sylf: Vilket lag spelar igenom en hel serie utan att göra några skitmatcher? skärp dig!
Brynäs är fortfarande ett topplag trots denna dåliga insats.
Jag förstår inte hur man på fullaste allvar kan tro att allt är kört och säga att vi är ett bottenlag för att vi gör en skitmatch.
Är resten av säsongen som bortblåst och bortglömd pga en match?
Det har ropats om att Brynäs ska börja rasa och att allt är åt helvete efter många matcher den här säsongen, jag har sagt samma sak varje gång. Och visst fan är Brynäs fortfarande kvar där uppe i toppen.
Måste vara första gången ett topplag förlorar mot ett sämre lag som spelar för att klara sej kvar. Kan bara hända Brynäs.
INTE
MarcusElving:Är ju taktiskt spel idag att vi bjuder på 3 pinnar så Dif blir cementerade under kvalstrecket!
Sen är ju det ett skit att behöva lira idag på Fettisdagen och allt, heller hur Nordan?
Taskigt inställning på många kosta oss ens en chans till poäng idag.
Redigerad kommentar
Hellre att vi gör några skitmatcher nu än att vi gör dem i slutspelet, man får väl tänka så. Men skadorna oroar!
Järnkrok och Honken mpste tillbaka i spel!
Dags att ställa Janne Larsson i kassen nu om vi ska stoppa blödningen. Återigen är våra backar statiser.
När va Honken tillbaka sa vi??.. Skönt att Linköping kan hitta formen mot just oss. Varsågod LHC detta bjuder vi på:)
Clarence: Ja, det känns tungt. Först blir Järnkrok horribelt tacklad och skadad, sedan gör nu Brynäs en högst medioker match samt att Bertilsson klivit av.
Det känns som att Brynäs kanske får en jobbig avslutning på serien, hoppas inte det. Jag hoppas att man orkar komma tillbaka ordentligt i nästa match.
Men visst känns det som Brynäs har tappat luften lite på senaste tiden.
Men vad fan är det som händer?
3- 1 Luleå. Ikväll går seriesegertåget tror jag. Tips: de blir 6:a...
Men alltså Silfverberg, vilken hockeyspelare. Han är nog fan en av mina favorit Brynäsare of all time.
Helt SJUKT vad bra han är, ES bästa forward tveklöst.
Nu kommer de nog inte ifatt igen.
rafalski: Ja Svedberg blandar och ger.. Game over!
Macahan:Ja nog känns Honken något stabilare...
Å där ramlar nästa kasse in.
Svedberg gör tavlor då och då, känns inte alls bra. Speciellt inte i såna här viktiga matcher när poängen betyder så mycket.
Honken är MYCKET stabilare!
Redigerad kommentar
rafalski: "Helt ok insats fram tills Svedbergs tavla sen gick luften ur."
Nja, jag påstår att det var Brynäs sämsta match för säsongen. Inkl. AIK- och DIF-matcherna.