt... Hv71 har 6-7 spelare skadade
Väck mig när slutspelet börjar, så jag kan se brynäs åka ut i kvarten
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Det är sant...men ur ska vi ta oss.
Vilka lägen vi missar, för att sen ta utvisningar...
mk:
Faktiskt lite kul :-) Gamnackarna är så upptagna av att gnälla så de har inte tid att glädjas över ett mycket viktigt mål.
Heeejjjjja Brynäs :-)
sylf: Nä förresten, jag ska hålla mig på bättre nivå och inte hugga mot dig. Vi vill ju båda det som är bäst för Brynäs...
So sorry för hårda ord!
70 Rodrigues:Finns det ingen som har märkt att Brynäs har gjort ett mål, eller är det fullt upp med att skälla på laget. Lite komiskt är det, men, det har behövts tydligen.
Satt och skrev när det kom ETT inlägg om resultatet :-)
Redigerad kommentar
Jätte viktigt med 1-2 nu innan tredje. Tror vi kan vända detta med lite tur.
Clarence"Brynäs är inte bättre än så här. När allt kommer till kritan. Och snart ligger de 6:a i tabellen."
Allvarligt talat? Du måste skämta med mig. Brynäs är inte bättre än såhär? Vi har spelat lysande i 45 omgångar och när det börjar gå lite motigt börjar du prata som att du är någon hockeyexpert som dömer ut ens eget lag helt felaktigt. Du kollar säkert inte ens matchen. Stöd laget lite nu för fan!