70 Rodrigues: Det är sant...men ur ska vi ta oss.
Vilka lägen vi missar, för att sen ta utvisningar...
hahahahaha, detta är ett sånt stort skämt... Hv71 har 6-7 spelare skadade
Väck mig när slutspelet börjar, så jag kan se brynäs åka ut i kvarten
Redigerad kommentar
Spinningswede: Dessutom utv för att vi inte hänger med, trots att vi har ett ruggigt tempo "om vi vill"
Tycker det ända sen DIF på hovet varit enorm brist på ödmjukhet inför uppgiften, vilja att ta kampen osv. Det håller fan inte!
sylf: Du vet väl lika väl som jag att Brynäs kan spela med ett betydligt högre tempo än vad laget visar upp just nu?
Varför tjata när du ändå förstod hur jag menade?
70 Rodrigues:
"Rövslickarna ....... skulle inte kunna känna igen skit om det så hängde ur näsan på er"
Man kan ju fråga sig vem som är rövslickare..... på HS finns det några stycken som är väldigt BRA på känna ingen skit.
Hejja Brynäs!!!
70 Rodrigues: "Det enda som kan räknas som godkänt är GULD, då det är lagets målsättning."
Exakt. Ledare, tränare, spelare har som jag uttryckt det tidigare "målat in sig i ett hörn" med sitt återkommande guldsnack. Så om pinsamheten kommer att bli svår för oss fans om sisådär en knapp månad måste genansen bli riktigt besvärlig för de direkt berörda = de förstnämnda. Fast vi har väl bortförklaringar att vänta efter det kommande misslyckandet, kan man tro.
70 Rodrigues: Jag säger bara att det är tydligt att han är viktig. Denna match liknar den när vi slog HV borta med halva laget på skadelistan...fast omvänt.
Hockey handlar så mycket om inställning...det visade HiV ikväll. Inte vi.
Redigerad kommentar
bradberry:
Är inte det så självklart så att en normalintresserad hockeyfan skulle förstå att Dacke skall spelas i form inför slutspelet?
Fyra månaders uppehåll..... sågad efter 2 matcher, skärpning
bradberry:
Om stora delar av de våra verkar va på väg ner i en liten svacka så kan man väl inte begära att en matchrostig Dackell skall lyfta laget?
Dålig hockey= Inga segrar