1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

446093 inlägg · 7961 ämnen

Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16

2804651 · » Till forumet

Sv: Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
JawKee: Nä, han är för ung…😉
Kommentera

Erat: Har för mig att flyg mellan Arlanda och Luleå tar c:a 1 timme och 10-15 minuter. Åkt det många ggr.
Mer ”har för mig”: mellan Luleå och Skellefteå är det 13 mil med 110 km/h hela vägen. Så den resan tar väl med buss kanske 1,5 timme. Dryg timme med bil. Tre timmar med Tuk Tuk. Vet ej tid för transport med skoter dock.
Kommentera

Huge: Inte Silfverberg? ;)
Kommentera

munkas: Ja, det låter väl troligt för de yngre i laget.
De lite äldre anlitar sannolikt Färdtjänst då, som åker runt och hämtar upp Berra, Rödin, Scott, Ölund och Larsson.... :-))
Kommentera

Huge: troligtvis en hyr buss.
Kommentera

Huge: De tar sig ner med Limpans fyrhjuling och 3 Tuk-tuk 👍
Kommentera

Allmän fråga gällande flygresan till Luleå idag: hur tar sig spelarna till Arlanda om spelarbussen avgick med Molin och utrustningen redan på onsdagen?
Kommentera

Brynäsgubbe: det tar 1.5 timme att flyga till Luleå från Gävle, så nå större seghet tror jag inte att det är. Snarare skönt för grabbarna får spendera en extra kväll med sina familjer.

Edit: såg att det var från Arlanda.
Kommentera

aplusb: hoppas du får rätt. Tror detta blir en tajt historia. Vi vinner 3-2 i OT. Målskyttar Söderström, Schroeder och Indrasis.

Men en 5-0 vinst där Silfverberg eller Lindblom får göra hattrick är vad man önskar sig så man kan sova genom natten med ett leende på anletet.
Kommentera

Brynäsgubbe: Jo, men varför slösa pengar på 1 natts extra övernattning på hotell i Luleå, om man nu som du säger ändå blir lika seg oavsett om man reser med buss eller med flyg?
Personligen är jag dessutom rätt säker på att spelarna tycker att det är bättre ur
fräschetssynpunkt att flyga samma dag när man reser till just Luleå.
Annars hade man väl sannolikt valt att resa dagen innan med buss, skulle jag tro...
Kommentera

Huge: Varför skulle man inte kunna flyga dagen innan? Har inget emot flyg, men man blir alltid seg efter en resa oavsett om det är i buss eller flyg.
Kommentera

SuneMangs: Tror, för första gången på ett tag, på en bra vinstchans för Brynäs idag. Luleå är bra hemma, men så länge man fortsätter spela som man gjorde mot Malmö så ska vi kunna ta det här. Ska vi säga en klassisk 4-2 till Brynäs?
Lindblom, Silfverberg, CdA och Trivigno målskyttar.
Kommentera

Matchtråd Luleå HF - Brynäs IF 2025-01-16
Slänger upp en matchtråd redan nu. Tyvärr missar undertecknad matchen idag pga kvällstenta. Hoppas ni andra får en trevlig match med mycket mål och tre poäng in på kontot.
Kommentera

2804651 · »